Najbolj neprijeten dogodek v službi

Zadnjič sem med vožnjo na radiju ujel zanimivo temo, kjer so poslušalce spraševali, kateri jim je bil najbolj neprijeten dogodek v službi.

Meni se je najbolj neprijetni dogodek zgodil pred leti, ko sem odprl vrata stranišča in zagledam notri šefa s spuščenimi hlačami, ki je pozabil zakleniti vrata za seboj. In to ne šefa, neposredno nad mano, ampak glavnega šefa, nekaj stopničk višje v hierarhiji. Smola pa taka.

Edino kar sem lahko v tistem trenutku izdavil je bil “Ups!“, čeprav mi je bilo potem žal, da ga nisem mimogrede še vprašal, kako kaj kaže z mojim napredovanjem oziroma če ima sploh kakšne resne načrte z mojo kariero.

Od takrat naprej s strahom in zelo previdno odpiram javna straniščna vrata in sicer tako, da ima pozabljivec še vedno dovolj časa, da zakriči od groze, ali pa se na hitro prime za kljuko.

One Response to “Najbolj neprijeten dogodek v službi”

  1. chef Says:

    A je imel izbuljene oči? Ker v tem primeru bi v vsakem primeru izjavil nekaj, kar bi lahko razumel kot “jaaaaaaa!”

Leave a Reply

