Digital Feng Shui

Ali še komu tole deluje blazno pomirjajoče?

Digital Feng Shui

Se mi sploh zavedamo, koliko takšnih umetniških del praktično dnevno nastane in gredo v pozabo, brez da bi lahko cenili in občudovali njihovo pravo umetniško vrednost?

Meni takšne slike delujejo bistveno bolj pomirjajoče, kot pa razne relaxing pictures iz Daljnega vzhoda, ki me naredijo samo še bolj živčnega. Da jojobinega olja in spiritualnih alg niti ne omenjam. Ob teh se pa pri meni pojavi  še nekontrolirana agresija in pena na ustih.

4 Responses to “Digital Feng Shui”

  1. chef Says:

    Mene od vsega najboljživcira pomirjujoča glasba, ki mi jo predvajajo maserke ali savnah.

  2. dronyx Says:

    Chef, žalostno je, da si pri teh letih ne uspeš najti maserke, ki bi to počela zastonj in na glasbo po tvojem okusu. 🙂

  3. Stalker Says:

    Ali pišeš tudi digitalne haikuje?

  4. chef Says:

    To je moj edini kompleks, ja.

Oddajte komentar

