Pet decimalk Elektra Ljubljana

Včeraj so mi poslali iz Elektra Ljubljane dopis, v katerem so mi na pet decimalnih mest natančno specificirali znesek vračila razlike v ceni električne energije. Specifikacija je narejena po mesecih in sicer za vsak mesec dve postavki. Verjetno nižja in višja tarifa.

Zdaj pa v bistvu ne vem, kaj naj to pomeni?

Če gledam te številke, sem parkrat jaz dolžan njim nekaj centov, še večkrat pa so oni meni dolžni tudi nekaj malega. Skupaj to znese z zamudnimi obrestmi in DDV nekih 7 €. Kako so lahko tako natančno izračunali, koliko sem bil na zgubi, ker so se oni kartelno dogovarjali za ceno elektrike, mi ni jasno. Lahko pa da hočejo na ta način pokazati kredibilnost izračuna. Se mi pa zdi, da je Rado Pezdir obljubljal zneske od 30 do 300 €. Ali se lahko počutim nategnjeno?

2 komentarja to “Pet decimalk Elektra Ljubljana”

  1. Afnogunc Says:

    Mislim da ni štos v tem koliko morajo lopovi vrniti, ampak v tem, da je lopovščino treba vrniti. Že zato, da jim v bodoče ne bo na pamet padlo “kreativno” oblikovanje cen.
    V naši hiši imamo več gospodinjstev, pa le en števec. Zdelo se mi je neumno, da bi morali imeti štiri števce in seveda plačevati fiksne prispevke, ki ponavadi znesejo okoli tretine celotnega zneska. Tako je bil prispevek le en, poraba pa dokaj visoka. Vrnjeno bom dobil 48€, kar je že kar spodoben znesek.
    V bodoče lahko pričakujemo nove lopovščine s strani tradicionalnih elektrodistributerjev, ker jim bodo določen tržni delež odvzeli (jim že) Gen-i in Petrol. Prav nič ni videti, da bi zmanjševali število zaposlenih glede na manjše prihodke, kar je seveda v popolnem nasprotju s tržno logiko. Te pa od bivših monopolistov niti ne moremo pričakovati, dokler imajo vzvode, s katerimi bodo poskušali nadomestiti izpad.
    Zato je pričakovati, da bodo poskušali zvišati prispevno stopnjo za transport energije in povečanje cen za (kao) obnavljanje infrastrukture. Sedanja vlada (tovariši in tovarišice), pa jih bo pri tem verjetno pomagala z dovoljenjem za zvišanje cen, ker bodo z davki dobili več denarja v skrahirani proračun.
    Ovce pa tako ali tako ne razmišljajo in ne razumejo, kdo jih striže.

  2. lojze Says:

    Res je “obljuba dela dolg”. Možakarja pocukat za rokav pa ga spomnit na to!

Oddajte komentar

