Županski kandidati od blizu

Zadnjič sem se ustavil pred res ogromnimi predvolilnimi plakati LDS poleg železniške postaje, na katerih so bile fotografije obrazov Katarine Kresal, Aleša Zalarja in Slavka Ziherla. Prvo, kar se mi je zdelo ob tem čudno je to, zakaj so sploh oni na slikah, saj verjetno niti niso kandidati za župane? Vsi trije pa so imeli z nekim flomastrom narisana ogromna Spockova ušesa.

Ampak pri tako gigantskih portretnih fotografijah obraza se vidi praktično vsaka najmanjša dlačica, guba ali pora na koži. V bistvu lahko na sliki vidiš, če je kremi za kožo slučajno že potekel rok trajanja. Meni bi se zdelo prav srhljivo, da bi zagleda ob cesti moj obraz tako povečan, da se ga vidi iz satelita.

Sem pa včeraj občudoval podobno portretno fotografijo nekega županskega kandidata na Vrhniki. Njemu pa iz enega ušesa dobesedno raste šop dlak, medtem ko na drugem ušesu ni videti niti dlačice. Da niti ne omenjam dlak, ki štrlijo iz nosu. V današnjem času, ko so ljudje, sploh pa ženske, čisto obsedeni z dlakami, bi si pa morali kandidati vendarle privoščiti eno pošteno depilacijo ter vzeti v roke mogoče tudi kakšno pinceto za ruvanje dlak, preden se odpravijo na fotosešn. Ne moreš biti na županski sliki diagonale pet metrov (196 inčev) ves neurejen.

Če se že kandidati odločajo za take enormne  anatomske portrete, bi morali po moje sliko preden gre v tisk tudi obvezno obdelati v kakšnem Photoshopu z magic wandom.

Mi je pa šlo zjutraj na smeh, ko sem gledal tri študente, kako nosijo vsak svoj plakat po Ljubljani. Na plakatu je bila slika kandidatke Zofije Mazej Kukovič, ampak celoten portret kandidatke se je pa izrisal šele, ko so vsi trije študentje stopili skupaj, ker vsak je nosil samo tretjino plakata.

Kaj to so naši bodoči intelektualci? Zdravniki, filozofi, učitelji? Groza!

Preberi še:
Župani tečejo častni krog

One Response to “Županski kandidati od blizu”

  1. psychenox Says:

    haha … sem jih vidla. Sicer v drugem kontekstu in že kar nekaj mesecev nazaj, ko sem se peljala mimo hotela Lev v Ljubljani. Bili so ob cesti sprva nepremično, potem so se pa skupaj postavili v trikotno obliko in kasneje spet en za drugim. Moram priznati, da sem kar malo trznila saj tam premikanja nisem pričakovala – ni bilo ne peščev ne kolesarjev. Dobro, da so se dosti počasi premikali, če ne bi lahko še kakšno nesrečo povzročili 🙂 Priznam, niti ne vem kaj so oglaševali a me je ravnotako nasmejalo.

Leave a Reply

