Mini invalid

Glede na to, da se me drži bolj slab sloves, kar se tiče spoštovanja prometnih predpisov, bo verjetno koga šokiralo ali vsaj presenetilo, da sem v celotni vozniški karieri samo enkrat samkrat parkiral na prostoru, rezerviranem za invalide!

In še takrat mi je očitno neka kokoš z lakom za nohte na vetrobransko steklo z veliko napisala “Ali si invalid?”, kar štejem kot uničevanje tuje lastnine. Potem sem to dol praskal kot popolni moron sredi Ljubljane. Če komu kaj ni všeč, ne more pravico vzeti v svoje roke, ampak naj pokliče policijo ali redarstvo! Enako velja za vse tiste barbare, ki vozilom krivijo brisalce, če kdo zaparkira sprehajalno pot za njihovega kužka.

Še posebej pa bi moralo obnašanje na cesti skrbeti tiste, ki vozijo razna označena sponzorska vozila ali promovirajo določene izdelke z vizualno podobo vozila.

Recimo za tegale mini morissa močno dvomim, da ga vozi invalid, ampak prej nekdo, ki se mu po domače povedano maksi jebe za vse, ker on je težka faca in ima celo na facebooku svoj profil (www.facebook.com/MINI.Slovenija).

Pa še avto ima zavarovan pri Generaliju, tako da res ni panike.

Sem pa zanalašč preveril še, ali ima morda model vsaj nalepko invalid v avtu, pa niti tega ne. In kar je ob vsem tem še najbolj zanimivo, sploh ni tu parkiral prvič, ampak mu je prišlo to celo v navado.

Ja, face so tile vozniki Mini Cooperja S. Me pa zanima, kaj bo na tole reklo matično podjetje?

Dvomim, da to sodi med klasične promocijske aktivnosti (sem rekel, da sem zloben) v slogu “Kdor vozi Mini, se mu lahko Maksi jebe za vse“.

23 komentarjev to “Mini invalid”

  1. DJ Says:

    Pri teh zadevah se avtomatsko generira catch-22. S tem, ko osebek neupraviceno parkira na tako mesto, pokaze, da je mentalni invalid. Teoreticno mu potemtakem to mesto pripada. Dejansko pa je tako, da “mentalni invalid” naceloma niti nima pravice do vozniskega dovoljenja.
    Ergo, bi mu ga morali odvzeti in odpeljati avto na “hladno”. 😉
    Kaj bi sele bilo, ce bi pri nas imeli “Reserviert fuer Frauen” parkplace…

  2. dronyx Says:

    @DJ: Če še enkrat razmislim, glede na to, da mu ne uspe tak mali avto spraviti med dve rumeni črti je na koncu koncev povsem možno, da je model res invalid. Ampak težkokategornik, ker invalidom to ponavadi uspe. Ne verjamem pa, da bi firma, ki da toliko na image in limitless lifestyle, zaposlovala invalide.

    Za catch-22 sem moral uporabiti pa kar wiki. Očitno z leti razgledanost pada hiperbolično.

  3. chef Says:

    In zakaj si zbrisal registrsko tablico?

    Pa še nekaj: a ti resno misliš, da se lahko zaneseš na policijo? Kolikokrat si jih že klical?

  4. dronyx Says:

    @chef: Tu je pomembna blagovna znamka, ne toliko registrska. Policije nisem nikdar klical in je tudi verjetno ne bi, vsaj ne dokler se ne posvetujem z odvetnikom. Sem pa kot rečeno proti temu, da ljudje vzamejo red v svoje roke in povzročajo škodo.

  5. pijanec Says:

    Pravilno, da je zbrisal tablico, saj lahko pride do kriminalnega dejanja neupravičenega slikovnega snemanja.

    Kaj bi sele bilo, ce bi pri nas imeli “Reserviert fuer Frauen” parkplace…

    V takšne jaz vedno parkiram v tujini, ker mi gre na živce diskriminacija. Zaradi te diskriminacije nihče tudi nima predpisane kazni za takšna parkirna mesta.

  6. . Says:

    Fora ženskih parkplacov je, da ženske kobajagi (naj urednik tole zbolda ali drugače poudari, da ne bojo še prvorazredne AFŽjevke začele tukaj srat) vozijo in parkirajo slabše (menda zato, ker jih moški prepričajo, da je že vsak tič dolg 30 centi ali več; ali pa se da vozniškega opraviti tudi na “alternativne” načine), zato so nekoliko širši (ja, smo z metrom preverili nekje v Dojćlandu). Če se že nainštaliraš tja, mogoče res ne boš fasal listka, “priznaš” pa, da vozilo obvladaš nekako tako kot “baba”.

  7. pijanec Says:

    Gre se za princip. Borba proti neumnosti.

  8. borutvel Says:

    Po slikah sodeč mu še parkiranje na 0,5m širše parkirišče komaj uspe 🙂

    Sicer pa bi osebno na teh mestih dovolil parkiranje zgolj vozilom, ki so prirejena za invalide, ne pa vsem “bolnikom”, ki imajo veze pri tistemu, ki tala oznake.

  9. David Says:

    Prosim za kraj in datum posnetka, da lahko osebo ki je vozila takrat sponzorski avto ustrezno kaznujemo.

  10. dronyx Says:

    @David: kar se tiče mene moj namen ni kaznovanje voznika, ampak poskušam opozoriti na to, da če voziš sponzorski avto, moraš upoštevati, da s takim početjem delaš sramoto tudi sponzorju. Pa seveda daleč od tega, da bi bil to edini primer. Podobno se obnašaj tudi kakšne znane osebnosti, kjer jim celo z imenom in priimkom piše na avtu, za koga gre. Ljudje pa seveda to opazijo in si mislijo svoje.

    Bodo pa nekoč morda naredili parkirišča za invalide tako, da bodo imela blokado (ne vem kako se temu strokovno reče) in bodo dali daljince za sprostitev te zapore samo invalidom.

  11. David Says:

    ja vrjamem da ni tvoj namen kaznovanja voznika, nam pa je pomembno da ustrezno opozorimo osebo ki je takrat imela avto, da to ni v redu in je kakor se je mogoce njej/njemu zdelo nedolzno vsekakor imelo posledice. S taksnimi posti bomo mogoce le enkrat dvignili kulturo slovenskih voznikov na visjo raven, vendar je pomembno da je voznik opozorjen, saj lahko da tega posta ne bo prebral.

  12. dronyx Says:

    Če bi jaz delil sponzorske avtomobile (v tem primeru sicer ne poznam ozadja) dam zanesljivo vsem prejemnikom za prebrat pravila igre, kjer mora biti jasno razloženo, da si s tem postal nekakšen “zastopnik blagovne znamke”, ki jo promoviraš in se moraš temu primerno obnašati v prometu. Veliko ljudi je še posebej občutljivih na parkiranje na mestih za invalide in to povsem razumem. Tudi če za to ne bi bila zagrožena nobena kazen, gre za osnovno vozniško kulturo. Jaz sem zadevo napisal, ker tu ni šlo za slučaj (ta avto je bil na tem parkirnem mestu par dni zapored), mnogo ljudi gre pa samo mimo in si misli svoje ali glasno pokomentira. Včasih pa komu tudi zvijejo brisalce ali pa kaj napišejo z lakom za nohte na vetrobransko steklo.

  13. David Says:

    prosim te za registersko ali za kraj. Sem ti poslal tudi private msg.

  14. dronyx Says:

    @David: Tu okrog, kjer je posneta ta fotografija, sem v zadnjem času opazil pravo invazijo mini morissov. Po zadnjem štetju več kot pet različnih modelov. Moraš pa me razumeti, da je moje nepisano pravilo v takih primerih samo opozarjanje in zato izbrišem vse registrske številke.

  15. chef Says:

    Parkplatz für Frauen je baje namenjen ženskam, ki imajo otroke ipd., zato so ti parkirplaci tudi bliže trgovini oziroma pumpi. Se pa strinjam, da je to traparija.

