Slogan help deska

Delo v računalniškem help desku zna biti dostikrat precej stresno, ker te večinoma kličejo samo ljudje s težavami in največkrat mislijo, da mora oseba na drugi strani žice vedeti vse rešitve takoj iz glave.

Največji biseri so pa zame primerki, ki cel dan porabijo za to, da iz čistega dolgčasa spreminjajo vse možne nastavitve programov, od barv, fontov, menijev in orodnih vrstic naprej, na koncu pa pokličejo help desk, če jim lahko po telefonu razložijo, kako zadevo spraviti v prvotno stanje, ker sedaj ne morejo nič več delati na računalnik. Večina pa ob tem še vehementno zatrjuje, da niso naredili nič in da se je kar samo nekaj spremenilo.

In za take obupne primere je po moje primeren tale slogan help deska:

Če me vi ne boste več klicali, vas tudi jaz ne bom.

2 Responses to “Slogan help deska”

  1. seamus Says:

    Hja, to je najbolj pogost primer. Obstaja pa tudi kontra – ko uporabnik ve kaj bi moral narediti (in pač tega sam ne sme/more), pa na help desku tega ne vejo, kljub temu, da jim to nekajkrat razložiš. In raje začnejo s svojo klasično mantro – resetiraj računalnik …

    V podjetju Siemens so za help desk naredili večnivojsko podporo in ko jo naštudiraš se lahko ogneš zgornjemu primeru s pametno zastavljenim vprašanjem. Pri nas za kaj takega še nisem slišal. Primer seveda deluje tudi za tvoj primer.

  2. dronyx Says:

    Jaz poznam kar nekaj primerov IT služb, ko so imeli informatiki ves čas “odprte telefone” za klice uporabnikov, ki so jih lahko kadarkoli morili z vsemi mogočimi štosi. Potem so pa uvedli računalniške rešitve, kjer morajo uporabniki lepo vsak primer zabeležiti v posebno aplikacijo in seveda čim bolj natančno napisati, v čem imajo težavo. Nič več ni bil dovolj samo dvig slušalke.

    Potem se je pa izkazalo, da je bilo tega naenkrat bistveno manj, saj marsikdo je potem raje sam poštudiral, kako se nekaj naredi. Štos je pa v tem, da takšna aplikacija vodi tudi natančno statistiko in malo čudno izpade, če je nekdo v prijavo za službo napisal, kako obvlada vse živo, dejansko pa nima pojma in se morajo z njim neprestano ukvarjati IT-jevci.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: