Mala šola risanja parkirnih črt

Zadnjič sem imel manjši incident z voznikom vozila Snage, ki odvaža v Ljubljani komunalne odpadke.

Ulica je enosmerna in včasih ni bilo narisanih nobenih parkirnih črt, tako da so bila vozila parkirana na obeh straneh cestišča tako, da je bila polovica vozila na pločniku, polovica pa na cesti. Potem pa so kakšno leto nazaj na desni strani narisali na cesti belo črto, ki označuje mesto, dovoljeno za parkiranje vozil, na levi strani pa je na začetku ulice sicer znak za prepovedano parkiranje, vendar je ulica tudi na tej strani skoraj vedno povsem zaparkirana, tako kot prej, ker za okoliške stanovalce ni urejenih dovolj parkirišč.

Končna posledica te spremembe je bila pa samo ta, da je cesta po novem še za meter ožja, ker so sedaj na desni strani vozila parkirana na cesti, prej pa so bila delno na pločniku.

Jaz sem mislil parkirati avto na desni strani kot prvi v vrsti tik za belo črto, ki označuje konec parkirišča in se konča praktično na samem robu križišča. Ko sem stopil iz avta, me je šofer komunalnega vozila skoraj nadrl, češ da ne smem tam pustiti vozila, ker on potem ne more zaviti!?

Kaj pa to v bistvu mene briga?

Jaz sem parkiral v skladu s talnimi oznakami, ki označujejo rob parkirišča in nisem jaz risal teh črt!

Parkirno ureditev menda načrtuje MOL in mislim da se je enkrat Janković pohvalil, kako v njegovem mandatu množično ulice spreminjajo v enosmerne in rišejo parkirne črte. Pa naj hkrati še razmišljajo o tem, kje bodo po novem parkirali stanovalci in kako bodo komunalna vozila speljala ostre ovinke.

Nenazadnje bi lahko rob parkirišča mirno premaknili za par metrov nazaj in hkrati narisali še opozorilo ali postavili prometni znak, da napačno parkirano vozilo odpelje pajek, ker onemogoča vozilom Snage opravljati svoje delo.

Sem se pa potem odpeljal in parkiral drugje, ker razumem problem voznika Snage.

Ampak ali je to res njegovo delo, da sam opozarja voznike, ki morda povsem pravilno in v skladu s predpisi parkirajo svoja vozila, da ne more zavit, ker je nekdo nepremišljeno narisal parkirne črte?

Preberi še:
Mala šola postavljanja prometnih znakov

10 Responses to “Mala šola risanja parkirnih črt”

  1. gokky Says:

    Jankovićevi “mojstri” še kaj bolj pomembnega glede prometne signalizacije ne predvidijo, kaj šele to, ali bo vozilo snage uspelo zapeljati okoli ovinka. Osebno menim, da bi morali v službi, ki načrtuje prometno ureditev, koga zamenjati.

  2. dronyx Says:

    @gokky: če pa ga že ne mislijo zamenjati, bi ga pa morali poslati vsaj na neko malo bolj resno usposabljanje in ga včasih poslati tudi na teren, da si v živo ogleda situacijo in razmisli, kaj bo spremenjena prometna ureditev dejansko pomenila v praksi. Ne pa kar tako delat nekaj na pamet.

  3. gokky Says:

    @dronyx: a se ti ne zdi, da si malo prezahteven? Denar mora iti ne v izobraževanje, ampak v projekte, ki se v predvolilnem času bolje vidijo. 😉

  4. chef Says:

    Po vseh pravilih zdrave pameti, ki za Jankovića seveda ne veljajo (ker je tudi ZVCP napisan šalabajzersko), parkirnih mest 5 metrov pred ali za križiščem ali prehodom za pešce sploh ne bi smelo biti, pa ne zaradi smetarjev, ampak zaradi varnosti v cestnem prometu, o kateri imajo strokovnjaki toliko za povedat. Če se jaz po omejitvi peljem 50 km/h, v primeru, da je avtomobil (pravilno, v skladu z ureditvijo mirujočega prometa) parkiran tik za zebro, bom otroka, ki steče na cesto, enostavno spregledal, ker drugače pač ne gre.

    In kdo bo kriv? CHEF, ker ni prilagodil hitrosti razmeram na cesti (čeprav se je držal vseh predpisov, imel prižgane luči, trezen, trave ne kadim). V policijskem poročilu bo pisalo, da je do nesreče prišlo zaradi neprilagojene hitrosti (pred zebro nikakor nisem dolžan ustavit v vsakem primeru, ampak samo, če nekdo čaka, da bo prečkal cesto), CHEFa bodo zaprli, Žarko Hojnik bo napisal članek o objestnih voznikih v Delu, vlada pa povišala prometne globe.

    OK, če je stanje tako kot na Prulah, jaz enostavno vozim počasi in ustavljam pred zebrami. Ampak takrat pa od zadaj fašem kakšnega kretena, ki blenda in trobi kot obseden.

    Parkirišč v Ljubljani pa itak ni več (izjema je nesojeni NUK, ampak jaz bi raje videl, da bi tam dejansko stala knjižnica), ampak je samo promet postal tako kompliciran, da nikamor več ne najdem.

  5. dronyx Says:

    @Chef, rob parkirišča je tu narisan morda največ pol metra od prehoda za pešce. Je pa res, da težko pelješ tu 50 km/h, ker je cesta ponavadi zelo ozka in meriš milimetre, da komu ne odbiješ ogledala.

  6. chef Says:

    S skuterjem pa ni treba merit milimetrov.

  7. chef Says:

    Hočem povedat, da gre tu enostavno za nateg. Večina Ljubljančanov itak ne razmišlja dlje kot do novega štadiona in mostov. Super. Tudi nova parkirišča so super (čeprav gre za statistično laž, tistemu, ki je parkiral na Bregu, danes nič ne pomaga, da je za Bežigradom 200 novih parkirplacov – no, z zapiranjem mestnega jedra se sicer strinjam), ampak ne jih gradit na račun varnosti in komunalcev, ki se morajo prerekat, da sploh lahko opravijo svoje delo.

    Janković bi bil morda velik mož, če se ne bi obnašal arogantno-nesramno.

  8. dronyx Says:

    Chef, Janković je velik mož tudi zato (ali predvsem zato), ker se obnaša arogantno in nesramno.

  9. chef Says:

    Ja, ampak taki zares in nekaznovano uspejo samo na Balkanu.

  10. dronyx Says:

    Chef, mi smo pač mlada demokracija, ki svoje zapisane pravne norme za enkrat malo bolj resno preizkuša samo na malih ljudeh in prekrškarjih. Vsi pa verjetno upamo, da bo tega testnega obdobja nekoč konec in da bodo postavljene norme takrat veljale za vse. Sam ocenjujem, da je za to v naslednjih 50 letih minimalno možnosti, za kasneje so pa obeti dobri.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: