Andrea Bocelli v Stožicah?

Sem malo razmišljal, kaj bi se moralo zgoditi na Stož’cah, da bi moja noga stopila na tisto travo fuzbalskega stadiona. Pa mi je prišel na misel samo en izvajalec, glede na to, da so Guns N’ Roses že nekaj časa samo še glasbena zgodovina. Andrea Bocelli (lahko tudi z gosti).

Samo po moje za to ni šans. Realni domet Stožic so ostareli rokerji in Siddharta. Oziroma sami ostareli rokerji, če še Siddharto pravilno klasificiram med ostarele rokerje.

9 Responses to “Andrea Bocelli v Stožicah?”

  1. K@K Says:

    Ne pozabi na “trubače iz Guče” 😉

    To je max. domet ljubljanskega solatarja🙂

  2. Nevenka Says:

    Hja, jaz sem bila nazadnje na Cohenu, pa je bilo ozvočenje bolj tako, tudi ko je Leonard očitno pel čisto sam, sem slišala back vokale.
    Če bi že prišel Bocelli, bi rada slišala kakšno arijo…Res.

  3. dronyx Says:

    @Nevenka: Mislim da so bili do sedaj vsi koncerti oz. glasbeni dogodki razen Siddharte v Areni, torej v pokriti dvorani, kjer je akustika očitno izredno slaba. Pri glasbi je pa kvaliteten zvok bistven, sploh pa v primeru kakšnega Andrea Bocellija, ki ga je že doma škoda poslušati na stereo računalniških zvočnikih za 10 €. Verjetno pa ni nihče tako nor, da bi šel kaj takega organizirati v Areni Stožice.

    Se pa menda sanacijo akustike v dvorani Stožice ocenili kar na milijon €. Pa še v tem primeru verjetno ni nobene garancije, da bo potem zvok dovolj kakovosten za glasbene prireditve na najvišji ravni. Sigurno pa marsikateri izvajalec ne bo pristal na pogoje, kjer se bo samo osmešil in bodo gledalci nezadovoljni.

  4. Nevenka Says:

    Bocelli ima, žal, tudi slabe izkušnje s koncerti na prostem in njihovo akustiko, pred leti je nastopil na Hrvaškem, v kraju kjer se je “nekaj prikazovalo” Medjugorju…
    Tako, da tudi velike zvezde včasih tvegajo, oziroma njihovi managerji. Marsikdo pa samo enkrat, potem pa nič več. Link

    Osebno mi sicer nogometni stadioni za kulturne prireditve niso prav nič všeč, niti druge športne dvorane, čeprav vem, da za samo kulturne prireditve nikoli ne bomo imeli tako velikega prostora. Mi je pa naravnost smešno, da se akustiki ne da večjega poudarka, če je že v naprej jasno, da bo dvorano potrebno napolniti z različnimi prireditvami.

  5. Tajča Says:

    Oh, kako je lep.

  6. smoger Says:

    @Nevenka: Medžugorje ni na Hrvaškem ampak v BiH.
    Boccelija pa bi blo po mojem najlepše it poslušat v Veronsko Areno…al pa vsaj v Pulo.

  7. smoger Says:

    napaka…Bocellija

  8. dronyx Says:

    Komur je všeč naslovna tema iz računalniške igre Hitman (Ave Maria) je tole mnogo boljši posnetek. Vsaj kar se zvoka tiče.

  9. Nevenka Says:

    A v BIH je… no, je čisto res, da zemljepis ni moja boljša plat, nekoč smo imeli tršico, ki je hodila okoli zemljevida kot v nekih višjih sferah, vsi smo kinkali…danes se mi pa maščuje🙂

Leave a Reply

