Twittam

Včeraj zvečer sem imel malo več časa, ker sem se spet nekje okužil z insomnio (nespečnost vrste H5N4Cl2), zato sem zbral pogum in na Twitterju odprl račun. Moj prvi, kot se temu lepo reče. Bolelo sicer ni, da pa bi ob tem užival, bi pa tudi težko rekel. Očitno moram za dosego tantričnega užitka prodreti globlje v tole mrežo.

Na začetku sem bil sicer malo razočaran, ker si je nek model pred mano že umislil ime dronyx, tako da sem moral na hitro skleniti kompromis in sem se registriral kot doktoronyx. Pa v bistvu mi ime niti ni tako pomembno, samo da se lahko infiltriram v mrežo.

Kaj bi s Twitterjem lahko trenutno resnega počel, nimam pojma, ker jaz z 140 znaki lahko pišem samo kletvice in morda krajše medmete. Nič, sem si rekel. Da ne bom naredil kar takoj prevelike škode, bom jaz raje samo sledil parim bolj znanim twitterašem (Crnkoviču, Baracku Obami, Hadu in Dalajlami), da vidim, kaj tam gori sploh dogaja in se pozneje morda kot jastreb spustim nad žvrgoleče ptičke, da bo perje frčalo naokrog.

Potem pa danes zagledam tale breaking news mojega sledilnika:

Ponižno molim, da se kaj takega ne dogaja prepogosto tudi Dalajlami in Baracku Obami (za Hada mi je vseeno), ker sicer jih bom skinil vse po vrsti iz do follow liste in mojo pozornost preusmeril na twitterašice! Upam, da mi bo uspelo prek Katarine Kresal prodreti do Centrifuzije, ki mi je še posebej pri srcu, ker je nekoč zbrala pogum in se javila na javno naročilo male vrednosti (nostalgiki lahko v zgodovino pogledate tule) za izbor kandidatke za prvo damo virtualnega predsedniškega kandidata 2007.

Oh, kje je že to!

Od takrat smo zamenjali oblast, Centrifuzija je postala svetovalka za splet pri LDS, padli smo globoko v recesijo in dobili izhodno strategijo s semaforjem na magnetke.

Please do not follow me, because I will rather follow you.

13 komentarjev to “Twittam”

  1. chef Says:

    Fak, ej!

  2. robert Says:

    Živjo, dr.onyx, kot sem ti že polaskal, imaš neverjeten blog. Imam pa občutek, da Crnkoviča ne maraš zaradi te igračke, ki jo ima namesto nokie. Jaz nehote spremljam (pač preko njegovih javnih tekstov in tekstov drugih o njem, pa twitterja..) njegovo pot in pred davnimčasom ga je malce nabodel dr. rugelj. Mislim, da bi mu sedaj tudi dr. Rugelj dal absolutno pozitivno mnenje. Na pozna 40-leta ima, se mi zdi, končno srečno družino, dva mala otroka. Kot jaz, ki sem par let mlajši, pa nejaven. Zato ga razumem, čeprav se ne poznava.
    A veš, da sem te prvič srečal preko gradišnikovega bloga in nekega komentarja o predsedniškem kandidatu, ko si mu pojasnjeval, da ni potrebna panika, saj se zanima zanj pač le eden iz gov množice..
    Skratka, lepo bodi, car med blogarji,

    Lp Robert

  3. dronyx Says:

    Jaz do Crnkoviča ne gojim nobenih globljih čustev in težko rečem, ali ga maram, ali ne maram. Malo me moti morda samo njegov vzvišen odnos, češ, jaz vem absolutno vse, ostali so navadni neuki tepci, ki pa je morda samo del načrtno ustvarjene celostne podobe kolumnista.

  4. Gregor Says:

    Osebno mi je bilo v zadnjem času najbolj smešno Crnkovićevo moraliziranje o bulmastifih,medtem ko on svoje nezakonske hčerke z nekdanjo dramsko igralko 12.let ni hotel niti videti…

  5. chef Says:

    Kaj pa češ drugega kot objavljat tvite o drekih, če imaš Iphone in tako beden laj, da moraš najemat študente, če seliš kavč – ker so prijatelji bolj ali manj tipa “afektiran kuhar”. Heh.

  6. dronyx Says:

    Po prvem dnevu uporabe twitterja se mi zdi, da se pravi frajerji od luzerjev ločijo po tem, kakšno je razmerje Following / Followers. Recimo pravi frajer ima Following 0 ali 1, Followers pa nekaj tisoč.

    Drugače pa na twitterju med vsem plevelom včasih najdeš kakšen biserček. Recimo meni je bil dober danes tale vic, ki baje kroži po Štajerskem koncu:

    Kje se začne Ljubljana? Tam, kjer pesi nosijo nagobčnike zadaj.

  7. ana Says:

    Lol, zaradi takih tvitom mi bo malo žal, da ni več na moji follow listi. Tudi meni se je zameril zaradi objave o bulmastifih :X

  8. dronyx Says:

    @ana: Če misliš zgornjo šalo o Ljubljanskih psih, jo ni objavil Crnkovič, ampak sem jo prebral pri njegovem kolegu Praprotniku. Sem pa Crnkoviča po dveh dneh že zabrisal iz follow liste, ker je navaden spamer! Ko on začne twittat (očitno takrat sedi kje na sekretu), meni twitterjev dašboard počepne zaradi preobremenitve.

    Bi pa prosil, če mi morda kdo zna pojasniti, kako na twitterju veš, na kaj odgovarjajo modeli z afno (@) odspredaj? To sem še poštekal, da gre za odgovore drugih sotwitterašev, samo ne štekam kje vidiš, na kaj se odgovor sklicuje? Sem mislil, da bo tale killer aplikacija nekoliko lažja za uporabo.

  9. Tjasa Says:

    To zadnje tudi mene zanima.

  10. gregac Says:

    @onyx

    spodaj ko ti kdo odgovori napiše _in reply to_, če klikneš gor te vrže na prvotni zapis na katerega ti uporabnik odgovarja

  11. dronyx Says:

    @gregac: Hvala za pomoč. Tale twitter je kot kaže en velik downgrade tudi glede na klasične spletne forume. Tam se vsaj lažje sledi toku debate (če drugega ne citiraš predhodnika), tu pa je po moje vse skupaj precej nepregledno in po parih klikih se povsem izgubiš v “socialni mreži”. Očitno največja prednost Twitterja je v tem, da je delan po meri navadnega mobilnega telefona.

    Grem za vajo napisati en dogovor Jordanski kraljici Ranii Al Abdullah!

  12. chef Says:

    Crnkovič tvita medtem ko čaka v Leclercu na salamo.

    Tvitanje o drekih je očitno bolj kul od špilanja tetrisa na telefonu.

  13. teoo Says:

    pizda chef, ne morem verjet kako nesramen odnos imaš do svojega največjega oboževalca. model je v zadnjem času popolnoma prevzel tvoj stil pisanja, jebe ga le to, da skoraj vedno useka totalno mimo 😀

Oddajte komentar

