Mini hunter

Očitno postajam slovenski Crocodile Dundee, le da jaz ne lovim krokodile, ampak sem se specializiral na mini morisse, ki parkirajo na mesta, rezervirana za invalide. Recimo nekakšen Mini Dundee.

Isto parkirno mesto, le da gre tokrat za drug avto, ki ni polepljen s povezavo na Mini ksihtbuk stran. Avto je praktično enak model, tako da je sigurno to ista serija. Še feltne so enake. Res pa je, da je to na prvi pogled povsem običajen avtomobil, brez nekih sponzorskih oznak ali reklamnih sporočil. Možno celo, da se tile Mini avtomobili prodajajo po piramidnem sistemu, torej če pripelješ pet kupcev, ti enega podarijo in polepijo s sponzorskimi nalepkami?

Izgleda pa, da so vsi ti šoferji zares invalidi, zato se opravičujem za teženje po nepotrebnem. Samo kako lahko toliko slepih ljudi dobi vozniškega?

Prosim če vsi vozniki Mini Morissov za trenutek odložite delo, ljubice in ostale neumnosti ter nekaj časa gledate nepremično v spodnjo slikico! Če vidite samo belo praznino, se obvezno posvetujte z vašim osebnim zdravnikom ali farmacevtom.

Opomba:

Ta zapis je pred časom že končal v košu, vendar sem ga obudil nazaj, ker je pomembna poanta, ne model avtomobila.

Primer parkiranja po sistemu “ko vas jebe, jaz sem car” se da prenesti tudi na obnašanje na naših cestah in vozniško kulturo nasploh. To, kar nam politiki ves čas razlagajo, da slovenci ne znamo vozit in da smo sami divjaki ter da je potrebno zaradi tega vsako leto višati kazni za prekrške proti res enormnim številkam, je popolna traparija. V to mislim da niti sami politiki ne verjamejo, ko se ugasnejo kamere. Vendar to pravljico nam lahko vrsto let uspešno prodajajo zato, ker obstaja na naših cestah Zares par procentov divjakov, ki jim pa nihče nič noče, ne more ali pa ne zna, v kar pa dvomim. Vendar naše politike to v bistvu sploh ne zanima. Edino kar jim je uspelo narediti je to, da so na področju prometne kaznovalne politike iz te  države naredili Evropski Iran.

In potem se pa politiki še čudijo, če jih imajo ljudje dovolj in se izrekajo praktično plebiscitarno proti njim?

Slovenec bo izgleda požrl praktično vse, kar mu servirajo, pogumen pa postane šele takrat, ko se lahko skrije za volilno zaveso. Takrat si pa Slovenec da duška in jim pokaže, kar jim gre (3x PROTI).

30 Responses to “Mini hunter”

  1. babylon9 Says:

    Živjo, eno vprašanja zakaj si na slikah številke tablic izbrisu ali zaradi osebnih podatkov ali zaradi morebitne tožbe jeznega lastnika. Hvala za odgovor.

  2. dronyx Says:

    @babylon9: To sem že enkrat odgovarjal. Glede tožbe se sploh ne bojim, ker je parkirišče javno mesto in s tem nikomur ne posegam v zasebnost (tule imaš na dolgo razložen problem snemanja v javnosti). Se pa držim nepisanega pravila, da na blogu ne objavljam osebnih podatkov, sploh pa ne takšnih, kjer bi imel lahko kdo od tega škodo. Dnevno parkira na mestih za invalide na desetine vozil, ki jih ne vozijo invalidi, tako da to ni glavna poanta. Lahko pa odpremo spletni portal, kamor nalagamo slike brezvestnih voznikov, ki parkirajo na mesta za invalide, skupaj z registrskimi tablicami. Potem bomo pa videli, če bo komu zabavno, ko se bo prepoznal?

  3. Čukica Says:

    Škoda, da si vse pokvaril z linkom naredili Iran. A zate je primerjava plačila kazni recimo 500 € isto, kot če te obesijo na kandelabr? A si gorenc? Ni čudno, da smo jamrajoča in javskajoča nacija par excelence, če nam je plačilo visoke položnice za prometni prekršek isto kot javno obešanje. Mislem, res smo izgubili kompas

  4. dronyx Says:

    Čukica, zame je primerjava Slovenije z Iranom kar se tiče prometne kaznovalne politike zelo na mestu. V Iranu te obesijo, če najdejo pri tebi par gramov heroina iz bližnjega Afganistana, pri nas pa ti vzamejo 300 €, če pelješ 33 km/h v coni 30 km/h, pa možno celo da dobiš še par kazenskih točk. V Iranu so prepričani, da je tako ostra kazen vzgojna in pravična, enako so v Sloveniji prepričani, da je tako ostra kazen (za tako bagatelni prometni prekršek) edina primerna, pravična in zveličavna. Glede vzgojnosti pa mislim da še sami niso prepričani, ker sicer ni logično, kaj bi lahko bilo vzgojnega v tem, če ti čez par let pošljejo položnico za prekršek in moraš na banki zaprosit za kredit ali vsaj dvig limita?

    Si pa poglej prosim Nemške kazni za prometne prekrške in mi potem razloži, zakaj se ti zdi primerjava z Iranom tako neumestna? Tako kot Iran nikdar ne bo dežela brez kriminala, tako tudi Slovenija ne bo nikdar dežela brez prometnih nesreč, ne glede na to, kako daleč do absurda mislijo pripeljati kaznovalno politiko. To je upam jasno, ali tudi to ne?

    In verjemi mi na besedo, jaz s tem ne težim zato, ker mi je težko plačati kako položnico ali da bi lahko norel po cestah. Jaz želim v tej državi samo doseči, da se začnemo obnašati logično in uporabljati zdrav razum povsod, tudi v politiki, sicer smo v hudih težavah. Pa nisem napisal bomo (prihodnjik) ampak smo! Mi smo v hudih težavah!

  5. Čukica Says:

    Lej, meni je pa ta primerjava še vedno neokusna. Primerljivo bi bilo, če bi za prekrške tudi tebe obesili, se ti ne zdi?

    Kar se kazni za prekrške tiče pa naslednje. Ne vem, kdo lahko še prevzgoji dronyxa ali Čukico, po moje nihče. Vzgajaš lahko otroke. In gospe v vrtcih se bodo matrale, da Nika, Tima, Luno in Bruslija naučijo gledat levo, desno, da se ne sme skozi rdečo luč – potem pa pride v vrtec popoldne prometno nevzgojeni in razp****** oči, naloži svojo dečico v avto in vpričo otrok kršil vse predpise, kar jih bo lahko in kaj ti misliš, kdo bo imel večji vpliv na obnašanje te dece, oči ali gospa iz vrtca? Oči je ja junak! Ne verjamem, da prav vsi otroci pobirajo za svojimi starši papirčke iz tal, tako kot tvoja nečakinja za tabo 🙂

    Očija, ki je odrasel, izgrajen moški, se lahko prevzgaja zgolj skozi denarnico. Ker je a) glup in/ali b) aroganten. Zneski so pri tem popolnoma irelevantni. Oziroma, zneski so (se strinjam) relevatni za državo, ampak ne mi govorit, da bo nemška ali pa še nižja kazen naše ljudi naučila spoštovat prometne predpise. Seveda jih tudi višja ne bo, ampak če si glupan jemlje pravico odločat o življenju in smrti na cesti, potem ima država vso mojo podporo v tem, da mu pobere čim več denarja. Ga bo treba meni manj dajati. Se bo pač skozi denarnico naučil, da se mimo šol in vrtcev ne vozi niti 1 km nad dovoljeno hitrostjo. To mogoče tudi pomeni, da bo kak malček ostal živ, ne palačinka na haubi.
    Mislim, da pričakuješ preveč. Ljudje v politiki so zgolj presek povprečneža iz naroda. Če nam zdrav razum naroča, da je normalno kršit prometne predpise, potem, se bojim, da zdrav razum politiku ne pušča veliko manevrskega prostora o tem, kako ta zdrav razum sankcionirat. Si želim, da bo bilo drugače, ampak za pravljice sem že prestara.

  6. dronyx Says:

    @Čukica: Jaz sicer nisem slavist, tako da uradnega izraza ne poznam, verjetno pa obstaja. Jezik ti namreč omogoča, da včasih tvoriš pretirane primerjave zato, da poudariš ali karikiraš absurdnost neke situacije. V tem smislu sem jaz primerjal slovenske prometne kazni z iranskim kazenskim sistemom, kjer je poudarek na obešanju.

    Vendar moraš pa razumeti, da tako kot je tebi normalna kazen 300 € za 1 km/h višjo brzino mimo šole, je v nekem drugem kulturnem okolju normalna kazen obešanje, če pri tebi najdejo par gramov heroina. Verjetno teh nekaj gramov heroina pomeni, da je bilo prej preprodanih že nekaj kilogramov, tudi otrokom. Zame recimo je normalno, da žensko prešuštnico kamenjajo do smrti in se nad tem sploh ne zgražam. Če se ti poročiš z Janezom iz koristoljubja, ker je iz bogate družine, potem pa ga varaš s Tonetom, ker je perla v krevetu, kaj češ drugega pričakovat kot batine ali linč? V tistem delu sveta je to za njih tako normalno, kot zate 300 € na 1 km/h prekoračitve.

    Če primerjava nemške kazni za prometne prekrške in naše, je razlika enaka, kot če primerjava kazenski zakonik v Sloveniji in Iranu. Pri nas dobiš za par gramov heroina par let zapora in tri obroke na dan, v Iranu pa zanko okrog vratu in te dvignejo z dvigalom. Pa kaj? Drugi kraji, drugi običaji, k’nede?

    Vendar mi se štejemo med “zahodno civilizacijo” in bi se radi primerjali z državami, kot je Nemčija. Ampak da upravičimo tako visoke kazni za bagatelne prometne prekrške moramo priti do statističnega podatka in primerjave, koliko nesreč in s kakšnimi posledicami se zgodijo v coni 30 km/h pri nas in v Nemčiji? Če slučajno drži, da so številke povsem primerljive, je zadeva identična s heroinom pri nas in v Iranu. Saj v Iranu heroin ne zadane nič bolj, ali pač?

  7. David Says:

    Ponavljaš se kot stara plošča s temi 33 km/h v coni za 30 km/h.

    Predpisi pri nas pravijo, da toleranca v območju merjenja do 100 km/h znaša 5 km/h. Torej te, dokler ne spraviš uboge kante do 36 km/h, dejansko niti ne merijo – in ob meritvi odbijejo 5 km/h, tako da potem znese 31 km/h in 300 evrov v najslabšem primeru.

    Pri dejanskih 36 km/h pa števec kaže skoraj 40 km/h.

  8. dronyx Says:

    @David: Stara LP plošča na 33 obratih? 🙂

    Toleranca 5 km/h velja za števce, ki so vgrajeni v avtomobile. Ne verjamem, da imajo tako veliko toleranco tudi radarji, ki merijo hitrost, ali pač? Jaz sem si predstavljal, da če mi radar izmeri 33 km/h to pomeni prekoračitev od 1 – 10 km/h in po 1.7.2011 300 € kazni. Ne pričakujte pa od mene, da bom sredi mestne gužve ves čas gledal na merilnike hitrosti, ker potem pa bodo res otroške palačinke. Ampak v to bom bil praktično prisiljen z meni nerazumno kaznovalno politiko.

  9. pijanec Says:

    @Čukica: v Iranu te za prometni prekršek ne obesijo.

    Problem pri nas je v nekih čudnih normativih. Trgovski center ima po 100 ali več parkirišč za invalide! Prideš v tujino, ima enakovredni center 5 parkirišč.

    Pa kaj pri nas mislijo, da vsi invalidi v mestu gredo hkrati v točno določeno trgovino?

  10. pijanec Says:

    Se bo pač skozi denarnico naučil, da se mimo šol in vrtcev ne vozi niti 1 km nad dovoljeno hitrostjo. To mogoče tudi pomeni, da bo kak malček ostal živ, ne palačinka na haubi.

    Nam lahko postrežeš, koliko otrok je v zadnjih 11 letih umrlo pred šolo ali vrtcem? Pa se je pred 11 leti mimo vozilo 100, pred 5 leti 50, danes pa 30.

  11. dronyx Says:

    @pijanec: Ti ne štekaš slovenske mentalitete. Pri nas narišejo 100 parkirnih mest za invalide in računajo na to, da jih bodo običajno 95 zapolnili navadni vozniki, ki teh označb ne upoštevajo, kakšnih 5 bo pa kljub temu ostalo morda praznih za invalide. To je enaka filozofija kot s prometnimi znaki. Dajmo jim na cestninsko postajo znak za omejitev 40 km/h, da bodo v povprečju vozili 80 km/h, sicer bi 120 km/h. Samo to zame ni resno, sploh ko ti nekdo pameten na cestninsko potem nastavi radar. Potem pa tehtaj. Vozi 40 km/h in te kdo nasadi od zadaj, ali običajnih 60 km/h in dobiš položnico, pa morda še kakšno kazensko točko.

  12. Tjasa Says:

    Pijanec je
    a) marketingar
    b) neumen
    c) pijan

    Prvič: pokaži trgovski center s 100 parkirnimi mesti za invalide. Drugič: koji K**** ima veze število parkirišč za invalide z Dronyxovo mentalno boleznijo glede vožnje v območju umirjenega prometa? Tretjič: še vedno ne vem, ali je samo tebi dovoljeno udrihati čez slovensko mentaliteto, skratka, ali smo kolektivno cepci ali fantastični šoferji, vse ostalo nam pa šepa? Al’ kako? S katero nepreverjeno domnevo boš zdaj preusmeril pozornost na nekaj drugega?

    Dronyx, predlagam ti, da si na banner formata A3 naprintaš, da nisi sposoben vozit v okviru hitrostnih omejitev in da ne garantiraš, da iz otrok za volanom ne delaš palačink. Ta banner si lepo zalepiš na zadnjo šipo. To je to. Za ostalo bo že kdo drug poskrbel.

  13. Čukica Says:

    @dronyx: Samo eno vprašanje imam: kako visoke/nizke bi morale biti po tvoje kazni, da bi bile glih prav?
    Sicer pa mislim, da se teze ne da graditi na »če slučajno drži«. Kaj pa če slučajno ne drži? Če pa slučajno drži, da je število nesreč v coni 30 km in posledice podobne pri Nemcih in Slovencih, potem pa imamo odgovor, zakaj so naše kazni finančno višje. Če je naša država (birokracija, državna, javna uprava itd) zaradi majhnosti že po difoltu dražja, potem je jasno, da morajo biti dražje tudi naše kazni. Usluga, ki jo dobi državljan na eno enoto plačila kazni je dražja od usluge, ki jo dobi nemški državljan. »Ekonomija obsega« na področju javnega sektorja tudi velja, je tako?

    In prav nobenega predloga, kaj bi spametovalo naše očije (in mamice), da svojih otrok ne bodo več žrtvovali na oltarju naših naravnih pravic, beri ne bo mene nihče jebal, jaz si sam postavljam pravila.

  14. Čukica Says:

    @pijanec: a jaz kje trdim, da te v Iranu za prometni prekršek obesijo?

    Ne mislim ti iskat statistike, ampak jaz vem za enega mulca. Leta 1999 je bil pred OŠ Riharda Jakopiča na Derčevi v Ljubljani povožen hčerin sošolec. Pojma nimam, koliko je vozil tisti oznik, ki je po pripovedovanju celo stanoval v bližini, bil »procesuiran«, plačal svoj dolg družbi, fant pa ima svoj križ na Žalah.
    Zelo dvomim, da se je po Derčevi kadarkoli lahko vozilo 100 km/uro, zato mi ne prodajaj bučk, kako se je v conah umirjenega prometa včasih dalo potegnit stotko. Nekaznovano.

  15. dronyx Says:

    @Tjasa: Brati tvoje napade name je približno tako zabavno, kot če ti Rim Job izvaja kokeršpanjel. 🙂

    @Čukica. Hvala za prijazno vprašanje. Če mi bodo dali priložnost, sem pripravljen kaznovalno politiko napisati povsem na novo, seveda je pa to preveč zahtevna tema za komentar na blogu. Lahko pa ti zaupam nekaj poudarkov. Jaz bi takoj ukinil polovičke in podobne traparije, saj nismo na arabski tržnici, kjer se lahko baranta za ceno. Prekoračitve hitrosti za do 10 km/h bi jaz kaznoval simbolično, reciva z 25 € ali opomin. Tu je zame osnovni princip ta, da moraš ti kot voznik predvsem pozorno gledati na cesto in ne merilne inštrumente, ker bo efekt drugače kontraproduktiven oziroma se boš zaletela. Rok plačila 14 dni, če ne plačaš v roku, prevzame primer davkarija, pri čemer se kazen množi takoj krat dva. 50 €.

    Pri ostalih kaznih bi uvedel princip, da se osnovna kazen izračuna na podlagi tarife, dejanska kazen pa potem preračuna še z upoštevanjem tvojih kazenskih točk. Tako se ti recimo lahko zgodi, da če pelješ v naselju 70 km/h in si nekaznovana, plačaš reciva 200 €, če imaš 10 kazenskih točk je to prekršek za 1000 €. Na ta način dosežem, da postanejo počasi največji prekrškarji najbolj vzorni vozniki, sicer bankrotirajo in jebejo Onyxu vse po spisku.

    Absolutno pa je potrebno spraviti v red prometno signalizacijo tako, da je zadeva postavljena logično in tudi če spregledam kakšno tablo, lahko iz okolice razberem kje sem in kakšna naj bi bila omejitev. Kot drugo pa seveda poostriti nadzor, pa tu ne mislim v inkasantskem smislu, dajmo se skrit tako, da se bo dobro kasiralo, ampak poostriti tam, kjer je to najbolj potrebno. Če si vsak dan na cesti te mora enkrat na pol leta ustaviti policija, sicer pozabiš, da obstaja.

    In da, na nekaterih delih avtoceste bi uvedel tudi najvišjo dovoljeno hitrost 160 km/h. Saj nikjer ne piše, da moraš potem toliko voziti, če avto ne potegne ali si ne upaš. Boš pa vedela, da na tem odseku lahko pričakuješ tudi koga, ki lahko zakonito malo bolj stopi po gasu.

    Glede nesrečnih primerov, ko kdo povozi otroka do smrti ali recimo primera Maček in trije šampanjci pa moraš razumeti, da imajo ZDA, Iran in še marsikje drugje po svetu zagroženo smrtno kazen za hujša kazniva dejanja. In ali misliš, da se v ZDA ali Iranu ne dogajajo umori, ropi, posilstva? Enako, v bistvu pa še več kot tam, kjer kazni niso tako stroge! V prometu pa velja enako. Samo, ali ima res smisel to razlagati? Ne. Nima!

  16. David Says:

    Glede toleranc:

    Glede Onyxove kaznovalne politike, meni je zadeva všeč – uvedel bi tudi kombinacijo z lestvico višine kazni glede na dohodke, po vzoru skandinavskih držav.

  17. pijanec Says:

    @Tjasa
    Europark v Mariboru? Še več jih je kot 100. 🙂

    @Čukica
    v naši občini se še danes mimo vseh šol da peljati 100. Omejitve so sicer 50, samo je cesta čisto ravna. In kdo je sploh kdaj meril z radarjem mimo šol? V moji vozniški karieri še kaj tako nezaslišanega nisem doživel.

    In še mogoče za razmislek – zakaj samo v Sloveniji pešci ne rabijo odgovarjati zase? Samo pri nas lahko vsak pešec prileti pred avto, kadar se mu zahoče, kriv pa je vedno voznik – čeprav je pešec prav tako udeleženec v prometu s svojimi obveznostmi.

    Slovenci so pač posebna sorta neumnežev – skoraj vsi mrtvi pešci vedno umrejo na prehodu za pešce (ker se jim ne da pogledat), pri železnici pa jih moramo celo omejiti z zapornico! Čeprav je ta isti Slovenec v Avstriji popolnoma sposoben ustavit samo pri semaforju.

  18. dronyx Says:

    @pijanec: Če hočeš, ti lahko komentar zbrišem, preden ga @Tjasa prebere? 🙂

    Je pa zame blazno zabavno razmišljanje nekaterih, da obstajajo šoferji, ki kalkulirajo takle: “Posluši Lojz, dokler so bile kazni za vožnjo v rdečo luč in v napačno smer po avtocesti samo 200 €, sem si to še lahko privoščil, sedaj ko so pa 300 €, je pa to postalo predrago, tako da bom vozil kar lepo po predpisih!” “Ja, Franclj, imaš prav. Zdaj se pa res ne bo več dal skoz rdečo vozit, saj bo šlo takoj pol plače, če te policaj ustavi!”

    Ha, ha, ha…kakšni komedijanti!

