Štajerci vodijo med nategatorji

V zadnjem času me skoraj že vsak dan razveseli kakšen klic na stacionarni telefon iz Štajerskega konca.

Včeraj me tako spet kliče neka starejša gospa s totega konca.

Dober dan gospod Onyx. Kličem vas iz Miklavža na Dravskem polju. Bi radi slišali veselo novico? Izžrebani ste bila za dobitnika šest delnega kompleta kuhinjske posode! Ste veseli?

Joj gospa, kako ne bi bil vesel! Vsakega zadetka sem vesel, zadetka kuhinjske posode pa še posebej, sploh če jo ne dobim direktno v glavo. Ali vam še jaz lahko povem veselo novico? Včeraj me je klicala ena druga gospa iz Lovrenca na Pohorju in me presenetila s še bolj veselo novico, da sem pri njej zadel pa dvanajst delni komplet kuhinjske posode in še vrednosti bon v višini tisoč evrov! Pa bi vzel kar njeno ponudbo, če se strinjava?

Ali se da kako na Telekomu vklopiti blokado klicev iz Štajerskega konca? Za to sem pripravljen tudi nekaj plačati.

10 komentarjev to “Štajerci vodijo med nategatorji”

  1. Špelca Says:

    hehehe, lahko pa meni zaupaš telefonsko številko, pa te pokličem in povem, da ” ste izžrebani in da ste dobili 24-delni komplet posode, tri brezplačna finančna svetovanja, metlo, ki je pravzaprav sesalec, pa še čistila za dom in avto. Ste veseli, a ne?”

  2. weasel Says:

    kaj pa ko bo klicala kaka brhka vročekrvna predkratkimšemladoletna štajerka? 😉

  3. dronyx Says:

    Špelca: Tvoja ponudba je pa tako zelo mamljiva, da bi si zaradi nje umislil telefonski priključek, če ga še ne bi imel.

    weasel: To niso brhke mladoltne Štajerke, ampak po mojem občutku žrtve recesije blizu šestdesetih, ki so tik pred penzijo izgubile delo v šiviljskih delavnicah, sedaj pa morijo po telefonu brhke blogerje srednjih let iz osrednje Slovenije.

    Meni sicer ni problem poslušati nakladanja o tem, da bomo iz krize izšli kot zmagovalci, samo ob takem folku se jaz prej bojim, da bomo na koncu vsi samo še door to door prodajali vakumske sesalce in ličila, narejena iz konjskega urina.

  4. anchy-9 Says:

    Hah, to se meni tudi dogaja, kličejo pa zavarovalnice. Potem sem pa eni rekla, da če me še enkrat pokličejo, mi bojo moral dati 50 evrov. Potem je bilo nekaj časa mir.

  5. ZigaK Says:

    Jst pa nimam stacionarnega telefona 😦

  6. dronyx Says:

    In s kom ali s čim potem navezuješ stike?

  7. zigak Says:

    Vglavnem z blogerji srednjih let iz osrednje slovenije.
    Sem pa čisto brez informacij o raznih nagradnih igrah, ponudbah zavarovalnic in katere ankete se zadnje čase izvajajo. Pa z vašimi štajerkami tudi nimam nobenih kontaktov. Čakam da me kakšna klikne na fejsbuku.
    🙂

  8. dronyx Says:

    Jaz sem tud študiral, da bi po facebooku prodajal sesalce, samo se mi nikakor ne uspe niti registrirati. Vpišem vse podatke pravilno. Ime doctor, priimek onyx in tako dalje, Select sex izberem No thanks in ko kliknem Sign up mi ta blesava aplikacija javi Our automated system will not approve this name. WTF?

    Ali je tebi jasno, kaj je tu narobe? Bi moral pod Select sex izbrati Yes please?

    kakšne programe pišejo tile ameriški sfalirani japiji. Kako kaj takega lahko uspe, mi pa verjetno nikdar ne bo jasno.

  9. better Says:

    Zadnji čas da se uvede do-not-call-list v Sloveniji.

  10. mi-ya-gi Says:

    Video klici bi bili rešitev. Ali pa kaj takega:

    Če te kliče brhko dekle do 20 let govoriš 10 min.

    Če te kliče lepa ženska do 30 let govoriš 5 min.

    Če te kliče ohranjena ženska do 40 let govoriš 2 min.

    Če te kliče ženska do 50 let govoriš 0,5 min.

    Če te kliče ženska nad 50 let govoriš poljubno, vendar ji zaračunaš svoj čas 3eur/min.

Oddajte komentar

