Bljak & Fuj tedna

Kakšni so dejanski vplivi izgube telesne mase na funkcioniranje možganov se mi zdi, da je precej neraziskano področje znanosti, s katerim se ni do sedaj še nihče resno pozabaval. Se pa da na študiji primerov verjetno dokazati, da vpliv nedvomno obstaja.

vir: spasteater

Jaz sem Iva Godniča vedno poznal samo kot imitatorja Josipa Broza in si ga sploh nisem predstavljal brez maršalove uniforme. Meni ni nikdar deloval debel, ker mi je bil kot tak svojevrstna pojava. Ampak očitno se on ni dobro počutil v svoji napeti koži, zato je močno shujšal. In odkar je močno shujšal, je očitno močno pridobil tudi na samozavesti, saj sem ga v soboto videl kot gosta v Hri-Barju, poleg tega pa je ob neuničljivi zagovornici javne morale Angelci Likovič tudi sokomentator letošnjega šova Big Brother na POP TV.

Že v Hri-Barju je govoril neokusne neumnosti (nekaj v smislu, da je on shujšal oralno in analno), povsem se mu je pa povsem utrgalo v nedeljo, ko je ob pomoči voditeljice Nine Osenar in Angelce Likovič pomagal nabiti na sramotilni steber nesrečnega Roka Kosmača.

Jaz sicer nisem spremljal oddaj med tednom, tako da nisem poznal čisto dobro ozadja, razen kar sem uspel dekodirati iz zmontiranih posnetkov. Ampak obtožiti nekoga, da je homo sapiens brezjajčni enojajčni brezjajčnik, je pa zame primitivizem, ki ne sodi niti na najbolj zabačeno lokalno televizijo. Če take traparije spušča pred kamero nekdo, ki ni ne pijan kot mamba, ne zadet od psihotropnih snovi, se meni poraja vprašanje, kaj je šlo tu narobe?

Po moje Godniču njegovo hujšanje ni samo stopilo odvečnega špeha, ampak so posledice za njegov organizem in mentalno zdravje dosti hujše.

Če bi podeljeval Bljak & Fuj tedna, bi ga tokrat zanesljivo dobil Ivo Godnič.

Res škoda, da se ne da iz Big Brotherja (slavnih) izseliti debilnih komentatorjev. V tem primeru bi morda celo žrtvoval 1,99 € z DDV za poslani SMS.

One Response to “Bljak & Fuj tedna”

  1. Nino Says:

    Se popolnoma strinjam s tabo. Na žalost je Godnič najbolj primitiven komentator v oddaji in te svoje prispodobe, ki jih uporablja, sploh niso smešne. No, če se Nina reži, to še ni merilo.

    Brezveze so se znašali na Roka, kot da je BB res pokazatelj kakšen človek je. Lepo prosim. Pa dajmo Godniča noter, pa bomo videli, če je tak dedc, kot se nosi. Na žalost ne veš, kaj pomeni biti zaprt z ljudmi, ki jih ne poznaš in v zaporu s kamerami in pod taktirko diktatorja, dokler tega ne doživiš, zato bi bilo bolj primerno, da bi bili komentatorji tisti, ki so že bili noter.

Oddajte komentar

