Izzivam Zavca na dvoboj

Najprej naj povem, da jaz boksa ne štejem med prave športe in ga razumem bolj kot nekakšen legaliziran pretep, kjer firbcem ni potrebno klicati policije zaradi kaljenja javnega reda in miru tako, kot če jaz dobim batine med gostilniškim pretepom. Ampak spoštujem pa ljudi, ki se s tem poslom ukvarjajo. Očitno ljudje radi opazujejo nasilje in so pripravljeni za to tudi plačati, kar pa je bistvo vsakega posla.

Zadnji dvoboj našega šampiona Zavca z ameriškim šampionskim izzivalcem Delgadom se je baje končal po parih minutah oziroma v nekaj rundah pred skoraj polno dvorano v Stožicah.

Kakor sem slišal, naj bi bile karte za dvoboj po 40 €, kar se mi zdi samo po sebi veliko denarja, če pa je dvoboj končan še predčasno, pa mi deluje kot natega. Sploh ker se bojim, da so pripeljali v Stožice iz Amerike nekega sila povprečnega bokserja, kakršnih imajo tam sigurno na milijone. Že samo če bi šli v njihove zapore, bi našli veliko boljših “bokserjev” od Delgada (imenovanega The Truth), ki ne počnejo drugega, kot cele dneve dvigujejo uteži, trenirajo in se pretepajo.

Ampak poslovneži pri nas so odkrili zlato jamo imenovano Zavec, ki se je lepo poklopila z novo dvorano v Stožicah. Za povrh pa so poleg navadnih firbcev še naši politiki odkrili boks kot svoj najljubši šport (to ni nobeno presenečenje), kjer se lahko nastavljajo bliskavicam fotoaparatov, čeprav se mi zdi, da te poteze gledalci za enkrat še ne odobravajo. Vsaj sodeč po silovitih žvižgih, ki so jih deležni. Mogoče se pri nas revolucija ne bo začela na ulicah Ljubljane, ampak v areni Stožice.

Ker pa očitno v boksu lahko izzove kdorkoli kogarkoli sem razmišljal, da bi tudi jaz Zavca izzval na dvoboj pred polno dvorano. Za prestano trpljenje pa pričakujem vsaj tretjino zaslužka od prodanih vstopnic. Če se onesvestim že ob prvem udarcu direktno na gobec je pa to v bistvu riziko firbcev, ki bodo plačali 40 € za vstopnico in od bokserskega dvoboja videli v bistvu samo Sabino Remer, ki bo v spodnjem perilu najavila prvo rundo spektakla Onyx versus Zavec.

Me pa res zanima, kako bi reagirali gledalci kino predstave v Koloseju ali še bolje obiskovalci gledališke predstave v Drami, če bi se recimo po 15 minutah predstava končala in bi se odprla vrata dvorane? Na koncu bi pa ugotovili, da sploh niso spremljali Kralja Leara v izvedbi prve postave drame, ampak kr’neki, samo da se pokasira denar od vstopnic.

24 Responses to “Izzivam Zavca na dvoboj”

  1. chef Says:

    Za karto sem dal 67 evrov. Krat dva. Na možnost, da se boksarski dvoboj konča pred časno, računajo vsi gledalci in je to čisto nekaj drugega kot bi bil 15-minutni nateg v kinu.
    Nasprotnika pa tudi ne izbere slovenski organizator tekmovanja, ampak je sistem malo bolj kompliciran in tudi preprečuje, da bi boksala Onyx ali Chef, ker če bi padla v drugi sekundi, bi bil to res nateg.
    Sicer pa … kakor se po svoje razburjamo, je pa dejstvo, da je Delgado na IBF rankingu na 15. mestu, kar pa spet ne daje tako groznega vtisa. Da bi bil to kr en kekec, očitno ni res, sploh zato, ker mu je uspelo vse te batine vzdržat do 15. runde. Pa bi verjetno stal še kakšno več, če ne bi bil Zavec res živalsko močan.

    Kaj češ, prejšnjič smo gledali dobro stvar, tokrat je bil še najbolj zanimiv obračun med Simčičem in Šiprošvilijem.

  2. dronyx Says:

    @chef: Oprosti, ampak jaz sem bil dobesedno šokiran, ko sem slišal, da naj bi imel Zavec samo 66 kilogramov! Pri nas na deželi težko najdeš žensko, ki bi imela pod 80 kil, za moškega bi bila pa to praktično sramota oziroma ti začnejo ljudje sami od sebe na dom nositi ocvirke in krvavice, ker mislijo, da nimaš za hrano. Iz tega vidika se mi zdi, da v tej kategoriji ne more biti ravno blazna konkurenca nekih hrustov. Če hoče moški ohraniti težo pod 70 kg, se mora praktično odpovedati pivu, pizzam, dunajskim, tiramisuju, skratka vsemu, kar je okusno za pojest in popit. to pa zmorejo le redki. Sicer sem pa slišal oziroma nekje prebral, da naj bi Delgado padel že v peti, ne petnajsti rundi.

    Jaz sicer ne razumem najbolje sistema tekmovanj v boksu in njihove lestvice, ampak logično mi bi pa bilo, da se za naslov “svetovnega prvaka” pomerita prva dva iz seznama, ali pa organizirajo turnir, kot v nogometu. Ne pa da je lahko kdorkoli izzivalec, ker to omogoča organizatorjem dvobojev mahinacije in blef, nepoučeni gledalci pa nikdar ne vedo, kaj dejansko gledajo. Slovenec samo sliši, da Zavec mlati Amerikanca, pa vsi tečejo v Stožice.

  3. Čukica Says:

    Jezus, kak težak si ti🙂

    Pa dobro, a je teh 15 taužnt ljudi šlo tja obvezno, po dekretu, a so šli prostovoljno. Če ti sodiš, da je to nateg, se tile gledalci najbrž ne strinjajo s tabo, ampak jim je to predstavljalo vrhunski užitek. In kdo smo “mi”, da bo presojali, kako naj ljudje zagonijo svoj denar.

    Sicer pa je bil moj komentar ob prenosu isti (a je že konc, a so šli za tako malo časa v stožensko dovrano), ampak so me poučili, da je pred nastopom Zavca sigurno bila še kaka druga “vsebina”. Neke sorte “predskupine”, medtem ko čakaš, da se na odru prikaže Boy George.🙂 Chef lahko pove, a je bila ali ne.

  4. dronyx Says:

    @Čukica: Midva mislim da še ne veva, ali so tudi gledalci v dvorani občutili tole kot nateg. Vem pa, da so bili pri nas gledalci že večkrat nategnjeni, ker niso dobili tistega, kar je bilo oglaševano. Nazadnje se spomnim nekih plesnih predstav, mislim da je šlo za cenene imitatorje Irskih plesalcev in natego Mojce Horvat z zvezdami Broodwaya. Če tako gledaš na zadevo, tu ne gre nikdar potem za natego, ker nihče nikogar ne prisili, da gre gledat predstavo. Je pa res, da se na boks ne spoznam, tako da težko strokovno ocenim, kakšen kaliber je Delgado. Glede na to, kaj je Zavec z njim počel, pa sklepam, da ni ravno neka špica, dostojna izzivalca svetovnega prvaka, se ti ne zdi?

    Drugače si predstavljam, da so nastopile pred Zavcem kot predvozači kakšne mažoretke in ostarele Slovenske manekenke, ki jih niti Cimerotič več ne pogleda (ali sploh že vemo, ali je Cime res položil Jasno Kuljaj?). Pa zaradi mene je lahko tudi Murko spet izvedel svojo verzijo Zdravljice. Samo to po moje ni to, sploh za 67 €, kot pravi Chef da je stala karta (če so bile vse karte po tej ceni in je bilo 15000 gledalcev, je to okrogel milijon zaslužka).

  5. vambomzepokazu Says:

    sej 66 kg pri 172 višine je nekaj normalnega za treniranega človeka. Za športnika iz naslonjača, pa se seveda takšna teža približa po moje 78 kg.🙂

  6. dronyx Says:

    @vambomzepokazu: V starem Rimu so 66 kg težke gladiatorje metali levom za predjed oziroma aperitiv.

    Resno pa dvomim, da je tako majhna kilaža dokaz, da gre za treniranega športnika. Pa s tem seveda ne trdim, da Zavec ni treniran športnik. Če bi šli pogledati recimo judoiste, metalce diska, kladiva ali pa dvigovalce uteži sem prepričan, da so mnogi bistveno težji (seveda sorazmerno z višino), pa vendarle niso zavaljeno debeli, ampak mišičasti. Zavec pa mi deluje na pogled koščeno, čeprav verjamem, da njegovi udarci bolj bolijo od mojih.

  7. chef Says:

    Jaz ne vem a se zajebavaš, ali si res bukselj🙂

    Vsi cajtngi so bili pred tehtanjem polni člankov o tem, ali mu bo pred tehtanjem uspelo shujšat. Na dan tehtanja je res vagal 66 kg, na dan borbe pa kakšnih 71 ali 72 kg, kar je seveda idealna teža za ornk dedca pri višini 171 cm. Kar je več, je navaden balast, pri boksu moraš biti pa žal okreten, drugače kot pri pijanskih pretepih v borovniških pajzlih.

    Pred Zavčevo borbo sva si midva ogledala tri dvoboje, v enem Denisa Simčiča in to je bil res dober in zanimiv boks, ki je trajal do konca, torej vseh deset rund. Gledali smo tudi svetovno prvakinjo. Potem je vmes pela še ena trtjerazredna pevka iz Ptuja (dvakrat isti komad, hehe) in nekaj babnic je v ringu pomigalo z ritmi, to je pa tudi vse.

    Po 67 EUR so bile karte v prvi kategoriji tribune, tako da niso vseh nategnili za isti denar. V parterju so bile pa prve vrste po 2 jurja, ampak tisto vemo, da je šenkano županovim in sponzorskim prijateljem.

    Jaz se nisem čutil nategnjenega. Ko sem kupoval karte, sem točno vedel, da bo boksal s papkom in da bo mogoče konec še prej kot v 5. rundi. A ti misliš, da so se tisti, ki so gledali Tysona boksat vsega skupaj eno ali dve minute, tudi počutili nategnjene?

    Sistema v boksu pa po mojem nobeden ne razume prav dobro, ampak 1. izzivalca na IBF zaradi spleta okoliščin sploh ni. Zakaj so izbrali zanič boksarja, vejo v Zavčevem timu.

    Skratka, ti si tukaj natrosil toliko neumnosti, da me je kar groza. Res je samo, da so Zavcu dali zanič nasprotnika. In da se je morda kdo celo res čutil nategnjenega. Jaz ne, ker sem vedel, kam grem. K sreči si lahko privoščim kdaj 67 evrov zapravit tudi za slab fight.

  8. dronyx Says:

    @chef: Če boš prišel kdaj v kako borovniško gostilno, boš šele videl, kaj je res dober fight. Pri nas runda traja, dokler ne pride policija s kiblo in tekmovalce odpelje na hladno v policijsko pridržanje.🙂

  9. Čukica Says:

    dronyx: seveda midva ne veva, a se je kdo čutil nategnjenega, presojam zgolj na osnovi posnetkov iz tribun in tam so vsi zgledali esktatični.
    Kar se pa Zavčeve “dejavnosti” tiče: ma kaj še hočeš, našel si je nišo, v kateri je očitno uspešen. In ker najbrž kar dobro služi in upam da, plačuje davke in prispevke, bo koristil tudi dronyxu, ko ga bodo prebutanega iz Brezovice peljali na urgenco😉 – kaj misliš, da ti bodo za šivanje plačali tisti, ki jim delodajalci ne plačujejo prispevkov.

  10. Čukica Says:

    Pardon, Borovnica, kak lapsus (smeško ki zardeva)

  11. dronyx Says:

    @Čukica: Ljudje zelo neradi pokažejo navzven, da so bili nategnjeni, ker v naši družbi to še vedno velja za nekaj sramotnega, pa čeprav se nam to dogaja praktično vsak dan. Me pa ob tem čudi, da je na eni strani nasilje za našo družbo nesprejemljivo, na drugi strani pa mirne duše 15.000 ljudi doživlja ekstazo, ko nekdo deli batine v ringu in nekdo drug (očitno šibkejši) ob tem močno krvavi iz nosu. To se mi zdi tako zelo… nekrščansko!🙂

  12. Tjasa Says:

    > Skratka, ti si tukaj natrosil toliko neumnosti,

    Chef, jaz mislim, da se dronyx tko fino zajebava🙂

    > Pri nas runda traja, dokler ne pride policija s
    > kiblo in tekmovalce odpelje na hladno v policijsko
    > pridržanje.

    A sinoči so tebe iz Godca z marico peljali?

  13. dronyx Says:

    @Tjasa: Jaz sem še pravočasno zbežal skozi straniščno okno.😉

  14. Slovenec na Tajvanu Says:

    Boks je zanimiv šport, še posebej zaradi boksarjev, ki so posebneži svoje vrste.

    Mike Tyson o Lennoxu Lewisu: “I want to rip out his heart and feed it to him. I want to kill people. I want to rip their stomachs out and eat their children.”

  15. Čukica Says:

    dronyx: ok, ne bova prišla skup, jasno kot pasulj🙂
    Priznaj pa vsaj to, da ni isto, če se sam odločiš, da boš v nekaj investiral, pa potem investicija ne izpade tako, kot si si predstavljal, ali pa ti enostavno poberejo iz žepa (za “investicijo” v NLB denimo). Tu je bil vsaj show, ko so Zavca opasali s tistim enotonskim pasom sem se resno ustrašila, da ga bo teža tistega čuda nockautirala.
    Kar se pa moralne plati uživanja v boksu tiče – kolikor lahko beremo zadnje dni, so lahko celo najvišji božji predstavniki žrtve nizkih strasti (grabežljivost, lažnjivost in take fore), kaj boš šele pričakoval od plebejcev🙂

    ps: to o plebejcih ne jemati preveč resno, da me kdo ne počaka na kakem vogalu in fašem tudi jaz kak kroše, če se še tako reče

  16. dronyx Says:

    @Čukica: Imaš srečo, da v teh krajih že nekaj časa ni več v modi pretepanje žensk. V kakšni muslimanski državi bi te pa za to herezijo verjetno kamenjali do smrti.

    Sem pa danes prebral v časopisu, da naj bi Zavec po dvoboju izjavil, da so gledalci neumni (ali nori?) in za hip naj bi dvorana obnemela, ker so vsi študirali, kaj je s tem Zavec mislil. Samo potem so se pač tolažili s tem, da so mu udarci malo zameglil razum (nikdar ne žali roke, ki te hrani). Ampak ta teorija po moje ne drži, ker je udarce delil predvsem on, boksarski crash test dummy je bil pa kot kaže tam samo zato, da domov odnese honorar in za medije daje vtis izzivalca (po sistemu: močan na besedah, šibek v dejanjih).

  17. Čukica Says:

    To sem tudi jaz slišala na lastna ušesa na koncu, med proslavljanjem v ringu. Izjavil je nekaj takega, prosto po spominu: ljudje mislijo, da smo boksarji neumni, pa nismo, vi ste neumni🙂 sej potem se je takoj neki popravljal, ampak izrečeno je bilo jasno in glasno.

    V glavnem, če doma ne bi imela dedcev in če me na Hallmarku ne bi prikrajšalji za Dobro ženo, ti jaz zdaj ne bi mogla tako natančno poročati. Me pa neki čudi: niti enkrat nista kometatorja omenila levi kroše, direkt, aperkat (a je prov?), gard. A tega ni več, odkar je umrl Mate Parlov?

    Madona, morbit pa se skriva v meni več agresije, kot se pripravljena javno priznati🙂

  18. Čukica Says:

    prikrajšalji popravi v prikrajšali – zgleda, da je v meni neki šiptarskih genov🙂

  19. smoger Says:

    @dronyx: Tebi je bol pri srcu tale verzija?🙂

  20. smoger Says:

    Zavec je ‘malo’ povečal svoj bančni račun z zadnjim srečanjem. Čista komerciala. Nimam nič proti. Je pa tudi res, da so Stožice postale velik magnet za športno (box, košarka, odbojka,…) nepismene osebe. Jaz jim pravim Facebook publika.

  21. dronyx Says:

    @smoger: Yes, tako si jaz predstavljam moško borbo. Tisto kar Zavec boksa je pa bolj poskakovanje po ringu. Nekaj med plesom in obrednimi rituali Afriških vračev (se bojim, da če me Zavec na cesti sreča, bom dobil tak kroše, da bom vsaj en teden na bolniški).

    Sicer je pa Zavec (Jan Zaveck po angleško) postal prava blagovna znamka, ki nese trenutno debela jajca. Danes sem v knjigarni videl, da prodajajo celo knjigo o njem z naslovom Trdobojec, ki jo ne napisal Esad Babačić. Jaz upam, da je toliko pameten in da tudi njemu kaj pade v žep od vsega tega cirkusa, ne samo managerjem in organizatorjem dvobojev. Če hoče, mu pa lahko jaz brezplačno v Excelu računam prihodke od prodanih vstopnic in procente, koliko on od tega zasluži pred obdavčitvijo. Tako, za občutek. Ne smejo pa organizirati vsak teden boja za naslov svetovnega prvaka, ker sicer bodo ljudje prehitro poštekali foro.

    Jaz pa trenutno rišem strip z Zavcem v glavni vlogi, razmišljam pa že tudi o pravljici za otroke.

  22. Tajča Says:

    @Čukica Oprosti, a se zelo ne morem strinjati s teboj. Tudi če so ‘najvišji božji predstavniki žrtve nizkih strasti’, ni nobeno opravičilo, če se posameznik pri odločanju med dobrim in slabim zgleduje po tistih, ki so “višje” in so izbrali slabo. Tako bi se že zdavnaj pobili med sabo. Kriterij, ali je moralno uživati tudi v boksu in podobnem, je le, če se potem še lahko pogledaš v ogledalo (pa ne zaradi udarcev).

  23. smoger Says:

    LOL na tole:

  24. Tajča Says:

    Sadomazohizem = uživanje v mučenju drugih ali lastnem trpljenju.
    Psihologi pravijo, da je nekaj normalnega pri ljudeh, če ne preseže določene mere, in se prične izražati kot bolno. Kje je meja oz. kdaj je zadosti, da človek vidi, da to ni prav..

Leave a Reply

