Fortis est veritas

“Pri kolumnistu Marku Crnkoviču jaz ne vem, ali on slabše piše, ali misli? Zanesljivo pa nikdar ne počne obojega hkrati.

dr. Onyx o slovenskem Dostojevskem (Ruski Fjodor Mihajlovič je namreč tudi napisal Idiota, ki mu je prinesel svetovno slavo)

5 Responses to “Fortis est veritas”

  1. chef Says:

    Po mojem je kar težko doseči, da v isti številki sicer dobrega cajtenga izpadeš totalen idiot kar dvakrat, kar je bil pravzaprav 100-odstotni izkupiček. Še sreča, da ni napisal treh člankov, ker potem bi bil to klasični publicistični hat-trick.

  2. dronyx Says:

    chef, jaz sem malo študiral, čemu uredniki objavljajo v “resnem mediju” takšne tekste. Ampak saj v bistvu je njim vseeno, kakšna bedarija je napisano. Verjetno se enako dobro prodajajo tudi bedarije, češ, danes pa moram kupiti Dnevnik, da se malo narežim ob Crnkovičevem “strokovnem” pogledu na Ipada.

  3. don barkL Says:

    Ti pa ne moreš preboleti Crnkovičeve oznake za anonimnega idiota, ha? :))

  4. dronyx Says:

    @don barkL: Ne gre za problem prebolevanja, gre za primerno kazensko sankcijo za žalitev, ki vpliva na moj libido in je pustila na meni hude duševne posledice, ki sva jih z mojim odvetnikom ocenila okvirno na 146.953,40 €! Iztožljivo v gotovini, keš na roko.

  5. Bo Says:

    Mogoče ne razumemo dobro nadnaslova, ki uvaja njegove kolumne v tistem časopisu. Vse me briga, nič ne zanima ali kako že. Čutim, da bi se dalo razčleniti in njega vsega opravičiti.

Oddajte komentar