    Tako imenovano neupravičeno slikovno snemanje je podobna oslarija oziroma še hujša.

  16. megafotr Says:

    Hej,

    Tudi jaz bi te prosil za več informacij o temle pacientu. Stvar je v tem, da tudi naša agencija sodeluje pri promociji in bi radi preverili, če se slučajno tale voznik skriva v naših vrstah. Mi jim sicer vedno damo jasna pravila igre, ki jih tudi upoštevajo, tako da sicer dvomim, da je tole kdo od naših, bi pa vseeno rad preveril. Pomagalo bi že, če mi pošlješ le registrsko na moj mail. Hvala.

  17. dronyx Says:

    @megafotr: Sem rekel, da je to proti mojim pravilom. Glede na to, da opažam toliko novih mini morissov (nimajo sicer vsi reklame gor) me pa iz čistega firbca zanima, kaj je fora teh z reklamami? Najprej sem mislil, da jih vozijo tam zaposleni, second thought pa je, da so mogoče dobili pri nakupu popust, če je avto polepljen z reklamo. Neke celebrities pa tole očitno niso, ker ni podpisa na avtu.

  18. megafotr Says:

    Oprosti, ampak kaj pa potem sploh je tvoj namen? Opozoriti na problem, počakati da odgovorni skočijo v zrak, potem pa se potuhniti? Torej opozarjanje brez cilja, da se to rezultira v rešitvi?

    Če jaz na kaj opozorim in s tem dosežem, da se nekdo premakne in želi preprečiti, da se to v prihodnje ponovi, potem stvar izpeljem do konca.

    Kot kolega bloger sicer spoštujem politiko tvojega bloga, se mi pa zdi tole polovičarstvo milo rečeno malce hinavsko.

  19. dronyx Says:

    @megafotr: Moj namen je opozoriti na to, da če voziš nek sponzorski avto, moraš pazit, kaj delaš, ker si bolj na očeh. Ta voznik ni zaparkiral mene, ali mi zasedel moje plačano parkirno mesto, tako da jaz nimam nič proti njemu osebno in me sploh ne briga, kdo to je. Če bi bil to sponzorski avto Jasne Kuljaj, bi naredil natančno enako. Fotografiral, zbrisal registrske in prilepil na blog.

    Ponavadi ti ljudje dobijo konkretno materialno korist od sponzorja, drawback je pa kot sem napisal zgoraj. In če hočeš res videti, kaj je hinavsko, vam lahko vsak dan prilepim na blog enega mini morissa, ki parkira direktno na pločnik, ker jih vidim dnevno. Pa zanimivo, vsi imajo očitno registrske številke po vrsti, samo da na vse niso nalepili povezave na facebook stran.

    Če bi ti recimo res zaupal registrsko, kaj bi naredili šoferju? Ga poslali na dopolnilno usposabljanje cestno prometnih predpisov? Stresli iz hlač? Mu vzeli avto? Si nor, da me to potem preganja do smrti!

  20. megafotr Says:

    Ampak ali s tem rešiš problem? Bo kak invalid lažje parkiral? Ne. Verjetno se bo mini spet lepo zapeljal v tisti boks. Če pa dobimo promotorja, ki to počne, ga seveda ne bomo stresli iz hlač, je pa res, da ne bo več vozil minija. In to je to. Problem rešen.

    Te bo tudi nehalo preganjati to, da veš za problem, ampak ker ga nočeš izdati, bodo invalidi še vedno primorani parkirati dlje od vhoda 😉

  21. dronyx Says:

    @megafotr: Lahko mi verjameš, da če bi bil samo ta šofer problem, potem problema sploh ni. Ti dve mesti za invalide sta vsak dan zaparkirani. V tem primeru jaz ne rešujem invalide, ampak image podjetja oziroma blagovne znamke, ker tako ljudje dobijo napačen vtis, da te simpatične avtomobile vozijo samo naduti cepci, ki se požvižgajo na vse.

    Z drugimi besedami povedano nočem, da se mini morissa prime podoben sloves kot VW Golfa, za katerega pri nas velja, da ga vozijo predvsem mizarji, keramičarji in podobni privatniki brez okusa za stil.

  22. minijaš Says:

    Res me preseneča na kak za znamko MINI neprimeren način se lotevate v Sloveniji promocije. Res ne vem kje tiči škrat za takšno nesposobnost?

    Lahko se le podpišem pod zadnjo objavo dronyx-a, zakaj bi kazal s prstom poimensko na določenega če je pa večina teh uporabnikov oddanih vozil totalno neprimernih! Dejstvo je, da lahko kar generalno pogledate na probleme v tej vaši akciji.

    Če še ne veste, nekateri smo si MINIja zaslužili s trdim delom in bili pripravljeni plačati njegovo pre-visoko ceno iz razloga, da ga pretežno vozijo sami “normalni” ljudje z določenim image-om, da za celotno znamko stoji določen kultni status ter da tega avta ne bodo vozili določeni kreteni in naredili iz znamke GTI kult, ki je brez okusa, brez stila, brez kvalitetnega image-a,… Ciljna skupina pravega MINIja (Cooper S, JCW) so izobraženi ljudje ne pa razna žurerska mularija na raznih elektronika žurih.

    S takimi akcijami, ko dajete Cooper S-e in JCW-je v uporabo raznim nadutežem, ki nato dirkajo po cestah in priganjajo za ritjo lastniške MINIje v stilu: “češ da vidimo kdo je hitrejši” je naravnost smešno. res me zanima kolikšna je povprečna plača vseh teh kvazi ambasadorjev, ki se imajo še obraz hvalit po raznih prireditvah da so pa oni MINI Ambasadorji, nato naletijo na pravo minijašico ali minijaša, ki jim postavi eno vprašanje in ne poznajo odgovora. Pohvalno. Tudi zanima me koliko izmed teh po vaše Ambasadorjev je sploh potencialni kupec MINIja, kaj šele lastnik te znamke? Res me zanima koliko izmed teh si lahko privošči kupit Cooper S ali JCW iz salona in ga nato še vozit servisirat na pooblaščeni servis?

    Dejstvo je, da je MINI kult, lastniki smo si ga zaslužili pošteno in kupili z določenimi nameni in prav bi bilo, da so vaše akcije prav tako kultno usmerjene z določenim nivojem ter da cenite lojalnost lastnikov za to znamko.

    In še nekaj: MINIjaš ali MINIjašica so vsi tisti, ki si MINIja lastijo, ne pa da trosite po facebooku in drugje neumnosti in da imenujete s takim imenom čisto vsako hosteso ali obiskovalca, ki je še kilometre daleč od tega imena.

    Toliko iz moje strani kot vestnega MINIjaša, ki si lasti to znamko zaradi dobrega slovesa, kulta in imena a izgleda, da ga bo treba prodati in svoj denar zapravljati le še pri Porscheju, saj so tudi pri BMW-ju zelo podobne štorije s temi akcijami…ko nekdo brez načel, ki še ni okusil in dosegel zaslužit avto ranga 40.000€ ali več dobi v roke takšen voz, nastopi res pravi hudič…

  23. bzw Says:

    Najprej, naj ti čestitam: samo enkrat parkiranje na invalidskem mestu. Če pomisliš, koliko je avtomobilistov v sloveniji, ter da vsak od njih vsaj enkrat parkira na tem mestu, ne rabiš bit genij , da izračunaš, kolikorat je prostor fraj.
    Tudi poteza s preusmerjanjem pozornosti na Minija je kar pametna. Ampak, tu se moje čestitke nehajo. Zakaj?
    1. niti po večkratnem pozivu nisi dal podatkov, da bi podjetje lahko ukrepalo (ergo, lajat je simpl. ugriznit težko)
    2. tista kokoš, ki je vzela pravico v svoje roke: tudi ti si si jo s parkiranjem tam (ampak ti seveda nisi kokot)
    3. čestitat ti ne morem, ker medtem ko ti dajem roko, težko stojim. Brez noge sem namreč in rabim obe roki, za stanje na berglah

Oddajte komentar

