Sandra Auer zaslišuje Nano Zenelli

“Si kradla prušt? Jaz tebe fprašam.”

“Ne, nisem jedla sir.”

“Govoriš napačno! Čuj, kaj jaz tebe lepo fprašam. Si kradla pršut?”

“Povej, sem ga samo jest kradla? Povej mi, če sem ga samo jaz kradla? ”

“Si torej kradla pršut?”

“Jaz pa tebe fprašam…Si ti jedla sir…si ga jedla?”

Verjetno tukaj ni nikomur čisto jasno, za kaj gre pri vsej zadevi. Zano Nanelli, eno izmed udeleženk zvezdniškega Big brotherja, naj bi ujel varnostnik v Hoferju, ko je kradla pršut. Danes pa berem, da naj bi Zana oz. Nana na Facebook profilu napisala, da je šlo samo za del projekta, kjer se ukvarja z človeško dušo in razumevanjem ljudi.

Ja, saj takih je trenutno v naših zaporih vsaj še 500 drugih, ki so jih tudi ujeli pri točno tem istem projektu. Temu pri nas na deželi rečemo z drugo besedo smola.

Jaz grem jutri študirat človeško dušo in razumevanje ljudi v Big Banga (poslovalnica na Rudniku). Na sebi bom imel svetlo modre, otožne oči, vinsko rdečo bundo znamke Toper in Nike air max superge. Če me varnostnik ujame na delu in slučajno še ni utegnil prebrati tega zapisa, mu ga bom pa pokazal in bo videl, da nisem hotel zares krasti, ampak je vse skupaj samo del večjega projekta, ki ga on ne more razumeti.

Veste, tile varnostniki po štacunah niso ravno neke hude brihte z magisterijem iz mednarodnih študij in primerjalne teologije…Oni mislijo, da je  vsakdo, ki nese pršut mimo blagajne brez da bi plačal že kar lopov in nek hudodelec.

16 komentarjev to “Sandra Auer zaslišuje Nano Zenelli”

  1. seamus Says:

    Pa ne morš u Hoferju krast pršut … Če že pjt nekam po Kraškega, ta rdečega (etiketa!) …

  2. dronyx Says:

    @seamus: Saj jaz ne grem v Hoferja po pršut. Jaz sem mislil iti v okviru tega projekta v Big Banga po nov mobilni telefon in prenosni računalnik.

  3. chef Says:

    Zakaj bi spizdil pršut z rdečo nalepko, če je tisti s črno kakovostnejši?

  4. dronyx Says:

    Pršut bi jaz uvrstil na seznam prepovedanih drog, saj je očitno jasno, da lahko s tem postaneš zasvojen. Sem bil pa enkrat priča masakru, ko je nekdo rezal kitarco pršuta z nožem proti sebi in si je po nesreči prerezal zapestje, da je bila takoj stena krvava. Od takrat me kar malo zmrazi, ko zagledam celo svinjsko bedro, sušeno na kraški burji. Me pa čisto iz firbca zanima, ali je kdo že poskusil sušiti na kraški burji kakšna druga bedra, recimo puranova, piščančja, kravja…

  5. smoger Says:

    Glede pršuta…prekajeno aka dimljeno je naboljša izbira. Kaka burja.
    Imaš goveji pršut…dimljen…v LJ (pokrita tržnica)…super zadeva. Obstaja tudi dimljen sir…LJ. mlekarne.

  6. dronyx Says:

    @smoger: Kakšen prekajen pršut ti to ješ? Jaz sem ves čas mislil, da je bistvo dobrega pršuta svinjska noga, sušena na kraški burji. Sicer bi pa lahko o tem vprašali kaj Nano Zenelli, ampak se bojim, da ni neka referenca, če ga res krade v Hoferju (domnevam da imajo tam nemški ali avstrijski pršut).

