Tuhtam…

“Šta da radim, da ništa ne radim i da dobro zaradim?”

Za kakšno dobro idejo sem pripravljen nekaj malega tudi plačati.

5 Responses to “Tuhtam…”

  1. Man with a Plan Says:

    Načeloma moraš folk nategnit z nečim, če hočeš “ništa raditi” a “puno zaraditi”. Dvomim, da premoreš za to potrebni etični vakuum.

  2. dronyx Says:

    Ne, jaz nimam nobenih moralnih ali etičnih predsodkov. Načeloma sem pripravljen tudi kakšno ponzijeovo shemo zastavit na novo, samo da ni preveč v nasprotju z veljavno regulativo.

    Sem pa danes prebral dobro misel na temo preganjanja kriminalcev. Pravni red je kot pajčevina, v katero se uspešno ujamejo samo male mušice, veliki tiči jo pa raztrgajo.

  3. luke Says:

    Politika.

  4. smoger Says:

    Malo poišči v tujini kaj je zdaj IN na področjih prodajanja megle in še ni prišlo k nam. npr. Italiji so nekaj let nazaj prodajali parcele v onstranstvu. 😆

  5. dronyx Says:

    @Luka: Genialna rešitev. Sem šel kar takoj izpolniti pristopno izjavo, do leta 2012 ni več daleč. Samo lepo prosim ne vsi hkrati izpolnjevat obrazca, da se spet strežnik ne sesuje.

Oddajte komentar

