Uniforme prodajalcev

Včeraj sem bil prvič v Burger Kingu v Ljubljanskem CityParku.

Ker imam zelo izbran okus (na deželi temu rečejo, da sem izbirčen) o hrani težko sodim, ker Mc’ Donalds je pač Mc’ Donalds, tudi če se mu reče Burger King. Sem pa zato bolj opazoval uniforme prodajalk, ki so se mi zdele skrajno antipatične (ponavljam, v mislih imam uniforme). Gre pa zanesljivo za službene uniforme in ne civilna oblačila, ker so bile vse enako oblečene.

Jaz močno upam, da so te uniforme res samo lokalna posebnost franšize v BTC in da ni to del klasične celostne podobe Burger Kinga.

Res je sicer, da Mc’ Donalds prodajalci in prodajalke nimajo nič dosti lepših oblačil, samo te se mi zdijo morda za nianso še grše.

Sva se pa danes s kolegom ustavila na kavi v eni izmed restavracij Marche ob avtocesti. Te restavracije se meni zdijo tudi sicer večinoma zelo skrbno in estetsko urejene ter opremljene, sem bil pa prav posebaj pozoren na prodajalke. Povsem drugi slog kot v Burger Kingu. Oblačila enostavnih, a kljub temu lepih krojev in svetlih, pastelnih barv, pri čemer prodajalke niso vse povsem enako oblečene, da bi izgledale kot kakšna vojska, ki zmeče nase neke cunje iz vojaškega skladišča. Kroji so mislim da enaki, barvne kombinacije pa nekoliko različne, kar je prav, saj kje pa piše, da uniforma pomeni vsi enako do zadnjega gumba.

Po moje lepo in estetsko obleči zaposlene, ki imajo stik s strankami in morajo nositi službeno oblačilo pa le ne bi smel biti tako velik strošek, na drugi strani pa to marsikdo hitro opazi in je lahko vtis povsem drugačen. Čeprav je res, da smo se še iz časov, ko smo poznali samo Mercator nekako navadili, da so halje prodajalk dolgočasne in po možnosti stokrat sprane, tako da ne veš več, kakšna je bila prvotna barva.

Morda bo kdo sicer rekel, da morajo biti uniforme oziroma delovna oblačila predvsem funkcionalna in ne estetska, ampak po moje se to dvoje sploh ne izključuje. Seveda pa ne pričakujem, da bo mehanik na AMZS oblečen tako, kot prodajalka v Marcheju.

Sedaj, ko se začenja turistična sezona, bi morda lahko organizirali akcijo in izberemo najlepše oblečene prodajalce.

Petrol in Mercator mislim da ne moreta zmagati, razen če ne bo šlo spet za korupcijo, medtem ko za Burger King iz BTC upam, da se ne bodo niti prijavili.

4 Responses to “Uniforme prodajalcev”

  1. chef Says:

    Ja, ampak še grše so oblečene policajke.
    Človek jih enostavno ne more jemat resno.

  2. dronyx Says:

    Tu nisem mislil toliko na uniforme “represivnih organov”. Pri teh je običajno tako, da imajo par različnih kompletov za različne priložnosti, tako da morda miličnice v kakšni svečani uniformi lepše izgledajo. Tisti klobučki za ženske so mi pa čisto mimo. Še dobro, da poleti ne nosijo slamnikov.

    Mi pa tudi ni jasno, zakaj take represivne uniforme še vedno nosijo sprevodniki na vlakih? Njih bi po moje lahko tudi drugače oblekli.

  3. smoger Says:

    Si pa zihr obtičal v veliki gužvi (poleg neokusne hrane), da si ‘opazil’ obleke zaposlenih.

  4. dronyx Says:

    @smoger: Sploh ni bilo nobene velike gužve. Ker so na novo odprli ta lokal sem bil pač malo bolj pozoren na detajle. Sem pa tudi opazil, da ti v BK ne rečejo na koncu “pa pridite še kaj”. Očitno je to patentiral Mc’Donalds.

Leave a Reply

