Onyx na Ipadu

Danes sem se v Biga Bangu nekaj igral z Ipadom in sem prvič videl, kako izgledam na tablici.

Dejstvo je, da je prikaz drugačen, kot v klasičnem brskalniku na računalniku in tudi uporabniška izkušnja je nekoliko drugačna. Očitno wordpress spletni strežnik ugotovi, da gre za Ipad in potem prikaz priredi zanj. Verjetno so imeli razvijalci tu v mislih predvsem lažje upravljanje z zaslonom na dotik.

Sem pa opazil, da v nadzorni plošči wordpress bloga pod Appearance obstaja posebno poglavje prav za Ipad in zadevi se reče učeno Onswipe Theme for iPad, kjer se da nastaviti nekaj predvsem šminkerskih malenkosti. Vendar če nimaš Ipada, ne veš, kako zadeva potem zares izgleda. Z ipad peek naj bi se sicer videlo tudi na računalniku, kako bo spletno stran prikazal Ipad, vendar v primeru wordpress bloga ta zadeva očitno odpove, ker prikaže kar klasično spletno stran. Bodo morali programček razvijalci še malo dodelati, ker očitno niso imeli v mislih, da spletna stran vrne drugačen prikaz če ugotovi, da je prišel zahtevek iz Ipada. To pa je nepričakovan trik.

Za Firefoxa sicer obstaja zanimiv dodatek (add-on) User agent switcher, ki v bistvu naredi to, da strežnik prepriča, kot da je zahteva za spletno stran prišla iz druge naprave, kot dejansko je. Tako se lahko na PC računalniku z Windowsi izdajaš, da si iPhone, iPad ali pa kaj tretjega, če znaš pravilno nastaviti User Agenta.

V brskalniku Firefox se add-on montira sam od sebe v meni Orodja in je videti takole:

Za iPhone obstaja že narejen user agent, za iPad pa sem ga dodal sam, čeprav sem potreboval par sekund in nekaj iskanj v Googlu da sem sploh ugotovil, kaj hočejo od mene:

Kot kaže je tu ključni podatek User Agent, ki mora biti za iPada tole (respect tistemu, ki si izmišlja take neumne stringe):

Mozilla/5.0 (iPad; U; CPU OS 3_2 like Mac OS X; en-us) AppleWebKit/531.21.10 (KHTML, like Gecko) Version/4.0.4 Mobile/7B334b Safari/531.21.10

Stvar potem celo deluje in moj blog prikaže v Firefoxu tako, kot na iPadu, z eno samo pomanjkljivostjo! Ker nimam zaslona, občutljivega na dotik, obstanem na prvi strani in ne morem nikamor naprej. Piše sicer “swip me”, samo s čim?

Se pa zato nekoliko bolje vidi, kako izgledam na iPhonu:

Tisti, ki brez mene ne zdržijo niti na poti in si lastijo iPhona, kot kaže niso preveč prikrajšani. Za lastnike Androidov pa še preverjam, če je vse tako, kot mora biti.

Oddajte komentar

