Test znanja slovenščine

Ne vem, če je tale test znanja slovenščine res mirodajen (morda bolj pravilno relevanten?), ampak če je, potem mi morajo takoj vzeti državljanstvo, ker nisem dosegel niti 50%. Verjetno bi bolje reševal, če bi klikal povsem naključno (oziroma slučajno – če je tako bolj prav?).

Me pa ob tem neizmerno veseli in obenem vzradosti, da lahko svoje neznanje slovenščine s pridom prenašam naprej. Kar pa tudi ni čist prov!

16 komentarjev to “Test znanja slovenščine”

  1. K@K Says:

    Na koncu piše:

    (c) Radić Darja, prof.

    😦

  2. smoger Says:

    😆

  3. vasantika Says:

    Mirodajen sigurno ni, saj (očitno) ne daje miru 😀

  4. rockstar1707 Says:

    V tem testu so zbrani sami “šolski primeri” raznih izjem in uporabe različnih pravil (vejice, velike začetnice). Ne vem, če je to ravno merilo znanja slovenskega jezika. Mogoče poznavanje ovinkov slovenske slovnice….

  5. chef Says:

    95,45 odstotkov 🙂 Zajebal sem Koper/Capodistria in l.r.

  6. dronyx Says:

    @chef: Jaz tak rezultat ne dosežem niti po petih poizkusih.

  7. chef Says:

    Jaz imam dnevno opravka z lektorico (posloven odnos, kajpak), ki me je naučila več kot prej v 12 letih slovenščine in književnosti.

  8. chef Says:

    Aja: “Jaz takega rezultata ne dose …” 🙂

  9. Nevenka Says:

    Najbrž ni ravno mirodajen…ob klavrnih rezultatih je človek vse prej kot miren 🙂

  10. Nevenka Says:

    Hm, samo 66%, pa sem še kar mislila, da nekaj vem 😦

  11. Tajča Says:

    Mene samo na televiziji moti, če kdo preveč sproščeno govori v narečju. Najbolj nagravžni so mi pri tem seveda Ljubljančani, kot da bi mogl vsi mal vedet, iz ktere ulce bi lahk kter bil.

  12. milton Says:

    Padel na testu in tudi vsi znanci.

  13. Timotej Says:

    Padel na testu. Vseeno pa hvala za link, sem prejel od Drytona Birda DVD. 🙂

  14. Jack Says:

    Tudi sam preizkus vsebuje napako – ves dan in ne cel dan. Tudi znanje tistega, ki ga je sestavljal, ni 100-odstotno. 😉

  15. Katka Says:

    Tudi pri stavku Poslušali smo koncert Nuše DerendE (!) oz. Derendove, je nekdo hudo zamočil. Prvi odgovor niti slučajno ni pravilen. Priimkov pri ženskem spolu se ne sklanja.

  16. Shine Says:

    @Katka: preveri, preden trdiš napačno, saj se ženski priimki, ki se končajo na a, lahko sklanjajo in je pravilno oboje – tako DerendA kot DerendE.

Oddajte komentar

