Kiberpipa – Slovenski Blue oyster bar

“Jaz ne vidim nekega velikega smisla v mreženju, če niso zraven tudi geekice. V Kiberpipi izgleda tako, kot bi prišel v Blue oyster bar.”

dr. Onyx v odgovoru pri Hadu

6 Responses to “Kiberpipa – Slovenski Blue oyster bar”

  1. Si. R. Says:

    To večinoma ni res. Se najde tudi v Kiberpipi kak kos mesa. 🙂

  2. sparkica Says:

    Fenomenalno 😀

  3. kekez Says:

    Če je bar, važno da imajo dobro izbiro piva. 😉
    Perje se dobi drugje.

  4. dronyx Says:

    To je sicer res. Perutnino lahko pripelješ vedno tudi s seboj in ostali geeki tam notri spustijo nosove do tal. Dvomim pa, da v Kiberpipi točijo pivo, razen če ne misliš bara v zgornjem nadstropju (street level)?

    Mogoče pa bi v Kiberpipo pripeljali več geekic, če bi bilo kakšno predavanje namenjeno tudi njim. Recimo predavanje na temo, kako lahko v Facebookovem Farmville pognojiš koruzo ali ugodno kupiš kakšno kozo, se mi zdi v redu za začetek. Ti potem samo prideš tja ob koncu predavanja, najboljše geekice zložiš po pet skupaj in strpaš zadaj v avto, ter se odpelješ novim dogodivščinam naproti. 🙂

  5. smoger Says:

    LOL

  6. dronyx Says:

    Pošteno povedano, jaz sem se ženskam počasi že naveličal razlagati, kako se igra Farmville na fejsu. Samo sem jih pa tudi počasi že prečital, kaj v bistvu hočejo od mene. One, češ, Onyx, bi ti prišel k meni domov pokazat kako se igra Farmville? Seveda pa je njim dejansko v interesu samo, da me zvabijo v posteljo, naredijo tako imenovani “touch down” in povečajo score za ena. O ne, ne! Ni Onyx tako blesav!

Leave a Reply

