Kdo bo ustavil Ljuba Zajca?

Zame ni pravo vprašanje, kdo bo ustavil morijo na slovenskih cestah, ampak kdo bo ustavil Ljuba Zajca ter čedalje hujši teror in represijo nad slovenskimi vozniki?

vir: Finance

Njega gledamo že več kot desetletje, kako se preseda po raznih stolčkih in nam prodaja svoje bučke o prometni varnosti. Najprej se ga jaz še spomnim ko je nosil policijsko uniformo in bil uslužbenec MNZ, kasneje je postal direktor direktorata za promet na Ministrstvu za promet, sedaj pa so mu očitno ustanovili kar Javno agencijo RS za prometno varnost in to je verjetno vrhunec njegove kariere.

Kot sem že večkrat omenil, smo mi postali na področju prometne kaznovalne politike Evropski Iran, saj so naše kazni postale absurdno visoke že za manjše prometne prekrške, ko ni ogrožen nihče od udeležencev v prometu, hkrati pa tak sistem dobesedno kliče po inkasantstvu in lahkem zaslužkarstvu, saj bi bilo res noro, če tega razni občinski veljaki s svojimi redarstvi ne bi izkoristili sebi v prid za polnjenje občinskih blagajn.

Ljudje na naših cestah umirajo, to je res in vem, da je težko razlagati nekomu, ki je izgubil v prometni nesreči otroka, da ne gre za morijo. Vendar tega problema enostavno ni možno rešiti samo s teroriziranjem voznikov, kar zagovarjajo sedanji avtorji zakonov s področja prometne varnosti, ki se kot rečeno dolgo vrsto let presedajo po stolčkih in nam leto za letom prodajajo isto zgodbo – z novim zakonom in višjimi kazni bo pa vse drugače.

Ljubo Zajc je ravno danes v TV Klubu na POP TV omenil, da jim je uspelo v zadnjem desetletju prepoloviti število mrtvih na naših cestah. Vendar kot strokovnjak s tega področja bi se lahko vprašal, kakšne bi bile te številke, če bi imeli še danes na cestah Yugote ali Renault 5 in bi večino prometa potekalo po slabo vzdrževanih in smrtno nevarnih regionalnih in lokalnilnih cestah?

Kot direktor javne agencije RS za prometno varnost si lahko naroči simulacijo, koliko mrtvih so preprečili ABS, varnostne blazine in ostali tehnološki pripomočki ter seveda boljši avtomobili, ne pa Ljubo Zajc. Jaz sem prepričan, da bi brez vsega tega in pa vinjet za avtoceste bili hitro na sto ali več dodatnih mrtvih, tako da sama kaznovalna politika na to po moje sploh ni imela kakšnega večjega vpliva, nikakor pa ne takega, kot nam skušajo prodati. Naše kazni so bile že pred leti zelo visoke tudi v primerjavi z mnogimi bistveno bogatejšimi EU državami, pa se še vedno ljudje vozijo vinjeni in vsake toliko časa prespijo v pridržanju na policijskih postajah, ali pa par dni preživijo v uklonilnem zaporu, ker nočejo ali ne morejo plačati kazni za prometni prekršek.

To nenazadnje razume skoraj ves razviti svet, samo pri nas tega nikakor nočejo razumeti, ker so očitno inkasantski lobiji dovolj močni. In samo za to še gre. Easy money.

Če se bo Janša lotil ukinjanja nepotrebnih agencij, je po moje agencija Ljuba Zajca ena prvih, ki jo lahko mirno in brez škode takoj zaprejo.

Jaz do sedaj morda res nisem vozil čisto po predpisih, sem pa vozil previdno in predvsem tako, da nisem ogrožal na cesti nikogar. Zaradi nove prometne kazenske politike sem začel s 1. julijem izven naselja voziti s plinom do konca, saj je omejitev izven naselji pri nas 90 km/h (za 110 km/h pa je baje kazen samo 80 € oziroma polovička 40 €). In marsikateri kolesar je kar malo debelo pogledal, ko je zagledal nekaj res zelo hitrega. Sedaj celo resno razmišljam, da bi si kupil hitrejši avto, z boljšimi pospeški, da bom lahko hitreje dosegel zakonsko dovoljenih 90 km/h, ali pa bom kupil za začetek samo nove gume, da bom lahko vozil hitreje v ovinke.

Če koga slučajno po nesreči zbijem, se pa lahko mirno obrne na Javno agencijo RS za varnost prometa. They made me do it!

Preberi še:
Odgovor SDS na blogersko vprašanje 

21 Responses to “Kdo bo ustavil Ljuba Zajca?”

  1. chef Says:

    Že v petek, ko sem mukoma spremljal digitalni števec v avtu mojega prijatelja, ki se je gibal v naselju med 44 in 49 km/h, mi je model rekel, da odkar so dvignili globe, bo on raje vozil malo počasneje kot prehitro. Češ, poglej, kaj ti naredijo, če voziš 61 km/h!

    In potem ti ljudje raje mečkajo pod omejitvijo, čeprav celo policaji niso tako nori, da bi ustavljali tiste, ki vozijo počasneje od 60 km/h. Ampak ljudstvo je prestrašeno (kar je itak dobro!) in ubogljivo (kar je tudi dobro).

    Danes sem pa enemu skoraj razbil avto, ker je nekdo pred njim pred Medvodami na lepem iz 90 km/h zabremzal na 40 km/h, ampak to ne mislim pri tabli za Medvode, ampak kakih 200 metrov prej, torej takoj, ko jo je zagledal.

    Teh pezdetov pa nihče ne bo kaznoval, ker so nevarni dosti bolj od tistih, ki vozijo skozi Medvode 60 km/h.

    Ljubo Zajc in Bojan Žlender. Obup.

  2. dronyx Says:

    Jaz sem se ravno v soboto vrnil iz dopusta na Hrvaškem in praktično takoj za mejo se je začela groza in obup na cesti. Ljudje pri nas so res na smrt preplašeni in sedaj nekateri povsod vozijo 40 km/h. Tako vozit je katastrofa in to pa je res nevarno, ker moraš stalno nekoga prehitevat in ob vsakem sumljivo parkiranem avtu ob cesti zavirati na polno za vsak slučaj.

    Se mi pa zdi taktično zelo modro, da bodo policistom zvišali plače, kajti mi dejansko nismo več daleč od Grškega scenarija, ko se bodo ljudje spopadali na ulicah in zažigali avtomobile. Država, kjer je večina populacije upokojencev, kjer so mladi brez dela ali redne zaposlitve in kjer je največji biznis zapiranje podjetji nima res nobene druge poti.Tu ni več vprašanje ali, vprašanje je samo še kdaj!

    Sicer je pa tole dobra kolumna na temo nove prometne zakonodaje iz Avto Magazina.

    Ni mi treba biti ne strokovnjak ne Nostradamus, pa vendar vem, kako se bo naslednji ZVCP razlikoval od tega, ki pravkar stopa v veljavo: poleg marginalnih sprememb bodo kazni (za hitrost dvakrat) višje.

    Ljubo Zajc Go Home!

  3. Afnogunc Says:

    Če bi hoteli znižati število prometnih nesreč, morajo pogledati resnici v oči. Ta pa je, da večino prometnih nesreč povzročijo povprečni vozniki, ki so TREZNI.
    Zato bi morali kaznovati vse, ki vozijo trezni in jim za eno leto prepovedali vožnjo, pa še izpit bi morali delati še enkrat.
    Pričakovani rezultati bi bili brez dvoma blagodejni za pogoltni proračun. Še največ zaradi povečane potrošnje močno obdavčenega alkohola. Pa še število nesreč bi bilo občutno manj.

  4. dronyx Says:

    Mislim da statistika pravi, da 1/3 nesreč povzročijo vinjeni, kar 2/3 pa trezni vozniki. To nedvomno priča o tem, da so našli napačnega grešnega kozla in bi se morali bolj posvetiti treznim voznikom. Jaz pri sebi opažam, da najbolje vozim pri 0,5 promila alkohola v krvi, je pa to odvisno tudi od letnega časa. Pozimi lahko nekoliko več, poleti pa prej manj.

  5. joze Says:

    No upam da je to z 2/3 treznih povzročiteljev tudi zato, ker je treznih veliko več. Sem pa zadnjič dobil kazen ker sem na popolnoma pregledni cesti (in s tem mislim res vsaj 300m naprej) malo sekal ovinek in seveda je bila polna črta. No policaj ki je šel nekoliko prej mimo je skoraj na ročno obrnil in šel za menoj, res katastrofa za kakšno neumnost te oglobijo.

  6. dronyx Says:

    Meni je smešno, ko se sedaj po enem tednu (!) trkajo po prsih, kako se je število nesreč zmanjšalo za 20 %, pozabijo pa omeniti, da sta že drugi dan veljave novega zakona kar dva voznika na dolenjski avtocesti zapeljala v napačno smer.🙂

  7. pijanec Says:

    Najbolj neumna kazen v Sloveniji je 500 evrov, če kot državljan Evropske unije pri sebi nimaš potnega lista ali osebne izkaznice. Kar se lahko tujcu hitro zgodi, če gre recimo na plažo ali na smučišče. 500 evrov za banalen prekršek v času sodobne tehnologije, ko je preverjanje osebe 1 klik/klic vstran.

    Za primerjavo – Avstrija ima kazen 25 evrov.

  8. pijanec Says:

    Letno policija pobere okrog 20 milijonov evrov kazni iz prometa (to je brez redarjev). V 10 letih so torej Slovence prikrajšali za 200 milijonov evrov premoženja, da so zmanjšali število mrtvih za polovico zaradi domnevnih prekrškov, ne pa zaradi izboljšav v cestah in avtomobilih.

    Slovenski voznik si hkrati zasluži kazen 600 evrov za pijanost do 0,8 promile, meja ki je dovoljena v ZDA, Veliki Britaniji, Irski in Malti, … in očitno torej ni prometno kritična.

    Če pa upoštevamo, da je povprečna(!) alkoholiziranost pijanih povzročiteljev nesreč v Sloveniji med 1,7-1,9 promilami (odvisno od regije), je jasno, da ti z 0,5, 0,8 in podobno ne povzročajo hujših nesreč.

    Da prideš do povprečja 1,9 promile in predpostavimo, da nesrečo stori nekdo z 0,8 promile, bi rabil nekoga s 3 promilami, da bi ga nevtraliziral. Ker pri 3 promilah preprosto obležiš, so takšne zgodbice malo verjetne in pri alkoholu torej večinoma drago kaznujejo voznike, ki ne povzročajo nesreč, so pa prikladni krivci za politiko.

  9. dronyx Says:

    Ta nov prometni zakon prinaša samo nekaj pozitivnega in to nikakor ni moja večja prometna varnost.

    Mislim da so ljudje sedaj končno v veliki večini spoznali, da ima to vsakoletno dvigovanje višine kazni za prometne prekrške v nebo za cilj samo teroriziranje ljudi in polnjenje proračuna oz. občinskih blagajn na najbolj enostaven način. To je v bistvu pri nas postala samo še ena davščina več, ki izbira naključno in če imaš res smolo, te lahko dobro udarijo po žepu, pa čeprav nisi nikdar nikomur na cesti storil nič žalega in se celo žabam izogneš, da jih ne povoziš.

    Do sedaj je javnost z naklonjenostjo sprejemala to zviševanje kazni, ker so nasedli spretni propagandi, da to delajo naši vrli političari izključno za našo varnost in da spravijo divjake s cest. V resnici bi najbolj nevarne voznike lahko spravili s cest že davno in z manjšimi popravki zakonodaje, samo če bi to zares hoteli. Pa niso! Se je pa potrebno zahvaliti tudi jankoviću in njegovemu ljubljanskemu mestnemu redarstvu, da so končno ljudje odprli oči in razumejo, zakaj pri vsej stvari gre.

    Ne razumem pa, kako lahko levica, ki izgublja dnevno praktično na vseh frontah, v takem stanju še vedno sprejema zakone, ki povzročajo samo jezo in gnev ljudi? To je meni nerazumljivo samomorilsko vedenje. Jaz na naslednje volitve zanesljivo grem. Pa ne zato, da oddam glas ZA, ampak glas ODLOČNO PROTI! Tega je pa sedaj zares dovolj!

  10. janez Says:

    Očitno živi veliko Slovencev (pa tudi avtor tega bloga) v navideznem svetu, oziroma še niso bili v tujini, ali pa ne poznajo njihovih predpisov. Marsikje (predvsem skandinavske države) poznajo še hujše kazni (tudi zaporne), jih tudi izrekajo, čeprav so njihovi vozniki (v povprečju) veliko boljši od nas. Tudi splošna kultura, temperament posameznikov ipd. se v mnogočem razlikuje od nas Balkancev, ki raje kot visoko denarno plačilo za “neumno” vožnjo, plačujemo s svojimi življenji. To običajen američan ali Zahodno-evropejec ne razume (da raje napako plačamo z življenjem, kot z denarno kaznijo).

  11. dronyx Says:

    @janez: Seveda obstajajo tudi višje kazni, zlasti v državah, kjer te kaznujejo glede na premoženjsko stanje in tak sistem je po moje tudi bistveno bolj pravičen. Ne da pa se samo balkanski naravi in temperamentu pripisati žrtve na cestah. Mi imamo uničene lokalne in regionalne ceste, smo tranzitna država, čez katero potuje ogromno tovornega prometa, imamo precej nižji standard ter posledično slabši vozni park v poprečju in tako dalje, da ne naštevam.

    Če bi bile visoke kazni rešitev za vse težave, potem v ZDA ne bi bilo kriminala, saj vsake toliko časa koga tudi skurijo na električnem stolu, usmrtijo z injekcijo ali obesijo. Pa temu še zdaleč ni tako. Ampak o tem niti nima več smisla pisati, ker smo to že velikokrat obdelali.

    Gre pa pri nas morda tudi nekoliko za psihološki fenomen, da precej ljudi pač ne vidi neke perspektive in lastnega življenja ne cenijo oziroma jim je čisto vseeno, če se z 2 promila v krvi zabijejo v nekoga, ko se vračajo ponoči iz vaške gostilne, kjer utapljajo svojo žalost. To nenazadnje dokazuje tudi statistika samomorov, kjer sodimo v svetovni vrh.

  12. janez Says:

    @ dronyx: Gre za večno vprašanje kazni, smiselnosti le-te ipd., toda vsaka družba, ali kultura jo pozna in jo (kazen) izvaja oz. izreka. Ker živim v slovenski družbi (in jo tako dobro poznam), hkrati pa tudi del časa preživim tudi v tujini, lahko primerjam smiselnost kazni, ki po mojem mnenju mora biti. V Sloveniji, kjer imamo Slovenci (po mojem) nenormalni odnos do avta in ga vrednotimo mnogo bolj kot drugi narodi (predvsem Američani), smo izredno občutljivi na kazni v cestnem prometu. Primer: v eni od držav ZDA lahko za prehitro vožnjo plačate kazen 50$, kar je za naše razmere minorno. In kako reagira Slovenec, ko se sreča s tako nizko kaznijo? Dobesedno podivja, češ če me že dobijo, bom pač malo plačal.. Ker sem sam to doživel (takšno razmišljanje in ravnanje), sem prepričan da se Slovenci najbolj bojimo visokih kazni in učinkovite izterjave. Drugi primer: v nekdanji državi SFRJ smo v 80-ih letih imeli visoko inflacijo, kar je pomenilo, da smo znižanja vrednosti kazni začeli dobesedno zavestno kršiti CPP (predvsem hitrostne omejitve). Sam sem v tistih časih plačal kazen za prehitro vožnjo, v sedanji vrednosti 1,2€ oz. 1 kavice. Ko mi je takrat miličnik povedal za višino kazni, sem nemudoma nehal ugovarjati in sem kazen plačal ter odbrzel po poti naprej. Vozil sem s hitrostjo nad omejitvijo (nad 40km/h), saj so vsi ostali vozili tako. LE ZAKAJ? Toda, ko sem prišel v Trst (Italijo) so Slovenci naekrat postali zgledni vozniki. LE ZAKAJ? Pa še to: V ZDA so z visokimi kazni drastično zmanjšali najhujša kazniva dejanja (kljub občutnam povečanju populacija). New York je postal simbol (po zaslugi župana Giuliania) teh ukrepov (oz. kazni) in drastičnega zmanjšanja prometnih prekrškov (predvsem nepravilno parkiranje).

  13. dronyx Says:

    Tole je del pogovora iz foruma:

    Oseba A: “Jasno mi je, da so kazni take, kot so, z razlogom. Ker Slovenca očitno spametuje samo to, da mu nabiješ dovolj velike kazni.”

    Oseba B: “Kazni so že kar nekaj časa visoke, pa nisem opazu, da bi do zdaj kogarkoli spametovalo.”

    Oseba C (Dr. Onyx): “No ja, za to obstaja logična razlaga. Pri nas ne živijo samo Slovenci.”

    Včeraj sem prebral, da so nekomu odpeljali avto na uničenje zaradi prometnih prekrškov in mu napisali še za 10.000 € kazni. Ni pa pisalo, za koga dejansko gre in kakšen je njegov socialni status. Jaz vem, da veliko cestnih divjakov prihaja iz socialnega dna, vozijo stare, neregistrirane avtomobile, po možnosti sploh nimajo vozniškega in tudi nobenega premoženja, razen socialne pomoči. Takemu lahko mirno uničijo avto, pa bo šel kupiti novega na Bolho za 200 €. Če ga dajo v uklonilni zapor, bo povzročal samo težave, plačati pa kazni sploh ne more nikdar. Celo življenje ga pa tudi ne moreš imeti za rešetkami samo zaradi prometnih prekrškov. In kakor vem, se policija takih izogiba, ker nihče noče nositi glave na prodaj in si na glavo nakopati sitnosti. Smo pa za teroriziranje primerni navadni vozniki, ki vozimo pri tabli za konec naselja smrtonosnih 60 km/h.

    Kar se tiče NYC verjetno ni bil glavni razlog noben dvig kazni, ampak strožje izvajanje zakonov in drugi ukrepi. Če bi pri nas prometno zakonodajo izvajali strožje in po pameti, bi bila že pred leti dovolj ostra, danes je pa po moje ena najhujših celo v svetovnem merilu.

    Takole pa izgleda slovenski način postavljanja radarja. Jaz se sploh ne bom čudil, če bodo enkrat ustavili vozilo z radarjem kar na voznem pasu na avtocesti ali še bolje kar v predoru.

    In ta je tudi vrhunski, ko pelje naš policaj kar vzvratno po avtocesti. Njegov odgovor pa je – “Jaz sem policija. Vi mene ne morete kaznovat, jaz pa vas lahko.

    Jaz se res počutim, kot bi živel v Iranu! Butale so bile vsaj smešne, tu gre pa samo za zlobo in pokvarjenost.

  14. pijanec Says:

    dronyx
    ta pa je dobra s tem radarjem. Sicer pa nikakor ne razumem, kako je lahko tu 50 km/h glede na to, da ni nobenega nivojskega križišča, avtobusne, prehoda, nenazadnje pa ta odsek ceste sploh ni poseljen.🙂 Slovenija pač.

    Cepci v Avstriji pa celo razveljavljajo table za naselja pred krožišči in jih po krožišču ponovijo (enako tablo), da ne bi bili ljudje kaznovani za strožjo kršitev v naselju.

  15. pijanec Says:

    @janez
    ZDA je po prometni varnosti slabša kot Evropa, njihove kazni za prekrške pa v redko kateri državi presegajo 300 USD. Sicer pa če si bil v ZDA, potem veš, da ne vozijo ravno po predpisih, razen na glavnih smereh. Na stranskih cestah pa so veliko večji divjaki kot Slovenci. Meni neumnežu, ki sem sprva mislil, da se moram v ZDA držati pravil, pa so se zatiravali v rit, mi žmigali in trobili.

    Sicer pa je New York najmanj svobodno ameriško mesto. Saj tudi v Severni Koreji ni veliko kaznivih dejanj, ker če pač dovolj ljudi pobiješ ali zapreš za nerazumno dobo, se nekje mora poznati. Vendar je družbena škoda tega veliko večja od koristi. Samo Florido zaporniki zaradi drog stanejo zvezno državo 400 milijonov dolarjev. Za take neumnosti je denar, tamkajšnje šole pa ga nimajo niti za izvajanje osnovnega urnika, velike težave pa so tudi s plačami učiteljev.

  16. Poslušalka Says:

    Ste mi malo stopli na žulj in moram podpreti janeza. Žal samo kazni niso dovolj, ker same od sebe ničesar ne spremenijo, le ljudje jamrajo, da se ne da “normalno vozit”, ker eni bedaki upoštevajo omejitve.
    Kaj pa je “normalno vozit”? Res mislite, da je to pri nas “normalno”? Da vidiš mamco pri 80+ letih, ki jo tako jadrno šiba čez prehod za pešce, kot da ji gre za življenje? In da se pri zadrga sistemu ne moreš normalno vključit, ker vsak misli, da je spustiti drug avto pred sabo hujš kot lastne otroke prodat?
    Ko sem bila prvič v skandinaviji, sem doživela kulturni šok kar se vožnje tiče. Vsi vozijo po omejitvah, tako da se s tem hitro sprijazniš, navadiš in pač občuduješ okolico. Si lah privoščiš, se ti nikamor ne mudi, saj si turist. A glej ga zlomka, kljub temu, da gremo vsi počasi, je v vsaki vasi radar. Dobesedno. Ah, se pravi oni ne vozijo po omejitvah iz vljudnosti in etike?
    Prvo mesto, jaz peš, se približujem prehodu za pešce, avto tudi, pa začne ustavljat. Halo?? Ja, niti levo in desno ni treba pogledat. Čez par let se pogovarjam z eno Norvežanko in ji povem, kako se mi je to dobro zdelo, ona pa mene čudno gleda in reče “Ja pa sej če ne ustaviš pred prehodom, ki se mu približuje pešec, dobiš ful kazen!”. Ne da obstaja kazen, kamere so in ti gladko zaračunajo. Etika gor ali dol.
    Pridejo Nizozemski študenti z avtobusom na študijski obisk v Slovenijo. Jih vozimo po naši prelepi deželici, avtobus seveda lepo po omejitvah. Skozi naselja nas avtomobili divje prehitevajo. Študentje vprašajo: “Se to pri vas nič ne kaznuje?”
    Ma ne to, še v Bosni sem videla več radarjev kot pri nas. Pa ne pravim, da tam kaj bolje vozijo… Nejasna mi je le Albanija – tam imaš občutek, da ni nobenih pravil, nobenih kazni, a organizirani kaos tako lepo in gladko deluje, da gre lahko tudi človek brez nog čez šestpasovnico (brez prehoda za pešce). Ker so čudovito obzirni en do drugega in vsi enakovredni. Dežela brez vozniške kulture, a še vseeno imajo veliko višjo od naše.
    Jaz se ne bi z nikomer pregovarjala, kaj je vzgojno, etično in bla bla. Čisto vseeno je, kakšne so kazni, če se ne izvaja kontrole. Vse radarje na ceste in lovit vse, ki grejo čez omejitve, izsiljujejo, ne upoštevajo pravila zadrge, prehitevajo po desni, vozijo po prehitevalnem pasu na AC čeprav je vozni prost, pa še kaj. Edino prj bi morali malo prometno signalizacijo popravit, da bi bile omejitve realne (npr. cestnina – 40 ali pa izvoz iz avtoceste – 40). V naseljih pa brez milosti. Ne vem od kod ljudem ideja, da so v avtu več vredni kot nekdo, ki je na kolesu ali peš.

  17. dronyx Says:

    @pijanec: Kar se tiče New Yorka župan Giuliani mislim da ni postal znan zato, ker se je spravil na prometne prekrškarje, ampak je spravil s cest prostitutke, brezdomce, narkomane in ostalo “nesnago”, ki je kazila podobo največje svetovne metropole. Vendar ti ljudje še vedno obstajajo, torej problema tudi župan Giuliani ni rešil pri koreninah, ampak so ga samo skrili pod površje. V New Yorku mnogo lažje dobiš prostitutko, kot pa nasmeh na ulici.

    @Poslušalka: Norveška ni vinorodna dežela, mi pa smo. Poleg tega imajo oni take zaloge nafte, da jim ni potrebno nič delat, samo nafto črpajo, pri nas pa morajo ljudje garat, da sploh preživijo, letati sem ter tja, služit denar. Poglej privatnike z belimi kombiji, kako norijo po cestah, pa njih ne bo ustavil noben zakon, ker je čas denar in se mu še vedno mnogo bolj splača plačati kazen za prehitro vožnjo, kot pa pol delovnega dne zabiti na cesti.

    Sedaj berem, kako so ponekod začeli za stavo drveti po naseljih 100 km/h in več, ker se to šteje kot pogumno dejanje. Upor sistemu. V Črnomlju se je danes odvijal filmski pregon pijanega voznika, ker so mu namerili 87 km/h v naselju in ni hotel ustavit. Potem so pa divjali za njim in če bi se čelno zaletel v koga, bi imeli takoj par novih mrtvih. To je Slovenija, Ne Norveška. Wake up!

  18. Poslušalka Says:

    @dronyx Očitno res živimo v različnih svetovih. Pa ne Norvežani in Sloveni, ampak ti in jaz. Shit happens😉

  19. dronyx Says:

    @Poslušalka: Meni osebno se res živi grozljivo živeti v svetu, kjer imaš na vsakih 100 metrov radar, povsod kamere in na androidovem telefonu javno objavljen seznam spolnih prestopnikov. To je zame bolj bolano kot malo hitrejša vožnja po cesti. Je pa res to stvar okusa.

  20. Nergač » Panika na cesti Says:

    […] kot sta Bojan Žlender ali Ljubo Zajc, so škodljivci, ki so v vseh teh letih za varnost na slovenskih cestah naredili manj kot prejšnja […]

  21. Tomozuki Says:

    Sploh pa ni prav to, kar počnejo Ljubljanski redarji. Čakajo kot neki hinavci sredi grma, nato pa čakajo, da se spotakneš na bananinem olupku, ki ga nastavijo sredi gozda. Nastavljajo pasti, ti vsaki dan nevede padeš na “finto”, potem ti pa čez eno leto pošljejo neverjeten račun, ki te bo opomnil, da tega več ne boš počel. Temu se reče služenje in nikakor ne preventiva. Preventiva se zgodi že nemudoma ob prvem prekršku, ne pa da delaš narobe daljši čas, oni se ob tem neizmerno zabavajo in služijo na tvoj račun, potem ti pa rečejo, da to kar delaš, delaš narobe.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: