Klub Počasni voznik

S 1. julijem 2011 ta država zopet povišuje kazni za nekatere prometne prekrške, ki so glede na naš standard že sedaj pri nas izredno visoke. Tako te baje mislijo oglobiti za prekoračitev hitrosti za borih 10 km/h v območju omejene hitrosti ali območju umirjenega prometa za 300 € (plus bonus 3 kazenske točke), kar je polovica naše zajamčene plače, ob tem, da se ti znaki množijo kot gobe in jih lahko očitno vsak župan postavlja kakor se mu zazdi, brez nekih resnih strokovnih podlag. Če pa prekoračiš dovoljeno hitrost za 20 km/h, pa grozijo kar z 1000 € in 9 kazenskih točk, v naslednji reviziji zakona pa verjetno sledi doživljenjski zapor ali kar smrtna kazen.

To je zame absurdno, sploh če pomislim, da za nek manjši prometni prekršek dobiš tako visoko kazen, medtem ko se v tej isti državi tisti, ki so nezakonito pokradli milijone € in spravili državo skoraj na kolena, samo smejejo, ker se nikomur ne zgodi nič. Če pa že, pa sledijo visoke odškodnine, ker so bile storjene napake v postopkih, ob tem, da je očitno zakonodaja zanalašč napisana tako, da se lahko zašije ali pa oprosti kogar se hoče, ne glede na to, kaj zares naredi.

Zato jaz ustanavljam klub Počasni voznik, kjer bomo člani kluba enkrat na teden vozili po naših cestah z minimalno možno hitrostjo, torej hitrostjo, kjer še ne kršiš nobenih predpisov, je pa zanesljivo bistveno nižja od najvišje dovoljene. V območjih 30 km/h se bomo tako morda vozili 15 km/h ali še počasneje, če to zakon dovoljuje. Kar se mene tiče imam čas in sem ravno dovolj zloben, da bom to z veseljem in iz čistega užitka rad počel. Če me bodo policisti ali mestni redarji vprašali, zakaj tako počasi vozim, bom pa odgovoril, da sem vožnjo prilagodil mojim šoferskim sposobnostim in se ne bi rad preforsiral.

Če se mi kdo želi pridružiti v akciji, ki bo upam stekla na začetku julija, je dobrodošel.

Razmišljam pa, da bi si morda dali ko nas bo enkrat nekoliko več natisniti tudi posebne nalepke Klub Počasni voznik, ki bi jih potem nalepili na zadnje vetrobransko steklo avtomobila, da bodo ostali udeleženci vedeli, da gre za promocijsko akcijo.


Oziroma še boljša je ideja kolega, da bi si dali narediti magnetne table z napisom “Danes vozim s polovično hitrostjo“, da jih lahko po koncu akcije snameš dol, ker sicer ti lahko zagovorniki visokih kazni in striktnega spoštovanja zakonov demolirajo avto, ali prisolijo kakšno na gobec.

Sem pa opazil, kako težko je prepričevati fanatične zagovornike visokih kazni v nesmiselnost takega početja. Včasih se počutim tako, kot bi prepričeval Al Kaidovce, da pobijati nedolžne civiliste (povsem nedolžen ni sicer nihče, ker vsi smo vsaj male barabice) nima nekega velikega smisla, ker to ne reši nobenih njihovih problemov.

62 Responses to “Klub Počasni voznik”

  1. NuckinFuts Says:

    Pa saj tak klub že obstaja. Recimo vsak dan zjutraj in popoldne je polno takih voznikov po Ljubljani in njenih vpadnicah….

  2. Tjasa Says:

    Bedarija – če voziš 50% najvišje dovoljene hitrosti, si ovira na cesti.

    Tvoj predlog zveni približno tako, kot hujšanje debelih potrošnikov: najprej se nažirajo in so praktično podporni steber industrije predelane hrane, potem pa kar naenkrat ratajo “PAMETNI” in posiljujejo vse okrog sebe z raznimi sadnimi, vegi, veganskimi in podobno škodljivimi pristopi k hrani.

    Oseba, ki vozi po omejitvah, nikogar ne upočasnjuje. Dokaz ti lahko demonstriram VSAKO jutro od Borovnice do Vrhnike. V NAJBOLJŠEM primeru (ampak to je recimo 5% incidenca) divjak uspe priti na Ljubljansko en semafor pred nekom, ki vozi po omejitvah. Težava teh “divjakov” je, da vozijo na avtopilota – 70 km/h začnejo vozit takoj, ko speljejo izpred hiše, pa vse do AC sploh ne spremenijo hitrosti (če seveda ne naletijo na kakega “počasneta”). Na vozni pas AC se vključijo s hitrostjo 75km/h, se prestavijo na prehitevalni, dvignejo na 90 km/h in tam ostanejo do Ljubljane in ne jebejo žive sile. Vsakodnevna empirija, žal. Policajev na nikjer (vem, ker bi me na AC lahko lupili dnevno, pa nanje v dveh letih, odkar naredim vsaj 70 km dnevno, še nisem nabasala).

  3. Tjasa Says:

    No, da ne govorim, da “divjake” ponavadi dohitim na upočasnjevalnem semaforju na Verdu, ki rdečo da vsakomur, ki se do njega pripelje s 50+.

    Včasih me ima, da bi skočila iz avta in modelu čestitala za inteligenco (na ravni amebe).

  4. dronyx Says:

    @NuckinFuts: Nedvomno res, sploh pa se mi zdi, da se celoten klub spravi na ceste ob nedeljah. Jaz upam, da bomo z organizirano akcijo zadevo še bistveno razširili in pridobili na množičnosti.

    @Tjasa: Pa kaj, če sem ovira na cesti. Jaz zjutraj opažam, da tudi če se peljem 60 km/h po naselju, se za mano nabira kolona in marsikdo mi da jasno vedeti, da sem idiot, ki ne zna vozit. Drugače pa znaki za omejitev pomenijo maksimalno dovoljeno hitrost, ne minimalno. Jaz lahko vožnjo prilagodim mojim sposobnostim, res pa je, da v 30. členu ZVCP piše, da se moram potem varno umakniti, če se nabere kolona, samo jaz bom dokazoval, da se nisem imel kje umaknit, ker ceste za to niso predvidene. Mislim da bo še zabavno na cestah, ko nas bo nekaj deset tisoč v klubu. Ti pošljem prijavnico?

    Sem pa vprašal pravnike in baje če voziš hitreje od maksimalne dovoljene hitrosti in se za tabo nabere kolona, se nisi dolžan umaknit. Vsaj to.

  5. DJ Says:

    Jaz pa nimam nic proti bistvenim dvigom kazni. Me ne motijo, ker na cesti “nisem Slovenec”. Oz. natancneje – ne vozim “po juznoevropsko”. Drzim se predpisov (vec ali manj), ker cisto nic ne bi profitiral, ce bi norel.
    Opazam pa, da ze obstaja podoben neformalni “klub” – jaz mu ljubkovalno recem “Klub 70”. To je folk, ki ocitno deluje po logiki 90+50=140, 140/2=70.😉 Ko prides do naselja, jih kmalu “izgubis”, ko je naselja konec, jih imas takoj spet pred nosom.

  6. Tjasa Says:

    Dr. Onyx, do Vrhnike imaš čisto dovolj prostora za umik oziroma za to, da spustiš kolono mimo (recimo za začetek: pri Škorpijonu, pri hiši pred Bistro, v Bistri, na ravnem delu, kjer cisterne dobijo varnostno spremstvo na Verdu, pod viaduktom na Verdu…). Sploh če boš vozil 30 km/h, ne bo nobenega problema.

  7. Tjasa Says:

    DJ, midva tudi rabiva klub.🙂

  8. dronyx Says:

    @Tjasa: Kako pa naj jaz vem, da gre za kolono? Mogoče smo se skupaj našli samo ljudje iz kluba Počasnih voznikov in pač vozimo svojim sposobnostim primerno. Vsi se pa ne moremo umakniti, ker ni prostora, da bi to varno storili.

    Ti pošljem pristopno izjavo, ali ne?

  9. Tjasa Says:

    Glej, sem ti že povedala, kaj si mislim o tvojem predlogu. Bedarija. Če res misliš, da je treba skozi vas peljat 70 km/h, dokaži, zakaj je to smiselno in zakaj bi morali dvigniti maksimalno dovoljeno hitrost. To cepetanje s klubom počasnih voznikov je (najmanj) otročje (in ničesar ne dokazuje).

  10. dronyx Says:

    @Tjasa: Ne razumeš, kaj jaz razlagam. Seveda ni smiselno čez naseljeno vas dvigniti maksimalno hitrost, ker je recimo v Podpeči marsikje še 50 km/h precej prehitro, ker so hiše praktično na cesti. Ampak ne moreš mi pa računati 300 €, če peljem tule izmerjenih 35 km/h, lepo te prosim! 10 km/h je praktično pogrešek merilnega inštrumenta. Kaj bodo začeli v avte vgrajevati merilnike hitrosti s pogreškom +- 0,1 km/h in bomo gledali samo še na števce med vožnjo?

  11. Tjasa Says:

    Ne, ne rabiš mi pošiljati izjave. Ne nameravam početi te neumnosti. Ni mi težko vozit po pravilih in prilagajati vožnje razmeram na cesti. Ničesar ne izgubljam (niti časa, niti psihične substance, ki JO očitno izgubljajo debili z razrukanimi kištami a la Clio, ki mi, KO LE LAHKO, rinejo v rit in so sploh nadležni).

  12. Tjasa Says:

    Ajaaaaaaaaa, potem pa napiši, da te zakon skrbi samo za območja umirjenega prometa, drugače pa ni problem.

    To sem enkrat tu že pisala, pa DJ je tudi impliciral: vozi do 30 km/h in ti nihče ničesar ne bo računal. Kje ti vidiš problem? Jaz ga ne vidim. Če ti tvoje sposobnosti ne dovoljujejo vožnje v okviru predpisanih hitrosti (glede na razmere na cesti), potem imaš pa dve rešitvi: ena je, da nehaš voziti avto in vrneš vozniško dovoljenje, druga pa, da si kupiš tempomat.

  13. dronyx Says:

    @Tjasa: Kakor vem, zakon predvsem posega na to področje in zvišuje kazni za vožnjo v napačno smer po avtocesti tako, kot da bi ljudje v napačno smer zapeljali zanalašč, sedaj pa ne bodo, ker bodo kazni previsoke!? WTF, samo to lahko rečem ob tem.

  14. Tjasa Says:

    Tukaj se pa strinjava. Nadaljnje višanje kazni je povsem brez smisla – že sedaj so strašno visoke. Problem je, ker jih zelo redko dobiš. Ker zelo redko sploh vidiš policaje na cesti, pa še takrat, ko so, so na tako očitnih delih, da nikomur ne koristijo. Po mojem mnenju bi bilo bolje kot višati kazni, samo poslati policaje na cesto (tudi brez radarjev), samo za občutek, da pač na cesti ne moreš izvajati LASTNE reinterpretacije tega, kaj je dovoljeno in kaj ne.

  15. dronyx Says:

    @Tjasa: Kot je nekdo omenil, je pri nas promet nekakšna izpostava Loterije Slovenije. Če imaš res smolo, lahko plačaš blazno visoko kazen, da se ti res zvrti od višine, pa čeprav nikogar ne ogrožaš. Na drugi strani pa imaš “cestne tajkune”, ki delajo na cesti kar se jim zahoče in jim očitno nihče nič noče, pa tudi če jih slučajno dobijo, se že nekako izvlečejo. Tole vse skupaj je zame čisti odraz tudi siceršnjega stanja te države in družbe, kjer gre za krizo na celi vrsti področji. Ampak očitno sploh še nismo tako daleč, da bi lahko razumeli, kje je zares problem.

    Jaz sem sicer nekaj časa mislil, da je tako obnašanje politikov podcenjevalno do mojih sodržavljanov, vendar danes ne mislim več tako. Tu sploh ne gre za podcenjevanje. Ljudje v teh krajih takšni pač so in jih temu primerno postrežejo (You just get served!).

  16. lezo Says:

    Kje sta se pa ta Tjaša in DJ najdla ??😮

  17. Robert Says:

    You just get served! Točno to!!!

    Upam, da mi naslednjega odstavka ni treba prevajat…
    =========================================
    innerhalb geschlossener Ortschaften (gilt auch für 30 km-Zone !)
    bis 10 km/h 15,- EUR
    11-15 km/h 25,- EUR
    16-20 km/h 35,- EUR
    21-25 km/h 80,- EUR, 1 Punkt
    26-30 km/h 100,- EUR, 3 Punkte
    =========================================

    Tako je to urejeno v Nemčiji, kjer lahko tudi kdaj pa kdaj voziš 200 na Autobahnu, ne da bi te takoj linčali!

    You get what you deserved!

    Grüßle!

  18. Tjasa Says:

    No, dajmo vzet nemški cenik (ceteris paribus) in kar naenkrat bodo Slovenci vozili prav?
    Ja, pa še enega švicarskega svizca zraven…

  19. dronyx Says:

    @Robert: Ko naši fanatični zagovorniki drakonskih kazni za prometne prekrške vidijo nemški cenik rečejo, da pač Nemci imajo vozniško kulturo, pri nas pa deluje samo represija in visoke kazni. Pa ti zaprejo usta.

  20. Tjasa Says:

    Ne gre za to, dronyx.
    V Avstriji te policaj zato, ker si šel 100 skozi območje na AC, kjer velja omejitev 80 km/h, ocola za par deset €. Ampak naslednji dan je RAVNO tam in te bo še enkrat. Prepričana sem, da bi Avstrijec, če bi vozil kot Slovenec, plačeval kumulativno BIIIIIIIISTVENO večje kazni (Slovencem nam jih večinoma ni treba, saj veš, loterija)… Samo njemu ni treba, ker ima “kulturo”. Na katero ga opozarja policaj, ki je vsak dan na cesti.

  21. dronyx Says:

    @Tjasa. Jaz te ne razumem najbolje. Po tvoje je logično, da dvigajo kazni v nebo in nam bodo čez nekaj let lahko zaplenili vso premoženje za manjši overspeed, ker nismo sposobni ustrezno nadzirati prometa, tako kot to počnejo na zahodu? To pa je butalska logika.

    Recimo to je tako, kot če bi zdravil nespečnost z elektriko in ker te 10 V ne pozdravi, višaš voltažo na nekaj kV, dokler te povsem ne skuri. Potem pa si pozdravil nespečnosti. Res?

  22. Tjasa Says:

    Kaj ti znaš brat? Kje sem napisala, da je logično, da višajo kazni v nebo?

  23. Tjasa Says:

    Ne, sori, brat znaš – vprašanje bi moralo biti: a razumeš, kar prebereš?

  24. dronyx Says:

    @Tjasa: Šlo je za retorično vprašanje, ne eksplicitno povzemanje tvojih besed. Zato na koncu povedi tudi vprašaj. Res sem si pa drznil kar sam odgovoriti na vprašanje, ker sem pač iz napisanega dobil tak vtis.

  25. Tjasa Says:

    Nadaljnje višanje kazni je povsem brez smisla – že sedaj so strašno visoke.

    ????

  26. dronyx Says:

    Kot vse kaže smo mi bistveno bolj neustrašen narod od Nemcev. Nemce očitno prestraši že bogih 30 € kazni pri 2000 € mesečne plače, nas ne prestraši niti 300 € kazni pri 600 € plače. Res pa je, da pri 600 € plače nimaš kaj za zgubit in si lahko daš mirno duška na cesti (je pa žal tudi alkohol v teh krajih strahotno drag, kar bi bila lahko sicer ena opcija za utapljanje razočaranja nad stanjem v državi).

  27. zmaj Says:

    jz se sicer ne bom pridružil, ker se mi zdi najedanje ostalim voznikom neprimeren način ‘upora’, sam se pa strinjam, da je zakon trapast. Mogoče bo na leto 1 zbit kolesar manj (zbit, ne mrtev), to je pa tud vse, kar se varnosti tiče. Bo pa kr solidna količina dodatnega denarja pobrana od voznikov.

  28. Tjasa Says:

    Ne, Nemci/Avstrijci imajo na cestah več policajev. Pri njih se kazni skorajda (to je zdaj zelo veliko posploševanje) ne moreš izogniti, pri nas pa kazen dobiš na “loteriji” (redko, pa velik).
    Saj štekam, fajn ti je, da res izpadeš totalno glup.

  29. dronyx Says:

    @Tjasa: Ponižan, užaljen, osramočen.🙂

  30. Tjasa Says:

    Sure😀

  31. chef Says:

    Ideja je odlična!

  32. dronyx Says:

    Če kdo na kakem bolj easy faksu dela ravno diplomsko predlagam, da naredi za diplomo raziskavo, kako natančno ljudje lahko ocenimo hitrost. To lahko izvede tako, da testne primerke pelje zadaj v avtu, ki ima merilnik hitrosti z digitalnim prikazovalnikom (številke, ne kazalci, ker kazalce težko natančno odčitaš). Ti naj občasno med vožnjo ocenijo, kako hitro se peljejo, hkrati pa naj zapiše natančno hitrost po števcu, potem pa dobljene podatke analizira.

    Jaz sem sam to že testiral in za sebe sem ugotovil, da na 10 km/h natančno nikakor nisem sposoben oceniti hitrosti. In sem prepričan, da to velja za večino drugih. Zato tudi iz strokovnega vidika za prekoračitve do 10 km/h ni smiselno uporabljati neke astronomske kazni v višini polovice zajamčene plače. Če pa namerava kdo s tem prisiliti voznike, da namesto na cesto gledajo ves čas merilnike, potem pa…

    Ah, Balkan pač.

  33. Tjasa Says:

    Tudi tukaj se strinjam s tabo, dronyx, mislim, da je v obtoku veliko previsoko število vozniških dovoljenj. Tvoje recimo.

  34. Tjasa Says:

    Podvprašanje: kaj prestavo iz četrte v peto si sposoben zamenjat pri hitrosti 90 km/h? Ker veš, ta operacija zahteva, da za nekaj sekund spustiš volan z desno roko… :O

  35. rockstar1707 Says:

    @Tjaša
    Ko menjaš prestave, uporabljaš samo roke, oči ostanejo na cesti. Če želiš vedeti, kako hitro se pelješ pa moraš oči premakniti na števec. Je pa res, da bo najverjetneje to hitro rešeno, saj imajo že skoraj vse navigacijske naprave vgrajene meritev hitrosti in omejitve hitrosti. Ti bo pač prijazna gospa na navigacijski napravi vsakih 10 sekund razložila, da se voziš prehitro…

  36. Tjasa Says:

    Aja, uh, seveda, jasno, kako sem lahko to spregledala. Potem me ne sme biti v skrbeh, ko vidim modela, ki prehiteva, v eni roki ima čik, z levo pa si križem drži mobitel na desno uho? Saj oči ima vendarle na cesti.
    JAO.

    A ti, rockstar, tudi ne znaš peljat s konstantno hitrostjo s pomočjo hitrih pogledov na števec? Matr, jaz moram bit šoferski genij, ker meni to uspeva brez večjih težav in hkrati ne predstavljam splošne prometne nevarnosti. In to pri vseh hitrostih.

  37. David Says:

    Kakšen hipokrit! Evo: https://dronyx.wordpress.com/2007/07/30/pravilo-20-kmh/

    V malo starejšem zapisu odkrito hvališ popolnoma nasprotno. Onyxovo pravilo +20 km/h. Sedaj bi se pa šel šerifa in opozarjal na najnižjo dovoljeni hitrost – gotovo si seznanjen tudi s členom, ki govori o oviranju prometa, ali pač?

    Načeloma podpiram idejo, da se nekaj naredi – vendar živciranje ostalih voznikov je neplodno in dolgoročno s tem narediš samo škodo. Recimo precejšen delež vozil pri nas ima očitno smernike in ogledala za luksuzno opremo, kako boš pa na to opozarjal? Daj si raje nalepko “vozim po predpisih”, bo za prvo silo zadoščalo, pa še eden izmed redkih boš, ako ti jih bo ratalo upoštevati😉

  38. dronyx Says:

    @Tjasa: I know it. You don’t like me. That’s it! You don’t like me.

    @David: Vidim da me marsikdo sploh ne razume, kaj jaz poskušam razlagat.

    Jaz nimam čisto nič proti upoštevanju predpisov, če so ti logični in ne gre za nategovanje ljudi. V prometu je pomemben del tudi signalizacija, torej tudi prometni znaki in pri nas po moje marsikdaj ta ni postavljena razumno. Ne moraš dati omejitev 30 km/h na ravnem in preglednem delu ceste s pločnikom na obeh straneh samo zato, da se bo dalo tam kasirat! To je zame Balkanska natega, ki jo očitno tu nekateri celo podpirajo. Poglejte samo čez mejo v Avstrijo, kako so logično postavljene table za omejitev. Tam jaz nimam problemov, da vozim po predpisih, saj tudi če ne bi bilo nobenih table, bi verjetno vozil enako hitro. Po moje običajni vozniki ponavadi vožnjo prilagodimo tako, da ne ogrožamo nikogar, ne glede na razmetane znake.

    Marsikje v “geografskih naseljih” bi se dalo postaviti dodatne table, ki bi dvignile na določenih odsekih hitrost na 60 ali 70 km/h. Ampak zakaj? To so samo dodatni stroški, pa še na tistih delih se ne da več tako dobro kasirat. Za naše balkanske razmere so pa prav ti odseki najbolj primerni za postavljanje radarjev, ker pač tam nihče ne vozi po omejitvah, ker so te preprosto neživljenjske.

    Moja ideja kluba “počasni voznik” je pa v tem, da dokažemo, da je tudi prepočasna vožnja lahko nevarna, po moje včasih celo še bolj nevarna. Ko se zjutraj vozim v službo naletim na najbolj divje situacije takrat, ko kdo s počasno vožnjo ustvari kolono, potem pa začnejo prehitevati v nepregledne ovinke in podobno. Njemu se pa seveda lepo smeje in mislim da nekateri to celo počnejo zanalašč. Ko bi bilo nas takih 100.000 bi videli, da zato prometna varnost ne bi bila nič večja, oziroma bi se verjetno tiste dni v mesecu število nesreč še povečalo.

    Je pa lepo nekdo zapisal na forumu. Ko se zgodi nesreča, je skoraj vedno kriva hitrost. Če voziš nad omejitvijo, je šlo za preveliko hitrost, če voziš pod omejitvijo pa policaji napišejo v zapisnik, da je šlo za neprilagojeno hitrost. Potem pa mahajo s temi statistikami.

    Dajte no.

    Naj tule še citiram Rada Pezdirja: Slovenija, država, v kateri postaja bolno živeti.

  39. David Says:

    Nikjer nisem eksplicitno ali med vrsticami pritrjeval določenim predpisom, kaj šele, da bi bil goreč zagovornik nekaterih omejitev. Menim pa, da je nesmiselno izgubljati energijo za goreče izražanje nestrinjanja ali ustanavljati klube, kjer boste pokazali že vsem znano dejstvo.

    Bori se kot lev ali pa pusti stati. Magari piši dopise na ustrezne inštitucije, če so zadeve navzkriž z zakonom.

    Jaz pač zakone in predpise v prvi vrsti sprejemam. Če me razumeš (seveda jih ne dobesedno, bi bili bolj življenjski). Brezpogojno sprejemanje pa ne pomeni, da se je treba s situacijo pod nujno strinjati. Ja, se boste nekateri obregili, tipična slovenska ovca. Beee🙂

  40. dronyx Says:

    @David: Če pustim nekoliko ob strani prometno varnost. Prav zaradi takšnega razmišljanja večine v tej državi, smo danes tu, kjer smo. Če ljudem v teh krajih ne bi bilo čisto vseeno za vse, kaj se dogaja okrog njih in ne bi bili tako prekleto apatični, bi že nekaj časa nazaj odločno udarili po mizi, da je bilo tega dovolj. Jaz nikdar ne morem kriviti za usodo neke države politike. Ti so lahko samo toliko barabe, kolikor jim ljudje to dopuščajo. In še enkrat poudarjam, tu ne mislim prometne varnosti, ampak stanje nasploh.

  41. David Says:

    Ta tvoj citat pove vse.

    ___
    Ne bi rekel nezrelost, prilagajam se samo okolju v katerem živim. Off the record, danes popoldan sem imel priložnost v Ljubljani opazovati trojico, kako sredi belega dneva demolira neko ubogo kolo, ki očitno ni bilo njihovo. Potem ga pa še zabrišejo iz nadvoza nekam dol na cesto in mirno bi ga lahko komu vrgli na glavo. Takle mamo v deželi.

  42. dronyx Says:

    @David: OK, You nailed me. Sicer iztrgano iz konteksta, ampak naj ti bo.

  43. K@K Says:

    Ko sem to jutro vozil po lokalni cesti, sem na svoji levi strani zagledal zensko za volanom cisto novega BMW, ki me je prehitevala s preko 100 km/h in je imela svoj obraz skoraj pripopan na vzvratno ogledalo, ker si je s crtalom zarisovala obrvi.

    Za nekaj sekund sem pogledal nazaj na cesto in v tem trenutku me je ze prehitela, bila je ze cez crto, pred menoj in se vedno urejala svoj make-up.

    Kot mozakar se ne prestrasim zlepa.

    Toda ta situacija me je tako prestrasila, da sem spustil iz rok moj elektricni brivnik, ki mi je zletel direktno na krof, ki sem ga drzal v drugi roki. V vsej tej zmedi in poizkusu da bi poravnal volan z mojimi koleni, mi je zletel mobitel, ki sem ga drzal na usesu z ramenom, direktno v mojo skodelico kave med koleni. Kava je pljusknila in pogrela mojega velikega Janeza in hkrati tudi oba Dvojcka, pospricala prekleti telefon in zmocila moje hlace in prekinil se je zelo vazen pogovor.

    Proklete voznice !!!!! 😦

  44. dronyx Says:

    Tole je moj včerajšnji primer. Vozi pred mano zjutraj voznica striktno po predpisih, kot bi šofiral robot, ne pa človek. V naselju 50 km/h, ko je tabla za konec naselja silovito pospeševanje do 90 km/h. Potem pa pridemo v naselje Lipe (cesta Podpeč – Črna vas) in naleti pred seboj na avtobus, ki vozi 40, morda 45 km/h. To se ji je zdelo očitno pa prepočasi in se ga loti prehitevat. Vendar namesto da pospeši in pade mimo, prehitevanje traja in traja, tako da ji nasproti pripelje avtomobil, ki mora zavirati, da se ne zaletita.

    Jaz nimam nič proti fanatičnemu upoštevanju predpisov, samo včasih mora človek sklepati tudi kompromise in v takem primeru, če se že loti prehitevanja, stopiti po gasu, pa čeprav bo šlo morda čez 50 km/h.

    Pa načeloma nimam nič proti voznicam.

  45. Tjasa Says:

    Ej, Dronyx, če iščeš ljubezen na blogu, bi bilo fajn, če za začetek nehaš trositi kompletne idiotizme in nehaš cepit dlako.

    Drugače pa, naj te potolažim, nimam do tebe nikakršnih čustev. Zame si samo en (dlako)cepec, ki problematizira vse po spisku na MEJNIH primerih.

    MMG – eno študiozno vprašanje glede včlanitve v tvoj Klub: a če bo član vozil 2,5 km/h več kot je določeno s pravili Kluba, bo izključen? Kako boste to ugotavljali? S kakšnimi napravami? Ali mora član Kluba znati voziti s konstantno hitrostjo pol manj od najvišje dovoljene?

  46. dronyx Says:

    @Tjasa: Jaz nisem nikdar mislil, da bi klub Počasni voznik prerastel v neko swingersko druščino. Lahko pa tudi, če bo dosti velik interes.🙂

  47. smoger Says:

    Ko boste v klubu organizirali skupne izlete…je tole najbolj primerna zadeva:
    http://bit.ly/kuUuZu

  48. dronyx Says:

    Tole bi lahko bil naš promocijski video kluba Počasni voznik. Samo še 14 dni do začetka akcije.

  49. smoger Says:

    Zanimivo, da je taisti (blond) voznik nekoč igral v Dukes of Hazzard.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Bo_Duke

  50. pijanec Says:

    Pri nas se trenutno dejansko dogaja to, kar se je dogajalo v Italiji, ko so sprejeli podoben zakon leta nazaj. Namerno so na neumna mesta postavljali znak 30 in tam kasirali. No, država je prišla k pameti in jim od lani odvzela možnost služenja s prometnimi kaznimi.

    @Tjasa: glede na to, da sem v Avstriji večkrat mesečno, ti lahko garantiram, da še v 15 let voženj cestne policije sploh nisem videl stati. Tako da ne o pogostosti policajev. Je pa znanec pred kratkim v Avstriji padel v radar v naselju na omejitvi 60… peljal je 105. Kazen 35 evrov. Pa brez nekega moraliziranja o tem, koliko jih je skoraj pobil, kot velja v Sloveniji.

  51. pijanec Says:

    Naj mi neki um razloži, zakaj imamo za 2 različna znaka, ki pomenita popolnoma enako obveznost cestnih udeležencev, 2 različno visoki kazni.
    – če v naselju prevoziš 10 na okrogli znak 30, je kazen 100,
    – če prevozniš kvadratnega, je kazen 300.

    Edina razlika med znakoma je, da enega moraš ponavljati za križišči, drugega pa ne. Takšne stvari so možne samo na Balkanu.

  52. Tjasa Says:

    Videti je, kot da sva v Avstriji na prometno policijo z radarjem naletela samo tvoj prijatelj in jaz. No, moj je naslednji dan stal TOČNO tam. Ampak predpostaviva, da imaš prav, da v Avstriji skoraj ne vidiš prometne policije na cestah. Kaj je torej razlog, da v Avstriji ljudje NEZGREŠLJIVO zmanjšajo hitrost, ko zapeljejo mimo prometnega znaka, ki prejšnjo NDV znižuje? To, da imajo manjše kazni? Po kateri logiki?

    No, takrat, ko sem jaz naletela na radar v Avstriji, so bile spremembe omejitve hitrosti TAKO pogoste, da se mi je že malo frkljalo od menjavanja – praktično na vsak kilometer AC je bil drug prometni znak, da sem na koncu angažirala še sovoznico, da je spremljala znake z mano.

    Pa brez nekega moraliziranja o tem, koliko jih je skoraj pobil, kot velja v Sloveniji.

    Mogoče ti samo ni povedal. Meni je policaj kar orto zamoraliziral, da nevarno vozim (naj ponovim: na AC je bila omejitev 80, jaz pa sem peljala nekaj čez 100, prometa je bilo toliko, kot na ljubljanski obvoznici sredi noči – to sicer ne relativizira mojega prekrška, samo v ilustracijo).

    Ko sva se s kolegico naslednji dan vračale, sva ga videle točno tam. V tistem ubogem kraku od Karavank do Nemčije je zagotovo bilo na cesti 6 patrulj.

    105 km/h v naselju pa po moje lahko vozi samo Balkanec. Tudi v Avstriji. Ne gre zgolj za to, da lahko koga ubije (velika verjetnost je tudi, da zares nikogar ne bo ubil, tudi če bo vsak dan tako hitro vozil skozi naselje) – neuvidevno je. Prvič: ljudje, ki uporabljajo tisto cesto, ne PRIČAKUJEJO, da bo kdo tam letel 105 na uro in se v skladu s temi pričakovanji tudi obnašajo (recimo, gredo prehitevat traktor v rahlo nepregleden ovinek, ker NE pričakujejo, da bo nekdo uletu s 105 km/h) in drugo, hrup, ki ga povzroča nekdo, ki skozi naselje leti 105 km/h, je moteč. Ne ubije te, je pa moteč.

    To dvoje ti govorim iz lastne izkušnje: živim v gostem naselju, skozi katerega pelje zajebano ozka cesta (dva avtomobila srednjega razreda morata tam malo zmanjšati hitrost pri srečevanju, pogosto pa tam vozijo tudi tovornjaki); pločnika za pešce ni. Izvoz na cesto je kljub ogledalom izrazito nepregleden. To ni območje, kjer bi imeli omejitev hitrosti znižano na 30 km/h, je pač običajna za naselje 50 km/h, kar je itak neumno, ampak bi bilo krasno, če bi večina to omejitev spoštovala. Namesto tega imamo tam dirkališče – še posebej, ko se zjutraj v službo vozi fizična delovna sila, je rahlo nevzdržno, ker po spisku vsi BISTVENO kršijo omejitev hitrosti in ker so popolni imbecili, seveda vsi vozijo tudi na visokih obratih.

    Bilo bi fino, če bi se vsi, ki vam gredo kazni tako blazno na jetra, da vam bodo vsak čas delali preiskave s sumom na hepatitis ali cirozo, začeli zavedati, da omejitve hitrosti niso samo zato, da VAM nagajajo, ampak predvsem zaradi DRUGIH, ki živimo in uporabljamo tisti del ceste.

    Pa če bi s kršenjem NDH vsaj kaj pridobili. Pa ne.

  53. pijanec Says:

    Temu ti praviš ozka cesta? 90% cest v naši občini je širokih samo za avtomobil in pol, na vseh je omejitev 90 km/h. Nesreč ni.

    Zakaj ljudje v Avstriji zmanjšajo? Ker so omejitve smiselne. Omejitve 70 čez strnjena naselja so že dve desetletji stalnica v Avstriji. Imaš časovne omejitve mimo šol, ne pa kot pri nas, ko moraš ob 2.uri zjutraj peljati 30.

    Sicer pa popolnoma vedno vidim, da Slovenci v Avstriji venomer vozijo napačno. Ker vozijo po slovensko. V Avstriji omejitev hitrosti ne prekličejo ne znaki za naselja, ne znaki za konec naselij. In potem vozijo 50, tam ko bi lahko 70, in vozijo 100, tam ko bi morali 70.

  54. pijanec Says:

    Samo toliko za info. Očitno je, da v Avstriji voziš samo po avtocestah. Drugače pa so Avstrijci veliki divjaki … ko vozimo po glavnih cestah v koloni zvečer, kolona redno pelje 130 na omejitev 80 ali 100.

  55. borutvel Says:

    Meni se števec začne (premikat) z 20km/h. Se pravi, da v BTC več ne grem, ker bom najbrž konstantno v prekršku.
    Predlagam predlagatelju tega zakona, da morajo tudi kolesarji in ostali udeleženci v prometu, ki so se zmožni premikati nad 10km/h, na vidnem mestu nosti registersko številko. Naj še njih “opalijo”, avtomobilisti pa se bomo počutili malo manj kretene.

    Saj bi se v načelu strinjal z omejitvami, če jih ne bi postavljali glede na politično moč posameznega župana ali kogarkoli že.
    V LJ imamo ulico z vrtcem, osnovno šolo, srednjo šolo in fakulteto, kjer je omejitev 60km/h. Nato pa imamo v bližini žal servisno cesto (cesta vzporedna z obvoznico), kjer je edini objekt en kozolec, pločnik in kolesarska steza pa sta fizično ločena od cestišča omejitev 50km/h.
    Kje mislite da merijo hitrost?

    Evo, dronyx te podpiram.

  56. Tjasa Says:

    Mah, ja, Avstrijci so divjaki (razen če pogledaš na ceste, kjer te glava boli od “ordnung must sein”), avstrijski policaji se ne pojavijo na cesti (samo vsak drug, ki je slučajno zašel v Avstrijo, je nabasal na radar), ceste širine 2,5 m, po možnosti zadnjič zares asfaltirane ene 20 let po Mariji Tereziji, so normalne za vožnjo 90 km/h, Avstrijci dajo omejitev 70 tam, kjer Slovenci 50 (recimo tam, kjer se je razkantal Heider, je – če se prav spomnim – omejitev 70, mislim, da je štiripasovnica – kar samo zanika tvoje trditve, da so pri nas omejitve nesmiselne, če praviš, da je na cesti cca 2,5 do 3 m širine omejitev 90)…

    Samo da ni treba vozit po pravilih. Itak smo vsi racionalni in super pametni, najbolj ve, koliko lahko gre, voznik sam… tako kot una gospa, ki je pred dnevi naredila krajšnico v nasprotno smer po AC… saj ni nikogar ubila… ženska je pač ravnala racionalno… Jupi… Samo da me zjutraj v ovinek prehitevajo, zato ker ne vozim slovenskih klasičnih 70 km/h, in potem na AC ovirajo s svojo vožnjo 90-100 km/h po prehitevalnem pasu. A je kaj narobe? Ne, vse super, krive so kazni in predeli z zares nesmiselnimi prometnimi oznakami.

  57. pijanec Says:

    @Tjasa: očitno je, da ne voziš dosti po Avstriji izven avtocest. Tudi v Sloveniji Avstrijci vozijo zelo hitro, po 70-80 čez naselja (to vem, ker živim ob glavni tranzitni cesti).

    Saj pa nima veze to, kaj je normalno za vožnjo, ker se moraš povsod voziti s prilagojeno hitrostjo. Povsod imamo splošne omejitve, in sicer max 50 v naselju in max 90 drugje. Tudi v tujini imaš na 2,5 metrskih cestah pač splošno omejitev, ki znaša 80/90/100.

    Očitno pa je, da ne razumeš, čemu imamo splošne omejitve: ker s fiksno prometno omejitvijo na takšnih cestah ne moreš zagotavljat neke racionalne obveznosti: en ovinek je za 20, drugi je za 40, tretja ravnina je dovolj pregledna za 70, na drugi krajši ravnini je max 30. Potem pa so še tu razlike v vozilih, npr. tovornjak ne more voziti tako hitro kot avtomobil. Ker bi bilo neumno za vsak ovinek postavit znak in na začetku ravninice neki drugi znak, velja splošnih 90 in določba prilagojene hitrosti.

  58. pijanec Says:

    Tako kot pri nas, imaš tudi v vseh ostalih državah izven naselja čez ovinek pač 90 ali 100, čeravno ga ne moreš zvozit z več kot 40.

  59. pijanec Says:

    Na kurac mi že gre, da ljudje, ki nikoli ne vozijo po tujini po “normalnih” cestah, govorijo, kakšni divjaki smo Slovenci. Ko sem vozil po omejitvi v ZDA, sem imel za seboj dolgo kolono, ob prvi priliki pa so me prehiteli z veliko razliko v hitrosti. V ZDA so mi tudi blinkali in trobili, ko sem peljal po omejitvi, na avtocesti pa je 20 milj čez omejitev itak stalnica.

    Ko sem vozil v Franciji 90 na omejitev 90, me je z visoko hitrostjo prehitel popolnoma vsak, ki me je dohitel. Zaradi tega, ker sem se v Avstriji poskušal držati divjaških Avstrijcev, pa sem še celo nabasal divjad.

  60. Tjasa Says:

    Ja, pijanec, ker jaz sem večkrat poudarila, da se moraš NDH držati kot pijanec plota?!?! Če je omejitev 90, moraš pač v ovinek s konstantno hitrostjo 90. In če je mokra cesta, polna jebenih spolskih krot, ki se selijo iz gozda proti vodi, moraš nujno tam letet 90. WTF, kaj je s tabo?!?!? Res mi gre na kurac, da mi vsaka nadpametna pijandura pripisuje neumnosti, ki jih nikoli nisem izrekla.

    Očitno res ne razumeš, da trdim, da višina (ali nižanje, če smo že pri temi) kazni NE bo spremenila ničesar. Tudi to, da bi odpravili VSE napake v signalizaciji, ne bo spremenilo ničesar. Kar dobiš od tistih, ki ste tako proti višanju kazni, je to, da kažete s prsti na druge faktorje (kako v Nemčiji lahko vozijo brez omejitev po AC, kako divjajo tudi drugod, kako nihče nikogar ne ogroža in kako je pri nas nesmiselna prometna ureditev, kjer se vsak spomni ene 2 lokacij, kjer ureditev ni NAJPRIMERNEJŠA).

    Kaj so zate “normalne” ceste?

    V Ameriki sem vozila povsod po LAju – po “normalnih”, po highwayu in po območju umirjenega prometa (Beverly Hills). Vsi so me opozarjali, da so Američani ludi in da naj bom previdna. Glej, niti enkrat se mi ni zgodilo, da bi mi kdo rinil v zadnji odbijač ali da se kak zafrustriranec ne bi umaknil, če sem ga hotela prehiteti. To se mi na slovenskih cestah zgodi VSAK DAN VEČKRAT.

    V bistvu me prav malo briga, kako se vozijo v Avstriji po “normalnih” cestah – ali kjerkoli drugje. In vseeno mi je, ali je upravičeno reči, da smo Slovenci divjaki ali ne… vem samo, kar vidim vsak dan. Me pa veseli, da ste vsi ostali blazno zadovoljni s stanjem na cestah.

  61. Tjasa Says:

    spolzkih

  62. rajko Says:

    če Janša obljubi spremembo zakonodaje da bo vsaj malo podobna nemški (kazni 20-300 eur), bo namesto 55% fasal 75% in zaradi mene lahko spremeni ustavo kakor hoče..teh LDS norcev a la Katarina mam res dovolj..če se človek vozi s službenim A8 ali privat reaktivcem res izgubi smisel za real life

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: