Kurje krvavice

Sem hotel za praznike pojest nekaj drugega kot običajno in sem si zaželel kurje krvavice, pa me mesar debelo pogleda, češ da se norca delam iz njega. Kako naj bi pa jaz vedel, da ni nikjer za dobit kurjih krvavic? In kaj naj zdaj? Spet za praznike jem navadne krvavice, od katerih se mi holesterol dvigne? J’bemti slovensko domačo kuhinjo.

2 Responses to “Kurje krvavice”

  1. napo Says:

    hja, se boš moral sam pomujat … jaz sem zaenkrat naštudiral kurje pečenice: http://kruhinvino.com/2010/10/20/a-se-sploh-splaca/ … mogoče je napočil čas za prvi skupni projekt, hehe???

  2. dronyx Says:

    @Napo: Jaz ne bi bil rad poznan širši javnosti kot dr. Josef Mengele mesno predelovalne industrije, zato bom poskuse na kurjih krvavicah verjetno delal v strogi tajnosti.

Leave a Reply

