Uporabna ljubezen

Ob mladini, ki riše takšne grafite, mislim da se nimamo kaj bati za plodno prihodnost, bi rekel naš pokojni maršal.

Me ja pa danes s tem v zvezi malodane v smeh spravila spoštovana soblogerka Žogca, ki je mimogrede moj najhujši konkurent na wordpressu in je ves čas tesno za mano na dashboardu.

Namreč ko sem samo na hitro preletel njen zapis z zavajajočim naslovom Nova pridobitev za moje oprsje (pridobitve in oprsja ni v zapisu videti nikjer!), sem čisto podzavestno v mojih malih možganih napačno interpretiral njen napis na t-shirtu in sicer sem mislil, da namesto wanna be my boyfriend piše wanna be my bodyfirend. Z drugimi besedami, be my fuck buddy, kar Urban dicktionary posrečeno prevede tudi takole:

All the benefits of being in a relationship minus the bullshit like not doing enough for Valentine's Day or her birthday, not spending 3 months salary on a stupid ring, and not spending enough quality time with her.

So cute!

Sem se pa ob tem spomnil še na film Vanilla Sky, ki sem ga gledal pred kratkim in v katerem Tom Cruise potiska hkrati kar dve znani hoolywoodčanki. Cameron Diaz in Penelope Cruz (njena angleščina s španskim naglasom je so fucking sexy!), pri čemer mu Cameron služi zgolj kot fuck friend. Tik preden doživita usodno nesrečo z avtomobilom, pa mu Cameron Diaz zaupa, da ga ljubi in to podkrepi še z odbitim argumentom…I swallowed your cum, that means something!

Tu sem se pa jaz poskušal dati v žensko kožo, torej lulek, možgani, cohones in kosmato oprsje off in sem študiral, ali bi jaz kot ženska res goltanje sperme dojel kot znamenje izkazovanja ljubezni?

Hmm, zelo verjetno ne.

Prava ljubezen je zame recimo, če eden od partnerjev pristane bog ne daj na invalidskem vozičku in potem drugi skrbi zanj do konca življenja. Tega ne narediš fuck buddyu, ampak samo nekomu, za katerega si prepričan, da se je rodil samo zate in nesrečo jemlješ kot preizkušnjo prave ljubezni.

Post scriptorum:
Pri Žogci je neka digitalna Pokahontas (Shirley Valentine) mimogrede navrgla še tole zanimivo žensko modro misel:

What’s the difference between Love, True Love and showing off?
Spit, swallow and gargle.

So cute!

Potem smo pa moški prasci, k’nede Dajana in ostale prikrite feministke?

11 komentarjev to “Uporabna ljubezen”

  1. zogca Says:

    “ki je mimogrede moj najhujši konkurent na wordpressu in je ves čas tesno za mano na dashboardu.”

    A res? Sploh ne vem, kdaj sem zadnjikrat gledala ta dashboard. Redno buljim v svojo statistiko, ker me firbec matra, kaj moji obiskovalci najraje gledajo, nisem pa vedela, da komu delam konkurenco. Luštno, kaj naj rečem?

  2. zogca Says:

    “pridobitve in oprsja ni v zapisu videti nikjer!”

    Kako ne? Pridobitev za oprsje je rdeča majica!!! Ta ga bo krasila. Potem pa sem še nedrček gor nalepila. Oprsja pa res ne, to pa se skoraj ne bi spodobilo.

  3. anchy-9 Says:

    O tem bi se pa dalo razpravljat leta in leta:D Vsak bi svoje trdil.

  4. dronyx Says:

    Žogca poglej, sodoben žurnalizem danes od avtorja zahteva povsem nove pristope. Če želiš v tem poslu uspeti, moraš početi reči, ki jih ne počne nihče drug. Javno razkazovanje joškov bi bila ena taka obetavna možnost.

    Jaz sem recimo nekaj časa nazaj razmišljal, da bi se gol slikal ter v photoshopu popravljeno sliko objavil na blogu. Ampak pazi, ne kar direktno! To lahke počne vsak smrkavec na facebuku! Sliko bi jaz zakodiral tako, da jo ne moreš pretvoriti v prepoznavno obliko, dokler nimaš ključa za grafični filter. Ključ pa dobiš po delih kje? Na blogu.

    Vidiš, to so sodobni tržni pristopi. Če ti je ideja všeč, lahko poskusiva na tebi? Fotoaparat lahko prinesem tudi jaz od doma. Sem diskreten, čist in 100% utrgan!

  5. zogca Says:

    Mah, zame to ni posel. Jaz sem z blogom začela, ker mi je to bil način za utapljanje žalosti, no, zdaj mi je pa v zabavo. Meni je luštno, pa če me bere 5, 50 ali 500 ljudi.

  6. dronyx Says:

    Ja, v redu, ampak po moje lažje utopiš žalost v solzah 500 ljudi, kajne?

  7. kastiljo Says:

    @dronyx: je tista prva slika izpred vhoda v CTK? Se mi zdi nekam znana 😀

  8. dronyx Says:

    kastiljo drži. Ta grafit je narisan pred centralno tehnično knjižnico, se pa vidi, da se je avtorju blazno mudilo (če odštejem sporočilno vrednost, je kvaliteta na psu in to ne mislim dobesedno, ampak figurativno), ko je tole risal, ker je nenazadnje zadeva na precej izpostavljenem mestu, poleg tega pa še stalno snema okolico nadležna kamera pred NLB, tako da so ga verjetno še ovekovečili na trak oziroma disk.

    Gre pa morda za kakšnega novodobnega Prešerna, ki je na tak način želel izpričati svoj pogled na uporabno plat ljubezni kakšni mični študentki strojništva ali elektrotehnike, ki hodi tja notri študirat trojne integrale.

    Oh, kje so časi, ko smo še hodili v CTK v neko staro gotsko stavbo, v kateri je danes ameriška ambasada.

  9. chef Says:

    Milna študentka strojništva! Ne me jebat. Jaz sem se hodil tja učit samo zato, ker ni bilo nevarnosti mičnih študentk, haha. Se spomnim, da so prišle enkrat punce promovirat v knjižnico Red Bull. Neznosna gneča, pa vsi so se delali frajerje, haha.

  10. dronyx Says:

    Chef, ne vem če si opazil sarkazem v moji opazki? Se bo pa verjetno takoj oglasila Karmen, da so to zgolj zlobna natolcevanja in predsodki. Kar je v bistvu res.

  11. chef Says:

    Saj to, ni res! :mrgreen:

Oddajte komentar

