Diskurzi o bureku

Ko prebiram iz česa vse naši študentje diplomirajo in doktorirajo:

Pomeni bureka v Sloveniji (diplomsko delo)
Primer bureka v Sloveniji (verjetno doktorska disertacija)
Sirov burek (wannabe habilitacija v profesorski naziv)

Sem čedalje bolj prepričan, da bi moral jaz že samo za tale blog dobiti vsaj častni doktorat in biti takoj rehabilitiran v izrednega profesorja na FDV.

5 Responses to “Diskurzi o bureku”

  1. NuckinFuts Says:

    Me zanima, če je diplomska naloga s takim naslovom stvar, ki jo omeniš pri življenjepisu, ali si raje modro tiho?

  2. Boyzl Says:

    hmmm, pa je kdo pogledal, kje npr. tale drugi burek dela?
    http://isi.zrc-sazu.si/?q=node/419/

  3. chef Says:

    Kadri, ki uspejo nekoga prepričat, da je to vredno diplome, so po mojem mnenju izvrstni. Naredit diplomsko nalogo iz bureka ni po mojem nič lažje kot naredit diplomo iz katerega koli drugega družbenega pojava – mogoče je kvečjemu teže, ker je treba k banalnemu primeru pristopit znanstveno.

  4. dronyx Says:

    In znanstveno pomeni, da čim večkrat omeniš besedo diskurz. Drugače pa če kakšen absolvent ne ve, kaj bi izbral za diplomsko, sta mislim da še na voljo diskurz o kebabu in diskurz o šobski solati.🙂

  5. chef Says:

    O kebabu bi lahko tudi jaz marsikaj napisal. Okoli leta 2000, ko sem še hodil v srednjo šolo, smo pri angleščini prvič vzeli besedo kebab. Kaj je to, sva v celem razredu vedela 2 dijaka, po slučaju točno najbolj lena dva.

    Čez štiri leta smo se pa že vsi mastili s tem sranjem in zdaj smrdi po kebabu od Železniške postaje po MIklošičevi mimo Prešernovega trga in po Čopovi vse do Name.

Leave a Reply

