Razdajanje

Tale napis sem videl na neki majici in upam, da se v njem ne prepoznajo samo javni uslužbenci?

5 Responses to “Razdajanje”

  1. DJ Says:

    Ponedeljek pa sreda sta po moje glih okrog obrnjena…😉

  2. dronyx Says:

    @DJ: Sem mislil, da boš rekel, da bi moralo povsod pisati 5%, ker potem pa ne bi bil več čisto sto procenten.🙂

  3. smoger Says:

    Pač gre za subjektivno oceno.😉

  4. DJ Says:

    Če bi bilo manj kot 100 %, je pa genialen workaround: “Pri mojem delu je vedno prostora za izboljšave.”😉

  5. dronyx Says:

    @DJ: Jaz ne štekam, zakaj bi si sploh postavil mejo pri 100%? Ti lahko daš od sebe tudi 120%. Pri nas temu potem rečemo izgorevanje na delovnem mestu.

Leave a Reply