  19. pijanec Says:

    @Tjasa
    marketingar si kvečjemu to. Oz. celo zlorabljaš otroke, da dosegaš svoje lažnive cilje. Koliko otrok je umrlo v prometu v zadnjih 10 letih, da govoriš o palačinkah?

    Se mi pa smiliš, kako rada venomer pišeš laži o tujini, čeprav je tvoj domet ravna avtocesta. Veš, v tujini ne vidijo povsod povoženega otroka, zato lahko čez naselja vozimo celo nezaslišanih 70, 80. Pa še pločnikov nimajo, da bi bili extra zaščiteni, ampak samo asfalten pas na nivoju ceste.

  20. pijanec Says:

    V zadnjih 2 letih je v Sloveniji umrlo 5 otrok, od tega vsi kot potniki v vozilih. Tako da prosim nehajte s to ameriško metodo izkoriščanja otrok za poudarjanje svojega prav.

  21. pijanec Says:

    Nič ne rabiš brisat.

    O njej pove dovolj vse, da se popolnoma vsakokrat spusti na osebni nivo, ko več nima argumentov. Nekaj člankov nazaj me je klicala “pijandura”, potem, da sem “moten, itd. čeprav še v življenju nisem sedel pijan za volan ali že 10 let prejel kazni” – da nekdo piše take stvari o človeku, ki ga nikoli ni videl, niti ga ne pozna, pove vse o njenem umu. Zagotovo v prometu ni nič drugačna, ker vožnja je pač zrcalo uma.

  22. pijanec Says:

    @dronyx
    meni je vseeno, kolikšna je kazen, ker vozim toliko kot domačini. Če v Avstriji po navadni cesti peljemo 120, kjer je omejitev 80, tudi jaz peljem toliko za njimi. Ko v nemških conah 30 domačini peljejo 50, sam peljem toliko za njimi.

  23. Čukica Says:

    @pijanec: Uau, da se da peljati mimo šole tudi sto. Ampak je omejitev na 50. Sej ne morem verjet taki argumentaciji. Lahko napišem samo to, da drži tista, da moški nikoli ne odrastejo, samo zredijo se.

    Pa še to, kako zadnjih pet let ni umrl noben otrok pred šolo itd., ampak vsi v avtih. Moja plitva ženska pamet mi pravi naslednje: mogoče pa rigorozna kaznovalna politika daje rezultate, he.he. Mogoče se pa z onyxem vseeno motita, ko trdita, da kaznovalna politika nima vpliva na število prekrškov. Pri normalnih ljudeh jasno, ne pri psihopatih.

  24. dronyx Says:

    @Čukica: Jaz nisem nikdar trdil, da kaznovalna politika nima vpliva na prometno varnost (prekrški sami po sebi verjetno ne bi bili problem, če ne bi bilo nesreč). Ampak ne vidim pa potrebe po nekih ekstremih, sploh če za to ni neke logične podlage v dejstvih. Zakaj se potem ne zavzemaš za to, da uvedemo tudi tu šeriatsko pravo in obešamo ljudi na Tromostovju za hujša kazniva dejanja? Pa da vidimo, ali “rigorozna kaznovalna politika daje rezultate, he.he.

    Bom pa še enkrat ponovil, čeprav se počutim res že neumno. Recimo da na leto umre v prometnih nesrečah 150 ljudi, k temu pa moramo prišteti še huje poškodovane, ki imajo trajne posledice. Pa recimo skupaj 400 ljudi. Vsak dan je na cesti ogromno vozil. Ampak baje na leto pri nas umre za posledicami onesnaženega zraka pa nekaj 1000 ljudi, da ne omenjam tiste, ki jih pobere zaradi kajenja, alkohola itd. Ampak nisem še slišal, da bi se kdo zavzemal za rigorozne kazni za onesnaževalce zraka (verjetno gre za firme v večinski državni lasti kot je TEŠ), kaj šele, da bi komu prišlo na misel, da bi prepovedal kajenje! Celo več, država v proračunu računa na visok prihodek od trošarin na alkohol in tobak. To je zame vse skupaj eno veliko norčevanje po sistemu “jebe lud zbunjenog“!

    In če bi res samo rigorozne kazni vplivale na prometno varnost mi prosim razloži, kako to, da ima Nemčija bistveno nižje kazni za večino prekrškov, statistiko pa tudi precej boljšo do nas?

  25. Čukica Says:

    @dronyx: lej, sej meni to kontriranje v nedogled ne predstavlja kakega posebnega užitka, da ne boš narobe razumel. Ampak, kako ti ni jasno, da so visoke trošarine na tobak in alkohol tudi neke sorte kazen za konzumenta? Ja, točno tako, če ti je prav, boš polnil državni proračun s čiki, alkoholom in previsokimi hitrostmi. Država je vesela takih cepcev. Država ti ni prepovedala kajenja ali pitja, tako kot ti ni prepovedala vožnje. Ti pa je prepovedala kajenje z zaprtih prostorih in točenje alkohola mladoletnim ravno zato, ker je presodila, da s tem delaš škodo drugim. Tako kot ti je prepovedala, da voziš prehitro v conah umirjenega prometa.
    Od mene je iz tega naslova dobila bolj malo. Če pa kršim predpise in padem v zasedo (tudi to se zgodi), pa iz tega ne naredim drame, drugič vem boljše.
    Kar se pa tvojega, upam da, retoričnega vprašanja tiče, zakaj ne zagovarjam šeriatskega prava tudi za prometne prekrškarje pri nas pa naslednje: nikjer ne zagovarjam šeriatskega prava, niti tam, kjer obstaja. In še enkrat, tokrat zadnjič, poudarjam, da se mi zdi tvoja primerjava šeriatskega prava z našo kaznovalno politiko za prometne prekrške pretirana, neokusna, v bistvu kontradiktorna. Z njo si dokazal zgolj to, da si nagnjen k pretiravanju. If I may put my two cents in.

  26. dronyx Says:

    @Čukica: Nočeš prebrati pravilno. Napisal sem “šeriatsko pravo in obešamo ljudi na Tromostovju za hujša kazniva dejanja?” Vsak prometni prekršek pač še ni kaznivo dejanje, čeprav bi verjetno nekaj ljudi pri nas rado videlo, da se temu tako reče. Bomo pa videli, kaj bo prinesel čas. Glede na to, kakšne butale postajamo, je tudi to možno.

    Kar se tiče pa cepcev, ki polnijo proračun s trošarinami na tobak pa nekako dvomim, da ima od tega ta država pod črto res kakšen velik profit (tako kot ga ima janković s kaznimi za napačno parkiranje), saj je potrebno pogledati, koliko stane zdravljenje pljučnega raka, izpad dohodka zaradi bolnišk in podobno. Je pa res, da se pokojninska blagajna pa verjetno razveseli vsakega, ki umre mlad. Tu pa se moram strinjati z Gregorjem Golubičem, ki je izjavil, da se pri nas še premalo uporablja kontra(cepcija), ker imamo cepcev na vseh področjih odločno preveč. Pa še množijo se kot zajci.

  27. Čukica Says:

    @droyx: na prvi odstavek, še enkrat ne.

    V drugem si pa zašel na občutljivo polje pravic: tudi preveč špeha (lahko) škodi (za boleznimi srca in ožilja umre zaenkrat še vedno več ljudi kot za rakom pljuč), pa preveč sončenja (lahko) škodi, pa preveč jeze tudi (lahko) škodi, pa lazenje po stenah tudi (lahko) škodi, pa prehitra vožnja tudi (lahko) škodi itd., da ne smetim preveč. Ko se bomo zedinili, da nam naš življenjski slog določa tudi obseg pravic (zdravljenje, pokojnine itd), upam, da bom takrat na vrsti za slovo iz tega sveta.
    Sicer pa, sprijazni se, tisti moment, ko se rodiš, predstavljaš za državo čisti strošek 🙂 In tako do bridkega konca.

  28. dronyx Says:

    Torej je rešitev za državo ta, da se znebi ljudi, ki so itak vsi samo strošek, denar za funkcioniranje države nam pa pošiljajo vesoljci in to ponoči, da tega ne opazimo? Waky waky, little princess!. 😉

  29. Čukica Says:

    Jebenti, počutim se skoraj tako kot tisti copywrighter, ki je pesnil reklamo za Urško Čepin.

    Ni kaj, časi so resni, nema tu trte mrte 😉

  30. dronyx Says:

    parkiram kot slovenc (make them suffer!)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: