Podzemni rovi v Bosni so

V enem mojih prejšnjih zapisov sem napisal, da jaz v Bosanskem kraju Visoko piramid na žalost nisem našel oziroma so tisto zame samo hribi.

Legenda pa pravi, da je dr. Semir Osmanagić že leta 2005, ko je v tistih Bosanskih hribih zagledal piramide napovedal prerokbo, da bodo slej ko prej odkrili tudi podzemne rove, saj so takšne rove, ki pod zemljo povezujejo piramide našli še povsod po svetu na takšnih arheoloških najdiščih.

Podzemno rovi Ravne so tako del ezoteričnega Gardalanda v kraju Visoko, oziroma so celo nekakšna glavna atrakcija tega spiritualno fantazijskega parka.

Najprej naj povem, da ti podzemni rovi dejansko so ter jih lahko vidiš in se po njih tudi sprehodiš brez da vklopiš bujno domišljijo oziroma fantazijo tako kot pri vzpetinah, ki naj bi bile piramide. Me je pa ko sem videl lokacijo teh rovov kot prvo začudilo to, da se rovi nahajajo precej stran od (pseudo) piramid in očitno ta prastara civilizacija, ki naj bi bila sposobna delati beton ter poravnati piramide izjemno natančno z magnetnim severom ni imela prav nikakršnega občutka za prostor, saj je lokacija teh rovov nekaj podobnega, kot če bi recimo želel s podzemnim rovom povezati Ljubljanski Nebotičnik in Namo, rov pa bi začel kopati nekje v Trnovem.

Ko greš prvič v te podzemne rove moraš plačati nekoliko dražjo vstopnino saj moraš iti z lokalnim vodičem, ki ti med sprehodom pod zemljo razloži, kaj dejansko gledaš, ker če bi šel sam, bi si lahko ustvaril povsem napačen vtis. Ker pa gre tudi pri teh rovih za ezoterično izkušnjo je za pravilno dojemanje razlag izjemno pomembna globoka vera, saj sicer lahko vse skupaj dojameš kot še eno popolno traparijo in nateg, tako da skeptik od teh rovov zelo verjetno ne bo imel ničesar. So pa ti vodiči dobro podučeni, tako da vsi več ali manj govorijo isto, če kakšnega odgovora ne vedo, si ga pa na licu mesta izmislijo.

Na vhodu v rove dobiš najprej zaščitno čelado in moram poudariti da je ta zares obvezna, saj sem se jaz parkrat kar močno treščil v čelado, ker sem zaradi slabe osvetlitve spregledal steno nad mano. Čelade so rumene, modre in rdeče barve tako da sem bil že na vhodu postavljen pred težko dilemo, kaj naj poveznem na glavo. Najprej mi je bila všeč čelada rumene barve, potem sem se pa odločil za modro, ker se mi zdi, da se še najlepše poda mojemu karakterju. Če bi izbiral danes pa bi verjetno vzel kar rdečo. S tem bi hkrati odpadla tudi mučna dilema med rumeno in modro. Ampak ko človek osebnostno raste v Bosanskih rovih se ne obremenjuje s čeladami.

ravne_1

ravne_2

Simpatična vodička, sicer po njenih besedah menda študentka medicine nam je najprej razložila, da imajo ti rovi zelo dobro narejen sistem prezračevanja, ki so ga prastari graditelji rovov rešili tako, da se višina rovov spreminja in se na tak način ustvarja po naravni poti spremembe tlaka, kar poskrbi za kroženje zraka.

Zakaj v rudnikih uporabljajo komplicirane prezračevalne naprave namesto te enostavne prastare tehnike moram reči da ne vem, predpostavljam pa, da to ne deluje tako enostavno v rudnikih diamanta ali premoga par sto metrov pod zemljo ali še globlje.

