Oralni stimulator

Za tole napravo priznam, da ne bi nikdar sam ugotovil čemu služi, če ne bi prebral. Je pa verjetno oralni stimulator Sqweel (pussy licker po domače) namenjen predvsem ženskam, čeprav nikjer ne piše, da z njim ne smejo rokovati tudi strokovno usposobljeni moški.

Naprava hoče za delovanje 3 AAA baterije, kar je slabost, se pa da potem nastaviti tri hitrosti (high speed ne bi nikakor priporočil za začetek), kar pa je že velika prednost pred klasično moško igračko. Če bi bil ženska, ne razmišljam niti minute, ali se mi splača tole kupiti za 44 €. Mogoče se da dobiti kak model celo za preizkus, da ne kupiš ravno mačka (stimulatorja) v žaklju.

Če boste v službi, med kino predstavo ali v lokalu opazili, da kakšna ženska spušča čudne grimase ali celo stoka, je povsem možno, da je to to.

Jaz bi tole revolucionarno napravo priložil kar v pakete rdečega križa, poleg riža, moke in olja. Tako nujna se mi zdi za vsako sodobno gospodinjstvo. Hujše od nepotešene ženske je samo brezposelna, nepotešena ženska (na tole misel bi bil ponosen še dr. Kinsey).

Naslednjič pa Unboxing Sqweel (ne vem zakaj me to ime tako spominja na film Johna Boormana Deliverance?).

4 Responses to “Oralni stimulator”

  1. Dajana Says:

    Ni hujšega kot brezposelna in nepotešena ženska???? Ni hujšega kot moški, ki ve, kaj pomeni brezposelna in nepotešena ženska. In ki je našel zdravilo za to. Če bomo v kinu poslušale raznorazne krike … bomo vedeli??? Komaj čakam.🙄

  2. dronyx Says:

    @Dajana, mene predvsem zanima, če tale napravica res deluje tako, kot piše v reklami in tu so dobrodošle praktične izkušnje. Kajti če vse to drži, potem jaz pustim službo in gremo tole prodajat Door to door (od vrat do vrat). pa še pokažem lahko, kako se to uporablja za tiste, ki se bojijo tehnike (tu mislim zlasti poglavje, kako vstaviš 3 x AAA baterijo, da ne bodo pričakovanja prevelika).🙂

  3. chef Says:

    Jaz pa vem, kateri blogerki bi tole prav prišlo, haha.

  4. dronyx Says:

    çhef: Tole sodi v vsako žensko torbico, tako da se jaz ne bi fokusiral samo na posamezno blogerko.😉

Leave a Reply

