Izredni kongres SDS

Baje je Janez Janša trenutno na daljšem obisku na Tajvanu. To se mi zdi izvrstna priložnost za izredni kongres stranke SDS in izvolitev novega vodstva. Si predstavljate faco prvaka opozicije, če bi se vrnil nazaj domov in ugotovil, da je medtem postal predsednik stranke Branko Grims, sam pa ni več niti blagajnik?

Ampak to je seveda utopična znanstvena fantastika.

Janez Janša ima trenutno za seboj šele 20 let vodenja stranke, kar je komaj polovica staža Libijskega polkovnika Moamerja el Gadafija.

Medijski sponzor prispevka: Udbomafija

23 Responses to “Izredni kongres SDS”

  1. chef Says:

    Vsi se še predobro zavedajo, da bi stranka v primeru, da zdrušijo Janšo, najverjetneje propadla.

  2. chef Says:

    Hm, je pa res, da je zdajšnje obdobje idealno – na naslednjih volitvah imajo šanse vseeno tudi brez Janše.

  3. smoger Says:

    In kaj je šel delat na Tajsko?!

  4. dronyx Says:

    @chef: Po moje ne bi nič propadla, le lažje bi zadihali njeni člani, ker kakor mi je znano, je Janša zelo avtokratski voditelj, ki ne prenaša najbolje zdrave konkurence in drugačnega načina mišljenja od svojega. Moje mnenje je, da je Janša na nek način “ugrabil” opozicijo (dokler je na Tajvanu, lahko razmišljam po svoje), kar je pa za to državo slabo.

    @smoger: Dobro vprašanje. Jaz sem se vprašal, kaj je naš prvak opozicije pred kratkim počel na Kosovu pri “evrotransplantu” Hashimu Thaçiju, ki se ga vsi izogibajo?

  5. smoger Says:

    Mogoče so na Tajskem sezonski popusti…khm.

    O Kosovu pa saj veš…
    http://bit.ly/fGccXm
    Ni, da ni.

  6. dronyx Says:

    @smoger: V bistvu je baje na Tajvanu (bivša Formoza), kar pa verjetno ni daleč od Tajske in Bangkoka. Jaz sem najprej mislil, da je šel na obletnico medenih tednov, samo datumi ne štimajo. So pa časi v deželi težki in v takih težkih časih bi pričakoval, da se opozicija ukvarja z domačimi problemi, ne pa da hodi prvak opozicije na vljudnostne obiske na drug konec sveta, kjer imajo sedaj poletje. Skratka, z besedami ne znam opisati razočaranja.

  7. dronyx Says:

    Oh, shit. Janša je kot kaže že nazaj iz Tajvana in deluje precej razburjeno, ker se je izkazalo, da naj bi v stranki ponarejali neke arhivske dokumente, oziroma se šli neko sestavljenko. Ali kdo ve, kako lahko odstranim ta zapis? Cenjene ponudbe prosim pod šifro TAKOJ.

  8. seamus Says:

    Tajvan -> Bangkok – cca 3h letenja, rahlo proti jugu. Oboje je še na naši strani in imajo zimo (Tajvan cca 18°C, Bangkok 30+). China Air (Tajvanci se imajo za Kitajce, no sj tud so – Chiang Kai-shek) leti iz Taipea v Bangkok in nato direktno v Evropo. Odličen let 😉

  9. zigak Says:

    Mislim da se še ni nabralo 20 let, ker je bil kar nekaj časa predsednik SDS Dr. Pučnik. (To je tisti ki je po njem imenovano letališče)

  10. dronyx Says:

    @zigak: Janša je postal predsednik SDS uradno maja 1993. Jaz sem pač prištel še vodenje stranke iz ozadja, sicer bo 20 let praznoval nekje v začetku novega štiri letnega mandata. Upam da bo vojaška parada in ognjemet.

  11. Slovenec na Tajvanu Says:

    Ne me strašit! A Janša, da je na Tajvanu?

    Tajvan ni Tajska http://si.tc/kx

    @Seamus: Večina Tajvancev se ima za Tajvance in ne Kitajce podobno kot se večina Avstrijcev nima za Nemce, temveč Avstrijce.

  12. Slovenec na Tajvanu Says:

    Malo sem si prebral o tem Janševem obisku in na lastno presenečenje moram reči, da sem prvič ponosen na Janšo. Prvič, da je nekaj naredil, kar mi ni obrnilo želodca. Neverjetno. Še obstaja upanje za človečnost.

  13. dronyx Says:

    @Slovenec na Tajvanu: Domnevam, da Janša na Tajvanu ni pregledoval arhivov? Ali lahko na kratko razložiš, v čem je bila poanta obiska in kje je našel ravno Tajvan?

  14. Tajča Says:

    200.000E/ladjo*?! Bogi, spet ga nekaj obtožujejo.

    *orožja

  15. seamus Says:

    @Slovenec na Tajvanu – a dej no, le zakaj je potem China Airlines, ime države imajo Republic of China (ROC), imajo Chinese jezik, imajo Chinese vse po vrsti.
    Taiwan je samo zato, ker jim mati Kitajska (People’s Republic of China – PRC) ni pustila imeti tega imena. Oni se imajo za edine prave Kitajce.
    In kolikor sem jaz imel opravka z njimi so prav alergični, če za Kitajca misliš njihove brate na celini.

  16. Slovenec na Tajvanu Says:

    Obstaja društvo Slovensko-Tajvanskega prijateljstva, katerega predsednik je Miha Brejc, spletna stran: http://www.slotaiwan.si Čeprav sem društvo poznal že prej, pa nisem vedel, da je SDS povezana z njim, to mi je postalo jasno šele danes. Sam nisem član društva, naj pripomnim. Poanta je bila negovanje diplomatskih odnosov in gospodarskih vezi. Zelo malo držav neguje odprte odnose s Tajvanom, zato ker Kitajska nenehno grozi s sankcijami. Zato seveda tak obisk kot Janšev in Brejčev ni izobešan na velik zvon in Janša kot premier po mojem ne bi prišel. Običajno si noben tuj premier ali predsednik ne upa prit v Tajpej na obisk, ker so zmeraj diplomatski zapleti s Kitajsko. To je edino, kar Tajvanu manjka do popolne neodvisnosti. Se mi pa tisto smejanje pred kamerami ne zdi pomembno. Tukaj se vse dogaja v ozadju in kljub temu je Tajvan v top 25 najbolje razvitih držav na svetu, ima demokracijo, svojo vojsko, svoj denar ipd. In to kljub temu, da Kitajska grozi z vojno in drugimi sankcijami, če si kdo upa preglasno govoriti o Tajvanu kot samostoji državi. No, malo sem zablodil 😛 V glavnem, pozdravljam obisk Janše, to nam lahko samo koristi. Sem drugače velik kritik njegovih dejanj in prepričanj, tukaj pa bi bil nesramen, če ga ne bi pohvalil.

  17. dronyx Says:

    @Tajča: To so bebave izmišljotine.

    @Slovenec na Tajvanu: Upam da ne vprašam preveč, če me zanima, s kakšnimi konkretno posli se pa trenutno ukvarja opozicijska SDS, da mora prav ona negovati gospodarske vezi s Tajvanom? Gre spet za kakšen embargo, oziroma bolje rečeno bypass?

    Jaz sem namreč odločno proti temu, da se gredo politične stranke neko gospodarsko aktivnost, ker tu hitro trčijo na konflikt interesov. Težko si namreč predstavljam, da bi Janša lobiral za neko firmo, ki jo imajo “v rokah” politični nasprotniki. Prej nasprotno. Po moje je prav, da vlada prek svoje diplomatske mreže in ostalih aktivnosti neguje gospodarske stike in po možnosti ne stavi vse karte na napačne “konje” oziroma samodržce, kot v primeru Libije.

  18. Slovenec na Tajvanu Says:

    Iskreno rečeno nimam pojma kaj konkretno se bo dogajalo glede poslov. Kolikor sem prebral, stiki s Tajvanom segajo do leta 1997, mislim, da je Janša drugič tukaj. Med obiskom si je šel ogledat Tehnološki park Šinču http://si.tc/l1, ki je neke vrste Tajvanski Sillicon Valley. Težko bo kaj konkretno izvedet iz tajvanske strani, kaj se tukaj plete, ker se tukaj o poslih ne govori tako na glas v naprej. V kolikor bo služilo dobrim odnosom in možnostim za gospodarsko sodelovanje, nimam nobenih zadržkov glede teh obiskov. Kaj pa bo konkretnega, pa bomo videli. Če kaj izvem od tukaj, bom poročal.

  19. smoger Says:

    Meni še vedno ni jasno kaj OBRAMBOSLOVEC počne v tehnološkem parku?!
    Kakor mi ni nikoli blo jasno kaj je Golobič, kot filozof, počel v tehnološkem podjetju?!

    @Slovenec na Tajvanu: Torej si ponosen na katero Janševo dejanje? Kaj ima Slovenija za izvažat (razen naravnih danosti aka turizma in še česa podobnega), česar ni moč dobiti po zelo nizki ceni nekje drugje v azijskem peskovniku? Ne vidim res nobene logike v Janševem obisku…OK…razen fotkanja za domači album in nakup suvenirjev…

  20. dronyx Says:

    @smoger: Ja kaj neki? Pri nas se vleče še iz komunizma in dogovorne ekonomije, da mora imeti vsaka firma na plačilni listi politkomisarja oziroma danes se temu reče človeka iz politike (še bolje čim več njih), ki skrbi po svoji liniji za lobiranje in seveda tudi za konkretne državne posle. Seveda to nekaj časa celo deluje za silo, na dolgi rok pa seveda nikakor ne, ker duši zdravo konkurenco, saj v takem sistemu ne uspevajo najboljši, ampak tisti, ki imajo prave povezave. Pogoj za to, da tak sistem sploh lahko deluje, pa je pomanjkanje nadzora in pravna država verzije zelo zgodnja alfa (to je še daleč od bete, kaj šele RC – “release candidate”).

  21. seamus Says:

    @smoger – kaj praviš na izvoz znanja? Slovenci smo majhen narod in se znano prilagajat. Nekateri to cenijo, ker velke firme se ne prilagajajo, one prilagodijo.

  22. seamus Says:

    In še to – Tajvanci so dobri zaradi množičnosti, ker je potem to poceni. Hkrati s kastnim sistemom je to odlično zagotovilo za še nižjo ceno. Je pa to čisto proti razvoju. Bi človek reagiral enako kot smoger, dokler ne vidi kako je v resnici.

  23. smoger Says:

    @seamus: Res je, ne poznam tajvanske ‘scene’. Se strinjam glede izvoza znanja.

Leave a Reply

