Vrtnarjenje kot terapija

Zadnjič sem v eni izmed knjigarn videl zanimiv napis na kovinski tablici:

slika_1

Torej nekaj v smislu da je vrtnarjenje oziroma obdelava vrta ceneje, kot pa (psiho)terapija, poleg tega pa dobiš še paradižnike. Sam napis sicer obstaja v različnih izvedbah:

slika_3

Ker se mi je ideja zdela vredna pozornosti sem se za začetek lotil nečesa lažjega – sajenja trave in sicer sem posadil kar božično žito sredi poletja, ker so mi v semenarni obljubili takojšnje rezultate brez velikega napora. In res, tale trava raste kot nora in imaš hitro konkretne rezultate oziroma kup bujnega zelenja v stanovanju:

slika_4

slika_5

Po parih dneh je tele travice potrebno že zvezat da ne štrli vse naokrog kot kakšen nepočesan hipi po večdnevnem rock maratonu. Verjetno se bo kdo vprašal, čemu služijo vetrnice, kar moram reči da je dobro vprašanje. Ampak po pravici povedano ne vem odgovora. So pač okras, če bi pihal veter bi se verjetno tudi vrtele. Kupil sem jih pa zato, ker so mi bile všeč na prvi pogled. Enkrat bodo že prav prišle, sem si mislil, ko sem s težkim srcem prepustil prodajalki v Obiju da zlorabi mojo bančno kartico za nekaj, kar takrat sploh nisem vedel, ali bo kdaj prav prišlo. Pločevinka Heinekene z rdečo zvezdo, ki malce obudi spomine na našo bivšo skupno državo pa vem čemu služi. Za zalivanje.

Jasno, ni pa tole še paradižnik in tele trave se tudi ne da pokaditi, razen če nisi res že močno zadet in ti je vseeno, kaj kadiš.

Ali se sedaj počutim kaj bolje? Ne vem…drugače bom rekel. Ali je to drugače tudi bolje pa potrebujem nekaj več časa.

Leave a Reply