  7. seamus Says:

    @Chef – sam kje pa dobiš črnega, ta je samo kot cela noga? To pa bolj težko neseš neopaženo vn 😆

  8. Čukica Says:

    @smoger: prekajena hrana povzroča raka, so Švedi to dokazali. In kot nas dronyx svari v enem drugem članku, je užitek obratnosorazmeren z zdravjem in je res treba pošteno pazit, kaj se vtika in nosi v naše odprtine 🙂

  9. dronyx Says:

    @čukica: Predstavljaj si za hip, da sem jaz bog in imam človeka kot svojo najljubšo igračko. S samo par if…then stavki se da čudovito sprogramirat, da postane človeško življenje ena sama muka in računanje cost & benefit analize. Vem, sem po naravi zloben, tako da bi v filmu lažje igral hudička.

  10. smoger Says:

    Imaš v pokriti tržnici goveji dimljen pršut v LJ…neka privat izdelava. Tam dobiš tudi testo za baklavo. Boli me za raka. 😛

    Čeprav tam dimljen pršut ni lih 1.liga (v primerjavi s kakim južnim primerkom), ga še vedno raje kupim kot svinjsko komercialo.
    Se je pa stanje, kar se tiče ocvirkov (slo. marketih) precej izboljšalo.

  11. Om Nom Nom Says:

    Smoger, kateri ocvirki so dobri? Sem relativno nova pri tem, zato me zanima 🙂

  12. dronyx Says:

    @Om Nom Nom: Za ocvirke sem tudi jaz strokovnjak, ker smo v otroških letih to delali doma. Dobre ocvirke težko kupiš ali še bolje ukradeš v trgovini. Poznati moraš mesarja, po možnosti kje na kmetih, od katerega kupiš repromaterial oziroma surovine, to je podkožje od sveže ubitega pujsa. Samo plus je, če se tega drži še malo mesa, ne pa preveč, ker imaš potem zrezke, ne ocvirke. To potem narežeš na precej velike kocke in vržeš v ogromen lonec, kjer se zadeva počasi (to poudarjam, ker je bistveno) speče oziroma podkožna maščoba stopi. Najboljši ocvirki so sveže pečeni, postreženi s svežim kruhom, lahko pa iz ocvirkov narediš špehovko, ali pa z njimi zabeliš krompirjeve žgance. Pa dober tek. 🙂

  13. Om Nom Nom Says:

    Hvala :)… A je v Borovnici kak tak kmet?
    Drugače kdaj kupim pri unem modelu, ki se ob sobotah dene ob trafiko, kjer zdaj prodajajo hotdoge in podoben crap, ampak to zimo mi ga še ni uspelo urajmat.

    Ocvirkov se iz otroštva spomnim tudi jaz, ampak smoger očitno misli, da se (verjetno DOKAJ OK) ocvirke dobi v štacuni. Meni so – na primer – všeč Kodilini, ker so točno taki, kot pišeš tudi ti. Špeh, pa tudi precej koščkov hrustljavega mesa. Njama.

  14. dronyx Says:

    @Om Nom Nom: Ne vem, trenutno ne spremljam domače mesarske scene. Pred 30 leti je imel Mercator zaposlenega mesarja in tam se je dobilo tiste ogromne kose špeha za ocvirke. To so bili tolikšni kosi, da jih je en sam človek komaj nesel.

    Sem pa tudi sam opazil tisti mobilni fast food, ki stoji skoraj na mestu, kjer je stala včasih slaščičarna. To še danes pogrešam bolj kot mesnico, ker moram na baklave na Vrhniko k Berzotu.

  15. smoger Says:

    Ja, Kodila. Na te sem mislil.

    ‘…trenutno ne spremljam domače mesarske scene. ‘ 😆

    Če pa poznaš kakega mesarja osebno, in še po možnosti, da ima lastno mesnico in obvlada posel, lahko rečeš: ‘Only sky is the limit!’

    No, še eno mesno povem..pol pa bo dovolj: Ko delam(o) čevapčiče, vedno rečem mesarju, da mi posebej 2x zmelje goveje in svinjsko meso VSAKO POSEBEJ. Pol doma združiš (sestavine).

  16. smoger Says:

    Eh shit…en ‘posebej’ odveč.

Oddajte komentar

