Bergantovih pet minut slave

Glede na to, da je odgovorna urednica informativnega programa državne RTV Ksenija Horvat Petrovčič praktično moja sokrajanka, sem tale zapis skoraj v celoti cenzuriral, tako da je zapis izgubil tisto pravo ostrino.

Ne vem sicer ali je Igro E. Bergant včeraj prvič vodil Odmeve, jaz sem ga vsekakor prvič videl v tej resni vlogi. Športno bi se temu reklo debi.

Kot prvo mi je deloval osivel, kar se zgodi večini delavcev, ko dobijo za šefa žensko in po možnosti še mlajšo od sebe, kar samo pomeni, da je ona bistveno hitreje napredovala. On jih ima 43, njegova šefica mora biti leto mlajša od mene, kar na hitro izračunano pomeni, da je mlajša od njega vsaj za tri leta, razlika v plačilnih razredih mora biti pa še precej večja. Nočem izpasti šovinist, samo moj ponos tega ne bi nikdar prenesel.

Izgleda pa tudi precej shujšan.

Verjetno mu je odgovorna urednica zabičala, da v resni informativni oddaji nimajo kaj delati odvečni kilogrami, ki so v športni redakciji nekaj povsem običajnega, saj so “športniki” znani po tem, da radi tudi kaj dobrega pojedo in popijejo, ko ne gledajo športa. Nenazadnje je tudi Planica v prvi vrsti pivski praznik, šele potem športna prireditev.

Ne bi rad koga užalil, ampak meni se zdi, da je povprečna teža športnega uredništva vsaj za deset kilogramov višja od povprečja uredništev ostalih novinarskih kolegov.

Ponavadi v takih primerih ženske pogledamo (pardon, pogledajo) konfekcijsko številko, od te odštejejo vsaj štiri cifre in potem moraš v enem mesecu shujšati tako, da si se sposoben spraviti v nekaj številk manjša oblačila, sam pa se počutiš, kot bi te dal kdo na pol. Da občutke krivde po četrtem pivu niti ne omenjam.

Dobro jedlo in pilo se kot kaže v redakciji Ksenije Horvat ne bo več in tu bo potrebno paziti na vsako kalorijo, ker gre pri Odmevih za bolj zahtevno publiko, kot so športni navdušenci. Poleg tega si celo oddajo gledalcem praktično na očeh, medtem ko med prenosi športnih prireditev komentator prispeva bolj ali manj samo svoj glas in lahko v reporterski kabini med prenosom tekme zaradi mene tudi masturbira (seveda nikakor ne trdim, da to zares počnejo, ampak včasih kriki ne puščajo nobenega dvoma).

Zmotila me je tudi gostja v oddaji, ki je bila neka predsednica Nemške gospodarske zbornice pri nas (ali nekaj takega). Zakaj so jo povabili v studijo pa je postalo jasno tisti trenutek, ko je Bergant prvič odprl usta. Izkazalo se je namreč, da novi voditelj večerne informativne oddaje za naše razmere presenetljivo solidno govori nemško in tako so nam hoteli verjetno pokazati svetovljanstvo oddaje z novim voditeljem. Ampak jaz osebno bi dosti raje videl, če bi kar lepo v domačem jeziku soočili recimo poslanca Luko Jurija in tistega, ki mu je ponudil za šalo 20.000 € podkupnine za poslanski glas o malem delu, ker me politična perspektiva Angele Merkel ne zanima, me pa zelo skrbi politična higiena naših ljubih parlamentarcev. Predvsem pa se bojim, da bom moral sedaj vsake druge Odmeve gledati nekega Nemca ali Avstrijca kot osrednjega gosta samo zato, da lahko Igor E. Bergant demonstrira svojo lingvistično bravuro.

Je pa res, da za naše razmere presenetljivo dobro govori nemško (to sem mislim da nekje enkrat že omenil), ker pri nas je v navadi, da vsak tekoče govori kak ducat jezikov, pri čemer se pod tekoče razume, da od človeka teče znoj, ko se muči.

Pa da ne pozabim. Moti me še tisti zviti kabel, ki gleda voditelju tako očitno izza ušesa. Če že potrebuje daljinsko vodenje bi pričakoval, da se danes da to narediti bistveno manj opazno. Tu gre minus predvsem tehnikom za ozvočenje.

Za konec naj še enkrat ponovim vodilno misel. Po moje je Berganta preprosto škoda za to resno vlogo, ker ne nudi toliko svobode, kot komentiranje športnih prireditev.

Scusa, io bisogno di andare ora pipì.

12 Responses to “Bergantovih pet minut slave”

  1. Čukica Says:

    Apropo, kako je suh. Ampak on je suh in to že kar lepo število let, ga srečujem, ko z ženo laufata po šišenskem hribu – mimogrede, tudi njej ne bi škodila kaka kilca gor 🙂
    Dejansko ga ta suhost postara. Ali pa bi si moral po vzoru na tistega vranje črnega sindikalista farbati lase, me morem se odločiti.
    Včeraj se je tudi meni zdel totalno izgubljen, nebogljen (in posušen) kot tista njihova napovedovalka vremena, pri kateri mi nikoli ni jasno, kaj dela na TV. A napoveduje zastonj?

