Futura potopila pokojninsko reformo

Sem gledal danes oddajo Pogledi Slovenije na temo ponesrečene reklamne kampanje za pokojninski referendum in šef oglaševalske agencije Futura DDB Vital Verlič me je spominjal na nekatere šefe računalniških firm. Za njih se ve, da nimajo kaj dosti pojma o računalništvu in je bolje, da se ne oglašajo preveč, oziroma ne po nepotrebnem, imajo pa žilico za posel in predvsem poznajo prave ljudi, da se do posla v teh krajih sploh lahko pride. Kar se pa izkaže dostikrat za bistveno, saj imaš ti lahko med zaposlenimi ekipo najboljših strokovnjakov, pa kaj ti to pomaga, če povsod naletiš na zaprta vrata, ali pa še bolj verjetno sploh ne moreš kandidirati za neko naročilo, ker se zadeve peljejo večinoma po domače med starimi znanci.

Za oglaševalske agencije pa to velja še toliko bolj. Pri njih so za pridobitev posla z državo ključne politične preference, saj se pogosto zgodi, da po zamenjavi oblasti naročila kar naenkrat strmoglavijo, kakšna mala ad hoc ustanovljena reklamna agencija pa preprosto izgine tako hitro, kot je nastala. Ampak to iz človeškega vidika celo razumem, saj si težko predstavljam, da bi recimo zagrizeni levičarji naredili kvalitetno marketinško kampanjo desničarjem in obratno. To je kot v ginekologiji. Zdravniku mora ženska povsem zaupat in se mu prepustit, ker drugače je težko kvalitetno delat.

Sicer sem Vitala Verliča videl prvič in ga ne poznam, tako da dopuščam možnost, da je on izza kamer nacionalke dejansko strokovnjak za oglaševanje in marketing. Ampak potem pa samo ne zna nastopati v javnosti in ne zna povedati ene same jasne misli, ki bi imela rep in glavo in se ji Mišo Alkalaj ne bi samo smejal. Ne samo, da praktično ničesar ni uspel z argumenti obraniti, ampak se je celo tako zelo zaplezal, da je še sam povsem pozabil, o čem sploh govori in je na koncu kot kakšen veliki oglaševalski Freud vse težave ponesrečene oglaševalske kampanje enostavno pripisal nekemu strahu Slovencev. In voditelj Uroš Slak mu je enkrat direktno zabrusil, naj neha traparije nakladat, ker ga nihče ne razume.

Ampak kljub vsemu je pa milo rečeno naivno, če je kdo v oglaševalski agenciji Futura DDB in med naročniki mislil, da bo na Youtube spustil kar nek na hojladri zmontiran amaterski reklamni video spot z Urško Čepin in to v imenu vlade ter bo ostalo vse skupaj tam med “mladimi”, da si ga lahko linkajo na svoje ksihtbook profile in v twite ter tako viralno blamirajo nekega Duleta in ostale nasprotnike reforme. Jaz nisem iz tega foha, mi je pa jasno in to brez pretiranega razmišljanja, da je to v svetu interneta praktično nemogoče, razen morda če bi jim uspelo povsem zakriti avtorstvo oziroma kdo stoji za tem do referenduma. Vendar to očitno sploh ni bil namen, ker potem bi moralo za to vedeti samo par ljudi, ne pa polovica ministrov in kup drugih.

vir Durex

Tako pa so s spotom in potem še s tistimi ginekološkimi štosi na temo kontracepcijskih tabletk dosegli samo nek viralni gastroenteritis, ko vse boli trebuh in so mediji dobili neprijetno diarejo. Prebudile so se celo zagrizene feministke, ki se drugače sploh ne bi oglašale. Ampak seveda, sedaj je pa izpadlo, kot da je glavni problem pokojninske blagajne to, da se finim gospodičnam in damam ne da več rojevat otroke in ritke brisat, ker gospe delajo kariero, hodijo po banketih ter nasploh afne guncajo, namesto da bi skrbele za osnovno reprodukcijo, za kar so bile prvotno tudi mišljenje.

Ampak, saj tako dejansko tudi je! V čem je potem sploh problem reklamnega letaka?

Če Futura DDB rabi še kakšnega kreativca v sanjskem moštvu za viralno satisfakcijo se ve, kje se me da dobit. Sem čist, stiliziran in udomačen ter lahko tudi jaz govorim in pišem popolne neumnosti, če me dobro plačajo.

Levi politični ideali so mi blizu, če pa bo potrebno, sem pripravljen tudi čez noč spremenim moje poglede ostro v desno.

2 Responses to “Futura potopila pokojninsko reformo”

  1. suum Says:

    Ko že omenjaš Alkalaja, še boljši je tisti njegov citat, ki sem ga zasledil na spletu (celih Pogledov se mi itak ne da gledati), ko je Koširju in Verliču bojda rekel, da kdor ima njiju za zaveznika, sovražnikov sploh ne potrebuje.

    Sicer pa, že neštetokrat videno pri Pahorju, ki nima jajc, da bi takoj odstranil svojega dokazano nesposobnega sodelavca, no pa saj, kako boš spoznal nesposobneža, če si pa sam glede tega še hujši.

    In zadeve res že dolgo niso več smešne, temveč tragične.

  2. dronyx Says:

    Alkalaj je imel več svetlih trenutkov in se je očitno dobro zabaval v studiu. Se je pa Košir hotel izmuzniti odgovoru na eno težko vprašanje tako, da je rekel, da bo na to vprašanje odgovarjal nekdo drug, pa mu je Slak zabrusil nazaj, da ni na novinarski konferenci vlade in da on vodi oddajo.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: