Še vedno rastem

Grem do šivilje, če mi lahko skrajša neke hlače in ona na vsak način hoče od mene, da jaz te hlače oblečem, da jih bo ona lahko natančno pomerila, koliko jih je preveč. Samo meni se pa tega seveda ne da, zato ji rečem, da naj kar skrajša hlače malo po občutku, ker “jaz itak še vedno rastem“. Ona pa me začudeno pogleda in odvrne “Ja kam?

“V širino gospa, v širino, kam pa drugam!”

One Response to “Še vedno rastem”

  1. Nevenka Says:

    He, he…verjel ali ne, meni so uradno ugotovili, da se manjšam, imam že dober centimeter manj, kot v osmem razredu. Sploh nisem vesela, da se krivim pod težo let😦 V širino sem pa kot elastika, enkrat tako, drugič pa čisto drugače, ljudje me težko prepoznavajo.

Leave a Reply

