Območje omejene hitrosti

S temle zapisom želim izzvati vse poznavalce prometnih predpisov, bom pa stoično prenesel očitke, da nimam pojma in da sploh ne poznam zakonodaje, kar seveda drži. Ampak kljub vsemu je meni tole skrajno nelogično in ne štekam, kje je caka.

Gre za cesto v Trnovem ob Ljubljanici in sicer od krožnega križišča do Zoisove ceste (Krakovski nasip).

Najprej je tabla za območje omejene hitrosti 30 km/h, pa čeprav je cesta dovolj široka in sta za pešce pločnika na obeh straneh ceste. Res pa ni kolesarske steze in voznega pasu za traktoriste.

Ampak v redu. S tem načeloma nimam problemov, saj je Ljubljana nenazadnje polna takšnih con. Kar mene potem preseneti je, kje se taka cona konča.

Prvič se konča na začetku stranske ceste, ki pelje mimo blokovskega naselja, kjer bi jaz prej pričakoval takšno omejitev. Ampak tudi to me še ne čudi preveč. Naslednji znak za preklic območja omejitve hitrosti je pa tukaj:

In takoj za tem ovinkom v desno pa cesta izgleda takole:

Tu imaš pa kolesarje na cesti, ob robu parkirana avtomobila, prostora komaj za srečanje, pa še pešci skačejo čez cesto kot kure. Ampak to pa po mnenju tistih, ki postavljajo te prometne znake, ni primerno za območje omejene hitrosti!?

Seveda spet dopuščam možnost, da zaradi nepoznavanja zakonov ne štekam fore, ampak se res trudim razumet.

Z velikim veseljem pa ta del ceste prevozim s 50 km/h in se smejem, ko kakšnega kolesarja skoraj odpihne s kolesa. Ampak jaz vozim tako, kot mi dopuščajo predpisi. Ko je cesta dovolj široka in pregledna, se komaj premikamo s 30 km/h, potem pa samo po gasu.

2 Responses to “Območje omejene hitrosti”

  1. chef Says:

    O omejitvi ni nobene dileme.

    Dileme ni niti o ljudeh, ki se ukvarjajo s prometno ureditvijo. To so namreč debili.

  2. pijanec Says:

    Omejitev 30 km/h se postavlja tam, kjer je vozišče ozko in je hkrati na njem velik delež pešcev. Ne pa tam, kjer imajo svoje površine, vozišče pa široko.

    V slovenski praksi pa je tako, da prometnih znakov ne postavlja prometni strokovnjak, ampak kar župan in svetniki. Kar v praksi pomeni, da se postavljajo prenizki znaki tam, kjer kakšen prebivalec teži in pozna koga na občini, in predvsem tam, kjer je neumno in je najlažje zaslužit.

    Je pa bilo v predlogu zakona o cestah člen, ki bi dovoljeval postavljanje prometnih znakov samo prometnim strokovnjakom z dovolj izkušnjami. Pred sprejemom zakona pa je ta člen nekam čudežno izpuhtel … so že vedeli zakaj.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: