Crazy Froga za maskoto Portoroža

Glede na promocijski video Skoči v Portorož se mi zdi, da bi bil Crazy Frog kar primerna maskota našega mondenega obmorskega letovišča. Je pa velika škoda, da ga niso angažirali že za video, ker samo še on manjka notri, da bi bil kažin popoln. Brum, brum

Moram pa reči, da filozofije tega spota ne štekam najbolje. Sprva sem mislil, da je spot mišljen samo za slovensko tržišče, vendar kakor sem prebral, naj bi ga v skrajšani različici predvajali tudi na nekaterih tujih televizijah, v obliki plakatov pa naj bi se zadeva pojavila celo na Rimskem metroju. Torej gre za precej ambiciozno zastavljen projekt.

Ampak jaz si predstavljam, da takšen spot narediš z nekim točno določenim namenom, ne pa zato, ker je prišel nekdo na dobro idejo in tu vse skupaj izgleda, kot da je zamisel za spot prišla od Magnifica.

Glasbeni video spoti so namenjeni promociji glasbe in da se glasba lahko vrti tudi po TV. Če bi bil tole glasbeni video spot za Magnifica, je zadeva res odlično narejena. Zabavna, smešna, dinamična in na trenutke celo seksi.

Turistično reklamni spot pa si jaz predstavljam, da mora imeti neko ciljno publiko in mora v prvi vrsti mene kot potencialnega turista prepričati, da odpovem počitnice v Dalmaciji in grem v Portorož. V tem spotu pa še nisem uspel ugotovit, kdo je sploh ciljna publika oziroma koga spot prvenstveno nagovarja? Za starejše od 50 let bi rekel, da tole afnanje s pilotskimi očali in buldogom ni ravno zadetek v polno, ker bo koga, ki si želi predvsem miru in uživanja v kvalitetni postrežbi, prej odvrnilo od Portoroža. Za mlade bi glasbena podlaga in stil še šlo, samo je pa potem vsebina povsem mimo. Mladi zelo verjetno ne bodo šli v Kempinski Palace za 500 € na noč, verjetno jih tudi ne zanima tisti mini lunapark ob plaži, igralnice, ali pršut. Mladi potrebujejo zabavo, dobre bejbe (in tipčke), nočno življenje in after partije, vendar vsega tega ni v spotu in tudi Portorož je bolj reven, kar se tega tiče. V spotu nisem zasledil niti tistega znanega snobovskega cocktail bara Alaya, ki je med mladimi poleti precej priljubljen. Očitno lastnik za spot sploh ni vedel, ali pa ni bil pripravljen plačati (dovolj), da se v spotu pojavi.

Resda se ga da sicer v Portorožu zvečer napit do mrtvega in potem pobruhaš promenado, samo to je pa skoraj vse, kar Portorož nudi mladim.

Tako da kot turistični promocijski spot za 50.000 € je zame tole bolj fail, sploh pa jaz ne bi notri tlačil političnih figur, kot so minister za promet Vlačič in župan Pirana Bosman (oba SD). Za tujce oni ne pomenijo čisto nič, ker jih ne poznajo, doma pa smo zelo politično naelektreni, tako da s tem samo odvrnejo tiste, ki so bližji drugemu političnemu polu in so prepričani, da je spot namenjen predvsem politični samopromociji. Se pa nekje v spotu pojavi tudi znan bivši italjanski fuzbaler Franco Baresi, kar pa je za italijansko tržišče lahko dobra poteza.

Po mojem mnenju je absolutni zmagovalec pri tem spotu Magnifico, ki je tako dobil brezplačno promocijo, pa še dober video spot so mu posneli. Verjetno pa je dobil v podpis tudi kakšno avtorsko pogodbo za uporabo naslovne glasbene teme, tako da ima od vsega skupaj tudi neko finančno korist. Vendar če me spomin ne vara je Magnifico tudi goreči podpornik župana Jankovića, pa smo spet pri politiki, konkretneje na levici.

Se pa že sedaj bojim, kako bo šele izgledala promocija Pirana?

Mogoče  bosta župan Bosman in Vlado Kreslin skupaj nagovarjala Prekmurce iz Goričkoga?

Foto: Hoteli Portorož
Special guest star: Crazy Frog 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: