Loterija na trajnik

Tole sem danes spraševal Loterijo Slovenije, pa nisem čisto prepričan, da mi njihov kompliciran sistem trenutno to omogoča.

Mene namreč zanima, če se da kako odpreti “trajnik” za vplačilo loto kombinacije neposredno iz tekočega računa, tako kot imaš recimo trajnik za klasične položnice?

Recimo hočem, da vsak teden igram deset kombinacij istih številk in zadeva mora potekati samodejno, dokler trajnika ne prekličem. Torej jaz bi rad, da meni ni potrebno napraviti nič drugega, samo povem, kakšne kombinacije hočem, da se mi avtomatično vplačujejo enkrat na teden. Seveda pa morajo oni skrbeti tudi za to, da me obvestijo, če slučajno kaj zadenem, ker sicer to nima smisla.

V idealnem primeru tako jaz na vse skupaj lahko praktično pozabim, vsak mesec mi trgajo tistih 20 € davka na srečo in recimo čez deset let me pokličejo iz loterije ter mi povedo veselo novico. Onyx, končno sedmica! Se boste oglasil pri nas s kovčkom, da boste prevzel denar?

Kot kaže obstaja možnost igranje loto prek spleta, za kar se moraš registrirat in spet vnesti celo kopico nekih podatkov, potem pa moraš nakazovati še denar na nek virtualni igralni račun. To mi v bistvu že ni najbolj všeč, ker gre po moje spet za nekaj korakov preveč, čeprav je res, da se da prek spletne banke to verjetno dokaj hitro izvesti. Se pa da menda vsaj vplačila avtomatizirati.

Mogoče je res, da večina igralcev loterije uživa v izmišljanju vedno novih kombinacij in pregledovanju listkov, če je kakšna številka prava, vendar sam sigurno ne sodim v to skupino. Če pa bi se dalo zadevo rešiti v obliki trajnika, tako kot plačilo položnice za RTV, pa bi verjetno vsak mesec žrtvoval tistih nekaj evrov, sploh če mi ni potrebno narediti nič drugega, kot na banki urediti avtomatiko. Pridem s papirjem na katerem so zahtevane kombinacije in potem oni sklenejo pogodbo z Loterijo Slovenije.

Se mi pa smilijo ljudje, ki slišijo po radiju, da je bila sedmica kupljena v neki zakotni poslovalnici v Kranju in potem letijo naslednji listek vplačati v to isto poslovalnico. To je pa še bolj statistično neumno, kot pa vplačati isto kombinacijo, ki je bila izžrebana v prejšnjem krogu.

3 Responses to “Loterija na trajnik”

  1. seamus Says:

    Pri lotu ni statistike. Je samo verjetnost, ki je vsakič enaka. Z vplačilom enake kombinacije, ki je zadnjič zadela dobiš enako verjetnost, kot vplačati kombinaciujo, ki zadnjič ni zadela.

    Se pa strinjam, da je primer zakotne poslovalnice v Kranju dober. Oziroma je že preveč krut, da tudi če bi kdo slučajno podvomil bi se na koncu verjetno prepričal, da to ni res. Tako, kot se večina prepriča v to in drugič napiše novo kombinacijo. Po možnosti s pomočjo 1500 stranskega priročnika. Bogo.

    JE pa lahko razlaga zakaj tako po moje sila enostavna (ni pa nujno, da je tudi razumljiva) – žogice nimajo spomina.

  2. dronyx Says:

    Jaz sem loto listke vplačal samo nekajkrat do sedaj in vedno sem zahteval, da mi oni izpolnijo listek, ker se mi niti tega ni dalo. Kaj šele, da bi preverjal dobitne kombinacije. Z listkom sem šel do poslovalnice, kjer ga vtaknejo v nek stroj in ta pove, če je kak zadetek. Razumem pa tudi tiste, ki loto vzamejo kot igro in iz tega naredijo celo znanost.

  3. smoger Says:

    Itak lahko pokriješ vse kombinacije. Ergo, zadel boš, a z minusom na računu.

    They were heroes:
    http://www.imdb.com/title/tt0478087/

Leave a Reply

