Pwnam Onyxa

Na spletu se je pojavil nekdo, ki je najprej samo smetil po mojem blogu in sem ga sproti metal pod spam, sedaj pa je očitno prešel v drugo fazo napada, kjer pa se izdaja zame in piše v mojem imenu celo komentarje po drugih blogih. Konkretno sem danes to zasledil na blogu Iztoka Gartnerja, verjetno pa bo to počel tudi kje drugje, za kar ne bom izvedel takoj.

Avtorje blogov zato prosim, če odstranijo oziroma pobrišejo “moje” komentarje, ki prihajajo iz IP naslovov tujih držav (preveri se lahko tule) prek anonimnih proxyev, ker ne predstavljajo mojega mnenja in so verjetno namenjeni zgolj moji diskreditaciji. Moj IP je trenutno sicer iz Mobitelovega omrežja in se nikdar ne skrivam za neznanimi IP naslovi.

Število teh komentarjev na mojem blogu gre v stotine in kot kaže se sploh ne naveliča ter je dejansko obseden z mano. Zlorablja pa mirno tudi moj avatar, na katerem pa ne mislim gledati sperme vsakega adolescenta, ki pride mimo in se ne more zadržat, da ne bi! Ampak kot da mu vse to še ni dovolj, pa vsake toliko časa poskusi celo z resetiranjem gesla na wordpressu, kar imam vse dokumentirano, če bo kdaj potrebno zadevo predati organom pregona (primerek je očitno nevaren in nima razumne meje pri svojem početju)!

Pred časom sem opazil, da nekaj podobnega počne nekdo z Hadovim imenom, kjer se tudi predstavlja z njegovim avatarjem in prihaja iz anonimnega proxyja, vendar pa nisem prepričan, da gre za isto osebo.

Je pa žalostno, da taki osebki lahko trenutno počnejo na internetu dejansko kar jih je volja in jim nihče nič ne more! Edina obramba je pač ta, da vklopiš moderacijo na svojem blogu in upaš, da ga bo napad čim prej minil oziroma se bo naveličal ter da ne bo po drugih blogi naredil preveč škode.

Jaz priznam, da ko se je prvič oglasil Hadov copycat nisem vedel, za kaj gre in sem mislil, da se je Hadu preprosto utrgalo (glede na napisano bolano vsebino komentarja). Zato zadeva še zdaleč ni tako nedolžna, kot si to morda zamišlja tale pacient in kar mu trenutno stanje interneta (popolno brezvladje in odsotnost kakršnekoli pravne zaščite) enostavno omogoča!!!

Prjatu moj, ti nič ne pwnaš Onyxa. Ti si samo še ena izgubljena duša, ki potrebuje strokovno pomoč!

6 Responses to “Pwnam Onyxa”

  1. Iztok Gartner Says:

    To je pod mojim nikom počel tudi tip, ki dela Gartyja Fartyja, menda samo na svojem blogu, a vseeno je izpadlo trapasto, mene in Hada pa je kopiral isti, če se ne motim in na mojem in njegovem povzročil kar nekaj zmede.

    Pač tip, ki se izdaja za znane blogerje in hoče delati zdraho.

  2. dronyx Says:

    Jaz sem moral kar vklopiti moderacijo komentarjev, ker je zadeva postala enostavno nevzdržna. Sedaj se držim načela, da pri sumljivih komentarjih preverim IP številko in če se izkaže, da gre za “anonimneža” s tujim IP naslovom, ki se skriva za proxyem, ga direktno pobrišem, brez da bi se ukvarjal z vsebino.

    Jaz osebno imam velik predsodek proti takim primerkom, ker se vprašam, le zakaj model skriva svoj IP, če so njegovi nameni pošteni? To največkrat uporabljajo tisti, ki po internetu počnejo neumnosti in jim to pač zelo učinkovito omogoča skrivanje identitete. Čeprav seveda ob storitvi kaznivega dejanja ni nobenega problema ugotoviti, za koga to gre, saj se IP naslovi beležijo pri ponudniku dostopa v internet in se da ugotoviti, kdo je v določenem trenutku dostopal do proxya.

    Včasih sem opažal, da so se taki primerki zlasti izživljali na večjih spletnih portalih, kot je recimo 24ur.com. Od tam so jih očitno učinkovito pregnali, seda iščejo tržno nišo pa na blogih. Ampak tudi tu nimajo nikakršne možnosti, saj hitro končajo v kanti za smeti, poleg digitalnega bananinega olupka.

  3. Plujem Says:

    Pogledala sem tvoj blog, ker sem na svojem dobila tvoj komentar. Ker sem najprej opazila tale zapis, ti tukaj dodajam link (http://plujem.blog.siol.net/2010/01/31/bila-sem-premlada-za-njega/#comment-1965) do mesta, kjer je tvoj komentar. Zanima me, če tisto je tvoj komentar.

    Upam, da se bodo ljudje, ki se izdajajo za druge, naveličali in ugotovili, da lahko v življenju počnejo boljše stvari. 🙂

  4. dronyx Says:

    Ne, to nisem jaz pisal in gre očitno za istega primerka. Upam, da ga bo napad čim prej minil.

  5. Plujem Says:

    Ajej. Je pa napisal realno zveneč e-naslov. 🙂 Aja. Pa preko tvojega napotka za lokacijo IP-ja, sem ga tudi locirala. 🙂

  6. dronyx Says:

    Iz njegovih dosedanjih izpad sem naredil psihološki profil in gre za fantiča, ki ima očitno kar celo paleto osebnostnih težav, poleg tega pa izgleda pri puncah nima ravno veliko uspeha, kar poskuša kompenzirati potem na tak način.

Oddajte komentar

