Postani mestni redar

Danes sem v Dnevniku opazil duhovito oblikovan oglas, s katerim Mestno redarstvo novači nove članice in člane.

Namesto klasičnega Obvestila o prekršku, kjer pooblaščena uradna oseba strokovno ugotavlja, da ste storili prometni prekršek, nas mestno redarstvo tokrat sprašuje, če smo Parkirani na nepravem delovnem mestu (Itak, to jaz že ves čas govorim, pa me nihče ne posluša), stilsko pa je oglas dopolnjen z znano in precej osovraženo rdečo kuvero, ki ponavadi ne pomeni nič dobrega za osebne finance.

Verjamem, da se bo vsulo v poštni nabiralnik na Proletarski 1 čuda prošenj za zaposlitev, ampak tale služba pa nikakor ni sanjska!

Na eni strani na redarje pritiska baje precej zoprn vodja mestnega redarstva, ki mora izpolniti res izjemno ambiciozne načrte glede pobranih gob (lapsus, glob!), na drugi strani pa ljudje seveda niso ravno navdušeni, ko prejmejo ob vseh drugih položnicah še prisrčne pozdrave Ljubljanskih mož v rdečem. Ampak doma pa je potrebno tudi nekaj dat v lonec, tako da je marsikdo sedaj pred hudo dilemo, ki mu še nekaj dni ne bo dala spati.

Osebno raje jem vsak dan samo koprive in deževnike, kot pa da opravljam tak poklic, kjer te nihče ne mara!

Človek potrebuje predvsem ljubezen in toplino.

8 Responses to “Postani mestni redar”

  1. NuckinFuts Says:

    Kot ameriško novačenje v vojsko.
    10 točk tistemu, ki na to sliko sfotošopira Jankovićev obraz:

  2. dronyx Says:

    Pa kdo bi lahko posnel še kakšen kratek filmček v stilu Full Metal Jacket, kako se usposablja na novo sprejete redarje.

  3. David Says:

    Oglas je super, pogrešam pa večjo resolucijo, da bi prebral še spremljujoči tekst.

    Morda se še prijavim (slaba šala…).

  4. dronyx Says:

    @David: Kaj pa te zanima? Zahtevajo srednješolsko izobrazbo in šest mesecev delovnih izkušenj. To je pa praktično vse. Nobenih posebnih znanj tujih jezikov, ne zahtevajo šoferskega izpita, ne zahtevajo aktivno znanje slovenščine, ne zahtevajo smisla za delo z ljudmi, ne zahtevajo veselja do vedno novih izzivov in dela v ambicioznem teamu…Skratka, končno delodajalec, ki ne teži z nekimi abotnimi zahtevami! Jaz se bom sigurno prijavil, če drugega ne, da me povabijo na razgovor in naredim ekskluzivko za na blog. Če bi mi pa dali vsaj 20% zaslužka, potem smo pa takoj sodelavci in delam po 12 ur na dan.

    Oh, sem našel razpisne pogoje (8 delovnih mest, rok do 20.06.). Ni tako easy, kot sem jaz mislil.

  5. chef Says:

    VSAKO delo je častno, razen mestnega redarja.

    Nekdo mi je zadnjič povedal, da je redarja dobil ravno, ko so mu natikali lisice. Pa je vprašal, če ga lahko mimogrede vsaj zapeljejo do blagajne, revež redar se je pa tako usral, da je kar pobegnil.

    To je res nevaren job.

  6. dronyx Says:

    Po moje moraš biti za mestnega redarja narejen iz posebnega testa. Predvsem pa moraš imeti tisti “fuck off” občutek, ko par sto avtomobilom v enem samem dnevu nalepiš obvestila o napačnem parkiranju. Če te v takem primeru peče vest ali imaš občutek, da delaš nekaj slabega, potem sigurno nisi za ta posel.

  7. napo Says:

    ampak – kdo je največji car?

  8. dronyx Says:

    Primer vrhunske poezije!

    Kdo je v mestu vladar?
    Mestni redar
    Kdo jemlje vam dnar?
    Mestni redar
    Verjem mi ta star’, največji car,
    ko voz’ se po mestu je mestni redar.

Leave a Reply

