Stadion Stožice DELA (zgubo)

Irena Sirena je zadnjič napisala presenetljivo pronicljiv zapis o plakatih za županske kandidate in prestolonaslednike.

Zame so ti plakati vsi po vrsti strašansko dolgočasni, zato res močno upam, da naše oglaševalske agencije s tem nimajo nič in da te plakate delajo doma kandidati sami, ob pomoči nečakov ali sinov.

S kakšnimi amaterskimi orodji ti plakati nastajajo, nimam pojma, bi bilo pa za marsikoga pametno, da bi plakat naredil vsaj v kakšnem Wordu ali OpenOfficu z vgrajenim črkovalnikom, ker sicer se jim ne bi primeril terari in akvari, kot se je zgodilo kandidatu Kanglerju v Mariboru. Pa še kakšna vejica bi bila postavljena pravilno, če bi imel kandidat vklopljeno še funkcijo autocorrect.

Za kandidata Zorana Jankovića se mi zdi, da je on pa dejansko naredil svoje plakate v Wordu ali še bolj verjetno v Note(r)padu, ker so uporabljeni celo default fonti, za katere sem mislil, da so šli že pred leti čisto iz mode.

Ima pa njegov plakat manjši bug, ki bi ga lahko nasprotnik izkoristil sebi v prid, kar sem poskušal nakazati zgoraj. Beseda ZGUBA mora biti napisana obvezno s sans serif ali še bolje onyx fontom. Mora pa opozicija tole “zgubo” postaviti pod njegov reklamni plakat, da se jo ustrezno umesti v prostor.

Zdi se mi, da tale njegov slogan nije baš avtohoton, ker meni deluje kot kakšen neposrečen prevod tiste znane…Jel radi? Pa mora da se radi. Pri nas se mi zdi, da se pogosteje uporablja…Ali gre? Pa gre. Mora gret.

Mislim pa da razumem poanto takega špartanskega oblikovanja, v smislu, jaz delam kot zamorc in se nimam časa igrati v Paintshopu s plakatom, tako kot ostali kandidati. Po televiziji in v časopisih sem pa itak vsak dan, tako da bi bila slika županskega kandidata na plakatu povsem odveč.

Glede na to, da so to praktično že plakati bodočega župana, se mi zdi, da so tudi sami plakati povsem odveč in bi lahko ta denar zapravil za pogostitev po zmagi. Da ne bomo spet samo bobi palčke jedli (hate bobi palčke).

10 komentarjev to “Stadion Stožice DELA (zgubo)”

  1. Tjasa Says:

    Dear, na Jankovićevih plakatih ni niti arial niti verdana, kot ti napačno sklepaš (sicer je default font v Wordu ponavadi kar Times New Roman)…

    Razliko sem ti napacala tukaj (rdeča arial, modra kontura helvetica).

  2. dronyx Says:

    @Tjasa: Hvala za tole. To je pa sedaj čisto nekaj drugega. Vrhunski design, čiste linije, skratka, perfekcija v oblikovanju.

  3. Tjasa Says:

    Tvoje “strokovno” mnenje je, kakršno je, dejstvo ostaja, da so za sporočilo, ki ga kampanja prinaša, izbrali zelo v redu orodja (s tipografijo vred).

  4. dronyx Says:

    @Tjasa: Tile plakati mi niso nekaj posebnega, ima pa on zelo inteligentne radijske oglase. “Koga boste pa vi volili? Ja Jankovića vendar, ker vse nardi, kar obljubi…”, pa še neki štikle so omenjene, verjetno kot parodija na opanke.

    Kakšne zgube so pa protikandidati, OMG! Zadnjič hodim po stari Ljubljani in mi nekdo porine v roke kocko Zofije Mazej Kukovič. Kocko potem lahko odpreš in na stranicah piše neke neumnosti. Ko bi bila notri vsaj kakšna lizika s podobo sedanjega župana, ampak nič. Takoj zabrisal v smeti.

    Skratka, v Ljubljani vse DELA, zato lahko mi mirno še naprej plejstejšn nažigamo. Fajn.

  5. smoger Says:

    Meni se zdi še vedno neverjetno, da še nihče ni dodal npr. besedi ‘NIČ NE’ vmes med X DELA; X= Zoran or Lista Zorana Jankovića or…

    Plakat kar vabi alkoholni flomaster.

  6. ZigaK Says:

    Danes sem videl res dobre plakate:
    DILA (namesto DELA)

    pa tud tista od kuclar dolinarjeve
    volim.te

    pa od pinktv.si
    kjer je .si isti font kot od N.Si

  7. lojze Says:

    “V ponedeljek se začenja stavka javnega sektorja. Stavka pa se bo poznala pri zadevah manjšega pomena; tako se lahko zgodi, da v kakem križišču ne bo policista. Policisti poleg tega ne bodo izrekali kazni za nekatere prekrške.”
    Well, priložnost za podiranje rekordov po avtocestah.
    “Stavka naj bi potekala kombinirano. Zaposleni naj bi začeli stavkati kot zbor delavcev, stavko pa lahko nadaljujejo na delovnem mestu, kjer naj bi delali z zmanjšano intenzivnostjo.”
    Fuck, kofetkanje cel dan na račun davkoplačevalcev.

  8. lojze Says:

    Še to napopaj, http://i.imgur.com/R26GA.jpg

  9. ervinator Says:

    Tudi meni se zdi Jankovićevo geslo jezikovni tujek. V srbščini ali hrvaščini (da se izognemo cirilici) morda zveni udarno, v slovenščini pa izpade čefursko – kot prevod preko Googlea. Nasploh so plakati za letošnje lokalne volitve črn humor, pa ne samo tisti, ki jih našteva tvoja Sirena, pač pa tudi Zaresovi.

  10. dronyx Says:

    @ervinator: Samo popravek. Sirena ni moja in če bi tole prebrala, bi ji po moje ušlo v hlače od jeze. 😉

Oddajte komentar

