Striptizeta v torti

Tole torto spodaj je naredila sestra za rojstni dan nečakinje.

Sam jo žal nisem poskusil, ker mislim da je imela notri neko sadje, ki ga jaz ne jem, tako da sem se za silo nabasal do mrtvega z neko drugo torto iz Leclerca.

Sem pa potem študiral, da bi lahko tudi za moj naslednji rojstni dan pripravila nekaj podobnega, le da bi morala biti torta bistveno bolj monumentalna in bi bila notri namesto barbike kakšna striptizeta Pia. Depilirana seveda, ker ne prenesem dlak v tortah.

4 Responses to “Striptizeta v torti”

  1. Čukica Says:

    Rišpekt tvoji sestri, jako posrečena torta. Smajli, ki dviga klobuk

  2. dronyx Says:

    Meni se moja ideja tudi ne zdi čisto zanič. Samo vprašanje, če je striptizeta Pia res prava izbira?

  3. Čukica Says:

    Ma rišpekt tudi pred tvojo idejo, če boš v stiski, sestra lahko tudi mene opasa s smetano, pa bom jaz skočila iz torte, samo ne pred poletjem, če sem čisto iskrena, redno skrbim samo za brke, za vse ostalo v bolj komsi komsa🙂

  4. dronyx Says:

    Čukica, pri nas na deželi velja neko nepisano pravilo, da nikdar ne zaupaj ženski, ki je bolj kosmata od tebe!😉

Leave a Reply

