Vici o Kuštrinu

S tem zapisom odpiram javni natečaj za najboljši vic o predsedniku zdravniškega sindikata Fides Konradu Kuštrinu. Kot pravilne štejejo tako prispele predelave starih zdravniških vicev, kot tudi inovacije.

Trenutno so v ožji konkurenci sledeči poskusi šale:

Kuštrin gre spat ob štirih ponoči, vstane pa ob dveh zjutraj.

Pride Kuštrin k avtomehaniku in čisto ven pade, ko vidi račun: “Vaša urna postavka je nekajkrat višja, kot moja, pa vi ste navaden mehanik, jaz pa ugleden zdravnik.
Avtomehanik pa mu mirno odgovori: “Spoštovani gospod zdravnik, meni vsako leto prihajajo ven novi modeli, vam se pa od Adama in Eve naprej ni spremenilo čisto nič.

Tole spodaj pa je prototip šale, ki sem si jo na hitro izmislil danes, ko sem prebral, koliko dodatnega dopusta dobijo naši radiologi za delo z radioaktivnim uranom in njegovimi malo manj radioaktivnimi izotopi (baje ta dopust izhaja še iz časov, ko so te naprave dejansko sevale, danes pa verjetno bolj seva navadna mikrovalovka v kuhinji, kot pa naprave v medicini):

Odpre Kuštrin odločbo za dopust in ko zagleda, da ima v tekočem letu 125 dni dopusta, ga vrže na rit.
Kuštrin vzame odločbo in odbrzi v kadrovsko službo, kjer nadere uslužbenko: “Katera budala mi je dala 30 dni dopusta za delo s kriptonitom?”
Uslužbenka pa mu mirno odvrne: “Gospod doktor, kaj niste rekli, da delate kot superman?”

vir: arhiv Superman

Se nadaljuje…

9 komentarjev to “Vici o Kuštrinu”

  1. DJ Says:

    Pred nebeškimi vrati stoji tip in vpije.
    -Pa kaj je to? Kaj jaz počnem tukaj? Star sem 45 let, redno telovadim, ne kadim, ne pijem, zgodaj hodim spat in sedaj se znajdem tukaj. Verjetno je to kakšna pomota! Prosim vas, dajte preveriti!
    -Ne vem… Še nikoli se nismo zmotili, – pravi sv. Peter – bom pa
    vsekakor preveril. Povejte ime in priimek.
    -Kuštrin, Konrad Kuštrin.
    -Kaj ste pa po poklicu?
    -Zdravnik.
    Sv. Peter nekaj časa brska po knjigi in reče:
    -Aha, našel sem vas! Po naših podatkih ste umrli od starosti.
    -To je nemogoče! Pošlušajte, star sem 45 let!
    -Ne vem, – reče sv. Peter – mi smo sešteli vse ure, ki ste jih predložiliza obračun opravljenih ur in ko smo sešteli, je izpadlo nekaj več kot 106
    let.

  2. dronyx Says:

    @DJ: Ta vic sem nekje že slišal, samo da je bil na temo Zidarja.

  3. Tajča Says:

    Pride Roger Federer na matični urad in še predno pove, kaj bi rad, ga referentka zavrne: “Ne bo šlo, prav vedno lahko zmaga samo eden, na zamenjavo imena kar pozabite.”

  4. dronyx Says:

    @tajča: Mogoče sem kaj spregledal, ampak kjer v tem vicu nastopa Kuštrin?

  5. Tajča Says:

    @dronyx, se mi je zdelo, da pod znano temo, vici o Kuštrinu, ni treba posebej reči, da še Federer kdaj izgubi, Kuštrin pa, kot vemo, vedno zmaga. Lahko pa si tudi misliš, puščeno odprto, da je ime Fides že zasenčilo slavo večnega zmagovalca Fedexa (pri nas, seveda).
    In kako naj pride Federer do menda željenih dvajsetih zmag, če si ne navleče kakšne bele halje 🙂
    Mah, sicer vem, da je moj vic bolj bogi.

  6. Tajča Says:

    Pride bolgarski anastezist v UKC. Sreča Kuštrina in pozdravi: “Good morning. How do you do?”
    “I do everything very good, thank you.”

  7. dronyx Says:

    @Tajča, če se lahko naredim pameten naj opomnim, da se reče pravilno anestezist.

    What’s the difference between an anesthesiologist and a urologist?
    A urologist plays with SOMEBODY ELSE’S genitals during surgery.

  8. Tajča Says:

    Filološka pripomba: v angleškem slovarju piše, da je prav anaesthetist, filozofska pa, da četudi znam angleško slabše od marsikaterega zdravnika, tokrat niti prevoda jaz ne razumem dobro.. 😉
    (ne mi tega razlagat)

  9. DJ Says:

    Ce je tujka iz latinscine in vsebuje “ae”, to ponavadi v slovenscini preide v “e”. V anglescini je pa oboje, ce se ne motim (ae britansko, e amerisko).
    V nasprotnem primeru bi se po slovensko dejalo tudi npr. enciklopAdija. 😉

Oddajte komentar