Material, v katerega so skopani ti rovi mene zelo spominja na beton, ki so ga našli na hribu Visočica (pseudo piramida Sonca), ampak tam naj bi bil beton delo človeških rok tu pa naj bi podobno geološko strukturo ustvarila narava sama ob koncu zadnje ledene dobe. Ezoterika zna pač resnico tudi poljubno ukriviti, tako kot je deček v filmu Matrica ukrivil žlico.

Glavni poudarek vodičke je bil, da ti rovi zelo pozitivno vplivajo na človeka in da celo zdravijo nekatere bolezni kot je astma, kar ljudje vedno radi slišijo. Zabeleženih pa je že par primerov čudežnih ozdravitev. Bojda…

ravne_3

V teh tunelih naj bi bila izmerjena zelo visoka koncentracija negativnih ionov, še bistveno višja kot v hribih, kar je zopet za človeka zelo pozitivno in seveda zdravilno. Če to res drži pa ne razumem, zakaj nimamo v stanovanjih in na delovnem mestu povsod vgrajenih ionizatorjev zraka, ki bi ustvarjali tako zdravilno okolje?

V tunelih naj bi izmerili tudi zelo veliko stopnjo bovijev, kar je jasno označeno na posameznih tablah. Ko vodička pove na posameznih mestih količino teh bovijev je zelo zaželeno, da skupina zavzdihne od začudenja ob tako visoki številki, ker s tem skupina nakaže, da ji je jasno o čem je tu govora in da gre za poznavalce.

Jaz moram reči da nisem zavzdihnil ob tako visokih številkah in edino vprašanje, ki se mi je ob tem motalo po glavi je bilo “kaj za vraga so boviji?”, ker priznam, da sem za to “mersko enoto” prvič slišal. Se pa menda da izmeriti učinek teh bovijev na človeško telo tako, da s posebno, Kirlianovo kamero posnameš avro preden greš v tunele in potem ko prideš ven. Ampak ker ne vem niti točno kaj je avra mi tudi to ne pove kaj dosti.

Tale spodnja fotografija pa je nekakšna ezoterična ekstaza, saj mi je kot kaže uspelo posneti orbije s fotoaparatom in uporabo fleša.

ravne_6

Orbiji naj bi bili nekakšna svetlobna bitja ali celo duše umrlih. Na tej sliki se lepo vidijo trije taki orbiji rumenkasto zelene barve. Se jih pa menda s prostim očesom ne vidi.

Glavna atrakcija v teh podzemnih rovih Ravne pa je par “megalitnih blokov” in vodička nam je razložila, da so ti kamni dejansko keramika, ki jo je ta prastara civilizacija nekako spekla in v sredini te keramike se nahaja kristal kamene strele. Torej povedano preprosto če je megalit krof, je kristal kamene strele kot marmelada v krofu.

ravne_4

Ti megaliti so postavljeni na nekakšne strateške ezoterične točke pod katerimi tečejo podzemne vode, tako da potem oddajajo zaradi tega energijo. Na moje vprašanje kako vedo, da so spodaj res podzemne vode sem dobil odgovor, da so ugotovili z bajalico in niso delali vrtin. Nisem pa hotel v zvezi s tem vrtati dalje v vodičko ker sem opazil, da ji grem počasi na živce, namesto da bi jo mojo zvedavost fascinirala.

Ena od oblik energij, ki naj bi jo oddajali ti kamni naj bi bila v obliki ultrazvoka frekvence 28 kHz, kar menda uničuje viruse in bakterije ter se zato uporablja ta tehnika menda tudi v bolnišnicah (ali samo v Bosanskih, ali tudi drugje po svetu ni bilo razloženo). Ta ultrazvok naj bi bil tudi razlog, zakaj v rovih ni podgan in miši, ki to frekvenco slišijo kot pisk in jim je neprijetna. To, da bi bilo pomanjkanje hrane razlog za odsotnost miši in podgan pa verjetno še ni nikomur prišlo na misel? Sem pa v tunelih opazil polže, tako da oni pa očitno tega ultrazvoka ali ne slišijo, ali pa jim ne deluje neprijetno.

Na eni izmed tabel ob teh megalitih je tudi pojasnjeno, da so to hkrati tudi naprave za proizvajanje kisika, podobno kot kisik umetno ustvarjajo na podmornicah in vesoljskih ladjah. Zraven je napisana tudi kemična formula, kako iz te kamnine oziroma keramike s pomočjo ogljikovega dioksida (CO2) v izdihanem zraku nastane kisik (O2). In ta naprava proizvaja kisik bojda že več tisoč let neprekinjeno.

Je pa meni delovalo nekako surrealistično, oziroma skoraj kot bi se znašel v kakšni RPG računalniški igrici ko sem opazoval obiskovalce v teh rovih kako sedijo okrog teh megalitov in poskušajo s polaganjem rok začutiti energijo, ki jo te kamnine oddajajo.

ravne_5

Jaz moram reči da nisem začutil ničesar, edino kar sem v teh rovih opazil sta dva meni še nepojasnjena pojava in sicer se je moja ura na roki očitno v teh tunelih premaknila sama od sebe za eno uro naprej (se ne hecam!), kot bi šlo za nekakšen časovni vortex oziroma časovno anomalijo, kar sem opazil čez nekaj časa ko smo šli na pizzo v bližnjo restavracijo. Ponavadi mi ura začne zaostajati ko je baterija že iztrošena, ampak tokrat se je premaknila naprej in točno za eno uro.

Kolegici, ki je bila tudi takrat v rovih pa se je na telefonu časovni pas sam od sebe spremenil iz GMT +1 na GMT, torej Londonski časovni pas in tudi pravi da se ji prej to še ni zgodilo.

Kar se mene tiče po videnem v Bosni tudi ti rovi niso nič posebnega in po moje gre verjetno tu samo za ostanke kakšnih starih rudnikov, kjer so morda kopali minerale in poldrage kamne, potem pa rove zasuli nazaj. Nekateri pa celo trdijo, da dr. Semir Osmanagić in ostala druščina pseudo arheologov teh rovov sploh ne odkriva, ampak jih kopljejo na novo, kar se pa meni zdi malo verjetno, saj so ti rovi očitno že od prej. Res pa sedaj verjetno kakšen rov nastane tudi na novo, kakšen rov se umetno razširi, da se dobi “prostor za meditacijo” ali “zdravilna soba” in podobne predelave.

Nekateri rovi so zaliti z vodo, kar pa tudi ni večji problem, saj gre menda za zdravilno vodo, ki se prodaja po 10 evrov ali več.

Z opozorilnimi tablami zaprti rovi so menda še predmet znanstvenih raziskav. In take table vedno naredijo na obiskovalce močan vtis, saj subtilno nakazujejo na to, da v teh rovih ne gre samo za fizično delo s krampi in lopatami.

ravne_7

Kot sem že v zapisu o Bosanskih piramidah napisal smo Slovenci eni najštevilčnejših obiskovalcev tega ezoteričnega pseudo parka v kraju Visoko v Bosni in številke gredo po moje v tisoče. Je pa po svoje ironično, da mnogi od teh, ki so bili v podzemnih rovih Ravne v Bosni, še niso videli Postojnske ali Križne jame, ali obiskali Antonijev rov idrijskega rudnika živega srebra, ki so zanesljivo mnogo večje atrakcije, kot pa ti rovi v Bosni.

Po izkušnji iz Medjugorja in sedaj še pseudo piramidah v Visokem bi po mojem mnenju tole lahko Bosanci začeli počasi že tržiti kot nekakšen Mc’Donalds, torej franšizo, po kateri bi nastajali podobni ezoterični “new age” centri tudi drugod po svetu. Znanja in izkušenj imajo res ogromno.

Ljudje so očitno tega potrebni in potreba mora ustvariti ponudbo, sicer nastane globoka praznina.

Preberi še:
– Piramide v Bosni? Niti ne!
– Kamnite krogle v Zavidovićih (1)
– Kamnite krogle v Zavidovićih (2)

Značke:

Leave a Reply

