Kuža za nečakinjo

Tegale upam sestra ne bo prebrala, ampak jaz malo računam, da bi nečakinji čez čas, ko bo nekaj let starejša, kupil takšnega kužka, s čudovitimi, velikimi, žalostnimi očmi.

 

vir: laughingsquid

Saj bi si ga kupil zase, ampak mi na misel ne pride, da bi zjutraj zgodaj vstajal in ga hodil sprehajat. To je pa prevelika odgovornost zame.

5 Responses to “Kuža za nečakinjo”

  1. chef Says:

    Eh, tega kužata ni treba prav dosti sprehajat.
    Moja je pa druga pesem🙂

  2. Om Nom Nom Says:

    Kupi si ga takoj, francoskega buldoga celo raje, pa najameš mene za sprehajanje. Garantirano ti ga uničim vsak dan, da bo spal, dokler ne prideš iz službe😀

  3. dronyx Says:

    Mene ti kužki, s temi blazno simpatičnimi očmi malo spominjajo na ameriškega filmskega igralca Steva Buscemija (Fargo).

  4. K@K Says:

    Ne ga srat😉

    Stroški za baterije AAA so visoki😦

  5. Om Nom Nom Says:

    Na Buscemija? Ne, no😀
    Mene tale spominja na enega slovenskega politika, samo ne morem se spomnit točno, na katerega…

Leave a Reply

