Mushroom detector

Sam ne sodim ravno med velike gobarje, čeprav obožujem  panirane marele in jurčke z jajci. Mislim pa da tudi nimam neke velike sreče z gobami, saj se mi je velikokrat zgodilo, da nisem prinesel iz gozda praktično ničesar užitnega, razen kakšnega klopa, medtem ko so drugi nosili gobe domov dobesedno v vrečah.

Ker sem sumil, da imam jaz zlasti težavo v tem, da poznam samo zgoraj omenjeni dve vrsti gob, sem si kupil pred leti celo žepni priročnik, kjer so notri fotografije gob ter obširni opisi. Potem sem se s priročnikom odpravil v gozd in sem se posvetil vsaki gobi posebej, ki sem jo srečal med potjo. Ampak detekcija tudi s pomočjo priročnika niti ni tako zelo enostavna, ker se mi je vedno zdelo, da bi šlo lahko za več različnih vrst gob, pri čemer so nekatere tudi strupene. Torej tudi s pomočjo priročnika meni še vedno ostanejo samo jurčki in marele.

Sem pa študiral, da bi bila lahko ena taka simpatična raziskovalna naloga za študente Laboratorija za strojni vid ali Laboratorija za digitalno obdelavo slik (FE) razvoj naprave, ki bi se ji lahko reklo “Mushroom detector“. Če so naprave sposobne razpoznavati človeške obraze, zakaj ne bi prepoznale tudi gob?

To napravo si predstavljam kot navaden digitalni fotoaparat z vgrajeno dodatno programsko opremo, ki je sposobna razpoznati gobo, ki jo lastnik gizmota fotografira. Gobo fotografiraš recimo od zgoraj in od strani, čez par sekund pa dobiš na zaslonu naprave ime gobe, njen opis, podatek ali je goba užitna…Če naprava ne bi znala zanesljivo ugotoviti vrsto, bi pa lahko vsaj zožila nabor možnosti, kar bi nedeljskemu gobarju močno olajšalo delo.

Ostane pa še vedno nerešen problem klopov in borelije.

One Response to “Mushroom detector”

  1. kkk Says:

    Vsaka goba je vsaj 1x užitna 🙂

Komentiraj