Samostojne podjetnice na spletu

V zapisu oziroma predvsem odzivu na zapis Sračje gnezdo od spletne strani sem se naučil, da ljudje neradi sprejmejo kritiko, zato tokrat žal ne morem razmišljanja ponazoriti s konkretnim primerom.

Moja bežna znanka se je kot kaže odločila, da ima tlake za druge dovolj in se je lotila samostojnega podjetništva. K temu pa seveda po njenem mnenju sodi tudi lastna spletna stran oziroma predstavitev na internetu.

In tu nastopi problem.

Namesto da bi šla na splet z neko všečno, pa morda lahko tudi zelo minimalistično predstavitvijo, je njej očitno nekdo zmetal na internet res “kr neki”. Očitno gre za nek standardni template, ki je pa grši praktično od vseh obstoječih templejtov na WordPressu, pa upam si trditi tudi grši od templejtov na vseh drugih blogerskih platformah. Barvna shema je obupna sivo rdeča, namesto kakršnekoli vsebine pa povsod samo bla, bla, bla. Skoraj dobesedno. Tekst, ki ga napišeš, če zamižiš na obe očesi in naključno besno nažigaš po tipkovnici.

Ampak problem te spletne strani je pa v tem, da je domena korektno registrirana v smislu imepriimek.com ter na spletni strani so objavljeni resnični podatki. Ime in priimek, naslov, elektronska pošta, telefonske številke, davčna številka…

Seveda iskalniki tudi tako spletno stran postavijo na vrh med zadetki in kdor bo ime samostojne podjetnice vpisal v iskalnik, bo verjetno vsaj začuden, če ne bo celo razmislil, s kom to posluje. Žal pa velja pravilo, da je na internetu mnogo lažje nekaj javno objaviti, kot pa potem to učinkovito odstraniti, saj tudi če pobrišeš vso vsebino na spletnem strežniku, še vedno ostajajo posnetki stare strani, ki lastniku ne more biti v ponos. Z drugimi besedami, internet ima spominski efekt kot nikel kadmijeve baterije. Poleg tega pa tudi težko drugič popraviš slab prvi vtis.

Jaz sem zadnjič na neki seansi srečal modela, ki je pustil službo v veliki IT firmi in odšel na svoje. Dal mi je vizitko, na kateri pa nisem opazil ne internet strani, ne Facebook profila, pa čeprav se ukvarja še vedno z IT področjem. Stari, model, pa kaj je narobe s tabo? Na vizitki imaš samo elektronski naslov in GSM!?

Pa mi je razložil, da ima on toliko drugega dela, da enostavno nima časa urejati še neke spletne strani in Facebook profila. In v bistvu se z njim strinjam. Kje pa piše, da mora imeti vsak biznis svojo spletno stran?

Po moje je vseeno boljše čisto nič, kot kr neki.

2 Responses to “Samostojne podjetnice na spletu”

  1. alcessa Says:

    A veš, da res ni treba met vsega? Jaz imam izredno vitko spletno stran z osnovnimi podatki, tam stranke najdejo tudi telefonsko, vendar se zelo trudim, da bi največji del komunikacije potekal po mejlu – ker me klici motijo pri prevajanju, za mejle pa si lahko vzamem čas. Kamoli, da bi imela čas za hitro navezovanje stikov na FB-ju ali Xingu, Twitter pa itak odpade. Ker je moj posel prevajanje pisne komunikacije drugih, enostavno ni časa za mojo lastno, kar pa mi zelo odgovarja.

    Eden od naročnikov mi je enkrat pripovedoval, da je imel zelo dobro prevajalko, ki pa nikoli ni izvedla prehoda na … računalnik. Tako mu je do ene 2005 prevode dobavljala natipkane, potem pa ji je nežno razložil, da bi si njene krasne prevode RES želel v računalniški obliki😀

  2. Slovenec na Tajvanu Says:

    Obstajajo biznisi s super spletnimi stranmi, pa jim ne gre dobro. Spletna stran je lahko le kot obleka, ki pa kot vemo ne naredi človeka… al, kako že to gre? Obleka naredi človeka?

Leave a Reply

