Počutim se spolno nadlegovan

Da me ne bo kdo napačno razumel. Jaz še nisem zabeležen v nobeni državni evidenci spolnih obsedencev, je pa dejstvo, da imam fetiš na žensko spodnje perilo, o čemer sem nekoč tudi pisal na blogu in kar bi policija lahko kadarkoli ugotovila s pomočjo prikritih preiskovalnih ukrepov (prsata undercover študentka na ponarejeno študentsko napotnico se mi zdi kar primerna metoda).

Ko jaz vidim takole javno obešene ženske spodnjice s srčki, si vedno poskušam pričarati prizor, kako izgleda ponosna lastnica v takšnem kosu spodnjega perila, ko se recimo skloni in moja fantazija se tu žal ne ustavi. To moram pač javno priznati.

Starejši zreli moški vedo, da če hočeš pustiti pri ženskah vtis, potem moraš imeti doma v posebnem delu garderobne omare spravljene tudi vse spodnjice svojih bivših (če ni dovolj resničnih, si jih pa izmisliš), s prišitimi ali izvezenimi napisi lastnic, ki so ti pustile te trofeje.  To je  več vredno kot vse fotografije in podobna krama, ki kot prva leti direktno v smeti.

Ana F., Simona P., Tamara Ć., Uška Z. in Sašo B.

Vsake hlačke, ena zgodba. In naslednja po vrsti ve, da bodo nekoč tudi njene spodnje hlačke prišle v ta hall of femme, kot zvezde na Hollywood bulevarju. Tako da ženske spodnje hlačke so še pa še vroča roba, pa čeprav morda ne gre ravno za neke tangice, ampak čisto navadne bokserke.

Jaz ljudi delim na dobre in slabe, ženske pa na tiste, ki so mi spolno privlačne in na one druge, ki so nekomu drugemu spolno privlačne.

Zato takšno spletno stran, kjer so na tak način razobešene ženske spodnje hlačke, v zgornjem desnem kotu pa se smehlja ženska v zrelih srednjih letih (baje gre celo za ministrico!?), pač ne morem jemati drugače kot nekoliko mehkejšo obliko spolnega nadlegovanja, ki se mu moški v zrelih srednjih letih težko uprejo in to lastnica spletne strani verjetno tudi zelo dobro ve. Res pa je, da jaz politično sodim verjetno nekam med zmerne konservativce, ker sem bil deležen v mladosti stroge krščanske vzgoje in spodnje hlače so bile pri nas doma tabu, tako da smo vsi po hiši skakali brez spodnjih gat.

Tore tu zame niti slučajno ne gre za neko simbolično pranje “umazanega perila”, ker dejansko je na vrvici obešeno predvsem intimno erotično spodnje perilo. Lastnica te spletne strani bi nenazadnje lahko na vrvico obesila tudi čisto navadne hlače ali nogavice. Samo ni, ker to nihče ne bi niti opazil in ne bi imelo nikakršnega erotičnega naboja.

Na vrvico je lastnica spletne strani obesila spodnje hlačke, nedrček, erotične spodnje hlačke (o okusu se ne razpravlja, sploh če je ta slab) in kombinežo ter še nekaj materiala za tiste, ki ne razumejo bistva.

Če me razumete?

22 Responses to “Počutim se spolno nadlegovan”

  1. kekez Says:

    Kako ženske vedo, kako je treba obleči takele gatke?
    Meni se zdijo povsem simetrične s treh strani. 🙂

    Če so slučajno še čisto najlonske in brez šivov, so najbrž tudi z notranje strani čisto glih. Torej jih je možno obleči na 6 različnih načinov.

    Poleg tega še niti bele niso, da bi se bolje videlo, da so znotraj zadaj rjave, malo bolj spredaj pa rumene 😉

  2. dronyx Says:

    @kekez:

    Poleg tega še niti bele niso, da bi se bolje videlo, da so znotraj zadaj rjave, malo bolj spredaj pa rumene

    Tole tvoje izvajanje dame ne bodo sprejele z navdušenjem.

  3. Tjasa Says:

    Oh, kekez, mislim, da je čas, da nehaš onegaviti z možačami, no.
    Potem boš vedel, da je tvoj problem … neobstoječ.

  4. ervinator Says:

    Jaz sem najprej pomislil, da za to pa ne bi rabila leteti na šoping v Milan oziroma po pasji tragediji odbrzeti v mondeno smučarsko letovišče. Take tangice in majčko lahko dobi tudi v Mercatorju, Sparu in E. Leclercu.

  5. Čukica Says:

    🙂 🙂 🙂

    kekez:
    ma znajdemo se še v veliko hujših situacijah in kvadraturah kroga, pa se ne bi v teh gatkah, recimo takrat, ko se je treba odločiti, a se bom pred semaforjem samo gledala v špegu, a se bom tudi šminkala, al se bom gledala, šminkala in še telefonirala zraven – to niso enostavne odločitve, to z gatkami imamo v genih, zmeraj vem, kam je treba vtaknit nogo.

    Sicer pa se mi zdi, da je to seksi perilo tu iz inata – če se že toliko debatira (in onanira) o Katkinem seks lajfu, je ženska vse skupi malce začinila. Odveč, če mene vprašate, ampak mene se itak nič ne vpraša 😉

  6. dronyx Says:

    Čukica, tole seksi spodnje perilo po moje Kresnica sploh ni videla, ampak je to zmetal skupaj nek študent, ki je postavljal spletno stran. Zares vrhunska fora pa bi bila, če bi jim res dostavila svoje spodnje perilo in bi ga oni poskenirali. Namreč če bi jaz delal tako spletno stran, naredim točno to. Svoje gate vzamem iz koša za umazano perilo ali povlečem izpod postelje in gredo direktno v flatbed skener!

    Imam pa na sumu Centrifuzijo, da je tole spet neka njena pogruntavščina, ki po moje nekako ne sodi v visoko politiko. Večje škode pa ne bo naredila, ker dejansko take spletne strani vidi malo ljudi in se izgubijo v poplavi ostalega balasta, ki vegetira na netu. Če pa recimo samo primerjam njeno spletno stran in moj blog, je pa tako, kot bi primerjal cepelin iz prve svetovne vojne in Deep Space Nine (DS9) iz Star Treka, pa še verjetno pretiravam navzdol (podcenjujem blog). 🙂

  7. mikstone Says:

    in to naj bi bil blog,vsakemu svoje,kajne

  8. Čukica Says:

    Sej vem da se bom ful obrukala, ker nisem na tekočem, a Centrifuzija je njihova piarovka? Moram priznat, da sem ob prvem ogledu najprej pomislila: pa kaj ji je, da je šla kopirat Zaresovce, tudi oni so sredi tistega stampeda proti GG spomnili podobne rešitve LAŽ-RESNICA. Mislim, da je bila tudi stran posebna, ampak natančno se ne spomnim več.

    Tista, kako Katka ne zahaja v Milano v seks klube se mi zdi najbolj nepotrebna. Pa koga briga, tudi če bi, nekdo mlati ženo, drugi svinga, tretji pretepa varnostnike, četrti hčere, peti ne plačuje računov, šesti vozi pijan, sedmi poneverja – obiskovanje seks klubov se mi zdi med manj “deviantnimi” športnimi panogami naših izvoljenih.

  9. dronyx Says:

    Čukica, po moje ona skrbi za pojavo na spletu pri LDS. Jest vem, da če bi bil minister, enostavno ne bi imel časa za takšne neumnosti, ker kot je rekel Pahor, moraš kot minister delat minimalno dvanajst ur na dan. Če ti pol še nekdo reče, da moraš na twitterju napisat stavek, ga po moje suneš nekam.

    Drugače se mi pa zdi, da je slovenska blogosfera dosti bolj nagnjena v levo, kot si upamo priznati.

  10. Čukica Says:

    Ma ta je znana po tem, da je pri Senici lahko rintala tudi do enih ponoči, če je bilo treba. Tako da ji slabih delavnih navad najbrž ni mogoče očitat – samo gre za nekaj drugega – mediji so nam obveščanje spremenili v infotainment, tale nam zdaj politiko spreminja v “politeinment” – če je politika sploh kdajkoli bila kaj drugega.

  11. Čukica Says:

    Tvoj zadnji stavek sem spregledala. Hja, zakaj misliš je tako? So pišoči, razmišljujoči, verbalno artikulirani ljudje bolj svobodomiselni, tolerantni, tudi bolj naivni in nagnjeni k tveganjem (tradicionalizem predpostavlja manj tveganja) kot desno usmerjeni ljudje?

  12. dronyx Says:

    Nekje sem prebral, da če si mlad in nisi levičar pomeni, da nimaš srca. Če si star in si še vedno levičar pa pomeni, da nimaš pameti. Nekaj v tem smislu. 😉

  13. pijanec Says:

    Ljudje imajo res preveč časa, če se ukvarjajo z narisanimi gatami.

  14. dronyx Says:

    Hudiča! Na vrvici za perilo so ostale samo še bele majice! To se mi zdi pa obnašanje na nivoju kakšne najstnice. Najprej te rajca, potem pa ko ti bi, pa ona več ne bi.

    Gate na glavo, pa dva svinčnika v nos…

  15. retema Says:

    @kekez piše:

    Poleg tega še niti bele niso, da bi se bolje videlo, da so znotraj zadaj rjave, malo bolj spredaj pa rumene 😉

    fine dame in gospodične, ki mislijo da so fine, kupujejo Armani izdelke 🙂

    armani rumen flek in rjavo črto naredi že v tovarni 😦

  16. Čukica Says:

    dronyx:
    kaj si mi želel sporočiti? 🙂

    Si me spomnil na Jane Fondo, ta je bila (kot mlada) izrazita levičarka in aktivistka, v tisti Barbarelli nam tudi fizično ni ničesar skrivala, potem se je pa gospa malce amortizirala in ni več levičarka in zdaj razlaga, kako je zanjo nekaj strašnega in jo spravlja v zadrego, ko izobražene in prosvetljene zahodne ženske razsvetljujejo ženske v Bosni/Afganistanu/Iraku/Turčiji (iz newjorških teatrov, jasno) o tem, kako morajo menežerirat svoja življenja, da bodo v trendu botoks-fitnes-fashion gurujk. In v ta namen organizirajo svoja slavne Monologe vagine in dotična gospa ima velik problem s tem, ko je treba iz ustec spravit to strašno besedo – a na tako preobrazbo si mislil? 😉

  17. Čukica Says:

    Auč, v žaru sem naredila cel kup tipkarskih napak, če ti je dano, popravi vsaj tiste Monogoge v Monologe, prosim

  18. kekez Says:

    En od zanimivih komentarjev na tole njeno stran je bil, da ta ženska očitno ni dorasla svojemu položaju, saj

    Ali si predstavljate stran v tem stilu, da bi jo imela Angela Merkel ali Hillary Clinton.

  19. dronyx Says:

    @kekez: Številke gat bi bile pač nekoliko večje. So what?

  20. mi-ya-gi Says:

    Namesto Kresnice bi lahko stran poimenovala s pravim imenom:

    Mokre sanje bull-Katarine

  21. chef Says:

    Čakajte malo, a to je res NJENA stran? Jaz sem mislil, da se nekdo zajebava, ampak zdaj slišim, da je to dejansko ona?
    Vidim pa, da so gate zamenjali s t-shirti.

    Neverjetno. Zijam in ne morem verjeti.

  22. Nergač » Vladni in državnozborski čivkači Says:

    […] pevke ali pisateljice. Piše tudi blog, ki ga seveda ne berem, sem si pa seveda ogledal, kakšne spodnje hlačke suši med drugim umazanim […]

Leave a Reply

