Nevarne sanje

Oh ti spletni novinarji.

To je naslov novice na spletni strani žurnal24. Deček se je dejansko poškodoval pri sankanju. Spletničarjema, ki sta članek pisala, se očitno niti ni sanjalo, o čem sploh pišeta.

4 Responses to “Nevarne sanje”

  1. Mesko Says:

    Ali pa sta se le malo zatipkala … K in J sta sosednji črki, kar se rado zgodi. Seveda pa sta lahko bila tudi nekoliko utrujena oz. se jima je mudilo in tako napake nista najdla. Še v časnikih se najdejo take napake. Je pa lušna napaka 😛

  2. dronyx Says:

    Pri kolegu smo se enkrat v mlajših letih sankali in teren je bil precej strm. Jaz se uležem na trebuh z glavo naprej in se spustim po hribu. Kar naenkrat zagledam, da letim direktno v drevo in sem od strahu povsem otrpnil, tako da nisem niti poskusil zaviti. Zabil sem se pa dobesedno čelno v drevo, tako da sem mislil, da bom omedlel. Potem me je še par dni bolela glava. Možno pa, da se mi je takrat zaradi udarca IQ popravil za kakšno odstotno točko, ker se mi zdi, da sem bil od takrat malo bolj pameten. Nisem se več sankal z glavo naprej.

  3. tajča Says:

    :)dobra zgodbica, da se je le srečno končala.

    Jaz sem pa plezala po strmi lestvi. Z glavo navzdol, ker se je mudilo. IQ se mi ni popravil: pogosto se zaplezam, tako da ne znam ne naprej ne nazaj. Se sicer še smejem svoji neumnosti, trebuh me pa ne boli več, sploh.

  4. Vidmar Says:

    Extreme dreaming

Oddajte komentar

