Gostujoča misel dneva

“Če bi z volitvami ljudje lahko karkoli spremenili, bi volitve režim že zdavnaj prepovedal.”

Bodice Stavenskovrhskega

3 Responses to “Gostujoča misel dneva”

  1. Tomaz Z. Says:

    To je bil za casa Milosevicevega rezima tudi grafit blizu Kalemegdana. 🙂

  2. dronyx Says:

    No, jaz sem to prebral v zapisu na blogu (še enkrat link, ker gre za zanimiv tekst) in avtor je nedvoumno mislil Slovenijo v smislu, da z odhodom na volišča ne bomo ničesar spremenili. To po moje drži, saj pri nas v politiki zadnjih 20 let gledamo praktično iste face, ki se samo presedajo po stolčkih in položajih.

  3. dronyx Says:

    V teh dneh sem čisto po naključju ugotovil, da pri meni najhitreje roma v smeti poziv za na volitve. Še celo reklame na hitro preletim, medtem ko gre poziv direktno v koš. Je s tem kaj narobe? Seveda dopuščam tudi možnost, da je z mano nekaj narobe.

Oddajte komentar

