Dars me ni prepričal

“Plačati skoraj 100 € za eno nalepko se meni zdi odločno predrago, sploh pa v recesiji, ko je težko prodati še kaj bolj konkretnega. Ne bom kupil pa pika.

dr. Onyx v odziv na velikodušno vikend ponudbo Darsa (kogar dobijo to soboto, baje na plača kazni, oziroma je za kazen vinjeta v vrednosti 95 €)

10 komentarjev to “Dars me ni prepričal”

  1. anchy-9 Says:

    Hvala enako. Tudi meni se zdi nesmiselno kupiti vinjeto.

  2. dronyx Says:

    Jaz bom mogoče počakal pol leta. Če bo trg deloval tako, kot bi po moji logiki moral in bodo Darsovci prodali manj kot pol milijona letnih vinjet, bo cena julija strmoglavila na 50 €. Potem si bom pa vzel še teden dni za razmislek, ker bo takrat že pol leta za mano.

    V bistvu bo najtežje poleti tiste tri mesece, ker grem za vikend če je lepo vreme na morje. 30 € za mesečno vinjeto je še vedno predrago, saj je to skoraj kot cena bivše letne. Pa drugače mi niti ni težko voziti po navadnih cestah, vsaj vidiš malo okolico in naravo, ni mi pa jasno, kako lahko prideš v Koper, brez da greš po cesti, rezervirani za motorna vozila? Mogoče po morju čez Ankaran?

  3. zigak Says:

    Sam razmišljam podobno.
    Samo kaj ko se mi sem in tja v avtu vklopi avtopilot. To je nekaj podobnega kot se je zadnjič zgodilo vam, drOnyx, pred bankomatom.
    Se odpravim v Koper, hop, sploh ne vem kaj sem delal, sem na avtocesti. Pa sem še pet minut preden sem se vsedel v avto naredil v glavi načrt kako se bom peljal po vrhniškem klancu, pa Logatec, ride, Postojna, …
    Tako da letos sem izpljunil 95€, ampak drugo leto pa ne dam. Res.

  4. DJ Says:

    Trg ne bo deloval tako kot bi moral. 😉 Ce bi deloval tako kot bi moral, potem bi za struco kruha danes placevali 1 EUR in ne 3 EUR, kosilo/malica “zunaj” bi bila v rangu 3-4 EUR, ne pa kot nekje vidim celo 7 EUR, in zaradi recesije bi marsikatere cene padle. Padca pa se nisem nikjer opazil – ce odstejemo rahlo normalizacijo cen nepremicnin.

  5. kekez Says:

    V Koper greš lahko po cesti Dekani, Pobegi, mimo Bertokov, Koper.
    Hitri cesti, ki poleti itak ni uporabna, zagotovo Pobegi-neš. 🙂

  6. dronyx Says:

    Oh, potem pa sploh ni nobenega problema in vinjete res ne potrebujem. Samo na vetrobransko steklo moram z lakom za nohte na veliko napisati “IZOGIBAJ SE AVTOCESTAM IN OBVOZNICAM!“, tko kot oni tip v filmu Memento, ki mu ni deloval kratkoročni spomin in si je delal razne zabeležke po telesu.

  7. chef Says:

    Ljudje bodo vinjete kupili, tudi tisti, ki jih ne rabijo. Po vseh medijih že cel teden cvilijo samo o nalepkah in logično je, da jo bodo vsi kupili. Če so pa na radiu rekli!

  8. Dinozaver Says:

    mislim, da je nalepka vredna svojega denarja. čeprav je deklarirana življenjska doba 1 leto, je nalepka praktično večna in neuničljiva.

  9. retema Says:

    Ljubljana – Koper = stara cesta brez problemov.

    Ljubljana – Muljava (pri Ivančni gorici) = ima kdo recept za kolikor toliko solidno staro cesto ❓

    😉

  10. chef Says:

    Haha, ne, tam ni ceste. Moraš iti čez Luče po makadamu ali čez Žalno po smešno ozkih cestah.

Oddajte komentar