    Sicer pa, najbrž se še bo naredil za Odmeve. Še zmeraj boljši od mladih “novinarjev” na kanalizaciji, ki s svojim histeričnim glasom dajo vedeti, kako so nonstop jezni na vse in vsakogar, ki jim prekriža njihovo pravičniško pot in ki me vsakič znova prepričajo, da takoj prešaltam na drug program.🙂

  2. Sašo Says:

    A ni on suh odkar je prestopil med vegetarijance? Vsaj tako je razlagal v enem intervjuju. Je pa ravno začel z odmevi, ja.🙂

  3. dronyx Says:

    @Čukica: Jaz televizijo zelo malo gledam, tako da se Berganta verjetno spomnim izpred nekaj let, ko je imel zanesljivo vsaj deset kg več. Tudi če pogledaš slike, ki jih najde google, ne izgleda tako zelo podhranjen.

    Berganta sem v Odmevih gledal dvakrat in imam zelo mešane občutke. Nekaj gre sigurno za čisto psihološko bariero, ker smo ga navajeni v drugačni vlogi. Meni trenutno deluje kot rookie. Za informativno oddajo bi jaz sicer imel raje Slakov slog, ko goste voditelj primerno masira, sploh če gre za bleferje ali politike, česar pa se mi zdi da Bergant ne bo sposoben, ker je preveč dobričina.

    @Sašo: Bergant je vegetarijanec? Potem pa sploh ni variante, da bi lahko primerno obdeloval goste v studiu, ker vegetarijanci so znani po tem, da niso preveč nasilni oziroma bi vse radi reševali po mirni poti. Tak človek pa potem lahko dela samo kje v kulturni redakciji ali pa vodi oddajo Mostovi Hidak.

  4. smoger Says:

    Ko ga je eno leto nazaj moja mama vidla na TV, je rekl: ‘ A je g.Bergant zbolel?’
    Pazi se onyx, žena od Berganta je odvetnica.😛

    Sklepam, da so slovnične napake v zapisu namerne.

  5. dronyx Says:

    @smoger: Pa kaj pol, če je odvetnica? Moj mrzli stric je bil že trikrat na Dobu in pravi, da bo šel še četrtič, če bo treba.😉

  6. Om Nom Nom Says:

    Slak???? Oh, come on, Slak je fakin neartikuliran histerik, on ne zna masirat ničesar, kaj šele goste. Če pa je zate masiranje full on histeričen napad, potem imajo v Polju verjetno še dobro zalogo TV voditeljev.

  7. smoger Says:

    Zakaj Mladen Delić ni nikoli zamenjal uredništva?

  8. Čukica Says:

    @smoger: ni odvetnica, sodnica na višjem sodišču je🙂

    @dronyx: Slak je natreniran, da histerizira, bolje bi bilo imeti kakega Denisa Latina, ki ne histerizira, pa vseeno zna izbezat iz ljudi mnogokaj

  9. Bimbo Says:

    Meni je Bergant nekoč davno deloval nekako navijaško in naduto, zdaj v Odmevih mi je pa kar všeč. Zdi se mi, da se bo naredil. V dobrem pomenu, s šlifom in v smeri Bobovnika, okrog četrt svetlobnega leta pred Peskovo in vsaj 571 galaksij pred Bratožem.
    O histerično jecljajočem “ne? ne? ne?” Slaku imam svoje mnenje še s Popa. Najprej sem mislil, da je natrenirana žival v komercialnem cirkusu pogoltnih Amerov. Potem se je enkrat, ko očitno ni imel pametnejšega dela, v Indyju Miranu Ališiču vštulil v komentatorsko kabino. Tam je nekajkrat celo prišel do besede, a bilo bi bolje za vse, da ne bi. Tisto, kar je o svojem “doživljanju” F1 izjecljal sam brez pomoči TV trenerjev in scenaristov, so bile topoumnosti na kvadrat.

  10. dronyx Says:

    Slak je morda res histeričen, ampak ravno to je meni zabavno. Brez njegovih izpadov bi bili Pogledi Slovenije samo še ena negledljiva oddaja z ogromnimi LCD zasloni. “Takole vas bom izzval…”, “Povejte mi, boste sprejeli odgovornost in odstopili…” Očitno so bili s kolegi iz kanalizacije na istem tečaju in Slak je potem prenesel celoten knowhow še na RTV, ko je prestopil med javne uslužbence.

  11. Bimbo Says:

    V dveh stavkih manjkajo vsaj trije “ne?”, da bi bili prav avtentični.🙂
    Veliko bolj mi je všeč, kadar Bobovnik – in recimo sinoči Bergant s tistimi “zelenimi” v studiu – sogovornika elegantno, prefinjeno a odločno zabije nazaj. No, nič zato, če smo tako različni…

  12. dronyx Says:

    @Bimbo: Bobovnik je zame z naskokom najboljši voditelj informativnih oddaj pri nas. Vendar to v ničemer ne spreminja mojega mnenja o Slaku. Človek je na svoj odbit način zabaven, skupaj s Travnom sta pa sanjsko moštvo.

Leave a Reply

