Facebookovcem je všeč nasilje

Odkar so zanetili ulične revolucije po Severni Afriki in Bližnjem vzhodu je marsikateremu postalo jasno, da so Facebookovci občutljiva družbena skupina s posebnimi potrebami, na katero je potrebno vedno računati. Sploh če imajo dostop do pametnih mobilnih telefonov ali računalnikov z dostopom do interneta.

Je pa dostop do interneta pogoj za mobilizacijski efekt, kar dokazuje Hrvaška, kjer Facebookovcem nikakor ne uspe organizirati malo bolje obiskanih demonstracij. Očitno je stopnja penetracije širokopasovnega interneta pri sosedih slabša, kot pa v Severni Afriki.

Da pa imajo Facebookovci tudi specifični odnos do nasilja, dokazuje zgornji članek, objavljen na včerajšnjemu Žurnalu24. Novica govori o tem, kako so trije neznanci napadli žensko in jo ostrigli z električnim strojčkom za striženje las, kar je bilo praktično v hipu všeč 40 Facebookovcem (glasovanje prikazano spodaj desno), z vsako sekundo pa je ta številka samo strmo naraščala.

4 komentarji to “Facebookovcem je všeč nasilje”

  1. Slovenec na Tajvanu Says:

    Eh, ljudje klikajo ta “like” ali “všeč mi je” ne da bi sploh prav prebrali, kaj kliknejo… To bolj kaže na to, kakšne ovce s(m)o, ne pa, da podpiramo nasilje.

  2. dronyx Says:

    @Slovenec na Tajvanu: Saj jaz to vem, samo predstavljaj pa si, da bere novice sedemdeset letna gospa, ki nima pojma, kaj je to Facebook. 24ur.com objavi ekskluzivko, da je 85 letni Rus posilil in pojedel čivavo, spodaj pa piše, da je to všeč 580 ljudem, ki se jim reče facebookovci. To še meni deluje precej čudno, na trenutke celo bizarno.

    Sam nimam facebook računa, tako da niti ne vem, kaj se zgodi, če klikneš Like it (všeč mi je). Nekako se mi dozdeva, da tu ne gre samo za glasovanje, ampak se še kje na profilu pojavi link do novice, ki ti je všeč? Ne razumem pa tudi v čem je razlika med Share in Like it? Share (podeli med nas) bi se mi zdelo nekako bolj primerno za takšne novice, kot pa Všeč mi je.

  3. My Kafkaesque life Says:

    No, če 70. letna gospa bere 24ur.com, pa bi morala vsaj nekaj že slišati o Facebooku, ko pa je tako moderna in bere novice kar na internetu 🙂

    Če deliš z ostalimi (share), pol se ti na profilu pojavi link in mini slikica ter opis, če ti je všeč (like) pa se napiše le “Dr. Onyixu je všeč ****” Bodo pa baje v bližnji prihodnosti share in like zlili le v “like”, ki bo podoben zdajšnjemu “sharu”, se pravi, ko boš “lajkal” bo na profilu ogromno informacij o tem in bo bolj mamljivo za prijatelje. S tem si obetajo več denarja iz oglaševanja.

  4. dronyx Says:

    @My Kafkaesque life: Jaz mislim da so upokojenci velika in neizkoriščena tržna niša, med katerimi najdeš kar precej ljudi, ki imajo denar. Nekaj časa nazaj sem študiral, da bi upokojencem po domovih za ostarele predaval o naprednih možnostih komunikacije, kot so Skype, elektronska pošta, Facebook in podobno, tako da so lahko ves čas v stikih s svojimi vnučki (babi, maš kej keša za posodit). Samo potem sem malo razmislil in ugotovil, da o facebooku težko kaj pametnega povem.

Komentiraj