Biti danes in tukaj

Uporabniki Maca, iPhona in podobnih precenjenih tehnoloških igrač so nekaj takega, kot homoseksualci med filozofi in ostalimi izobraženci v stari Grčiji. Oni večinoma niso bili homoseksualci zato, ker bi jih privlačil isti spol, ampak zato, ker so želeli biti drugačni od navadne raje.”

dr. Onyx v komentarju na Crnkovičevo kolumno (Dnevnik)

12 Responses to “Biti danes in tukaj”

  1. chef Says:

    Ta navdušenost nad knjigami in cajtengi v elektronski obliki gre meni že na živce. Če bo do tega prišlo, se ne bo zgodilo zaradi racionalne potrebe po elektronski obliki medijev, ampak zato, ker nam to vsiljujejo Steve Jobs, njemu podobni, in tisti, ki dol padejo ob vsakem novodobnem sranju in imajo Apple za višek dizajna, čeprav ni nič posebnega.

    Od Jobsovih naprav sem do zdaj uporabljal samo iPod in lahko mirno povem, da je to eno navadno sranje, ki ga bom vsak čas vrgel v smeti in kupil nekaj uporabnega. Isto velja za iPhone, ampak to je samo opažanje in ne praksa.

  2. dronyx Says:

    iPod sem tudi sam imel, samo sem ga podaril naprej. Kakšno sranje! Predvajalnik na mojem telefonu LG cookie je svetlobna leta pred iPod(n)om. Za polnjenje iPoda potrebuješ prižgan računalnik, ker se polni samo prek USB in za prenos glasbe iz računalnika potrebuješ iTunes, ker se ne preslika kot disk? Hell no! No! No!

  3. chef Says:

    Jaz sem ga kupil (k sreči rabljenega!) samo zato, ker je imel prejšnji avto vmesnik za iPod. Zato se je v avtu tudi polnil. Na avtobus in podobno sem ga vzel samo izjemoma in še takrat sem prekinjal. Kako prenesti glabo prek iTunes, pa še zdaj ne razumem čisto dobro, ampak rekli so mi, da je ful simpl. To so seveda rekli navdušenci nad Appleom, ki jim je manj za verjet kot Kahlu, Janši in Mariniču skupaj.

  4. zigak Says:

    @drOnyx: ampak iPod ima vsaj usb
    🙂

  5. alcessa Says:

    Zato pa so pametne glavce, sicer konkurenti Applu, izumile polnilnik z običajnim (v)tičem na eni strani in USB-jem na drugi, za ene 2 ojra (se ne spomnim točno, vsekakor nizko enomestno število), da iPod lahko polnimo na omiljeni omrežni vtičnici…

    iTunes – se opravičujem in sklanjam glavo – so v resnici in dejansko cool. Res. Preden sem jih uporabljala, sem na iPod nabasala MP3-je, ki sem jih ustvarila s konvertiranjem (s freeware) glasbe s svojih CD-jev… Nimam pojma, kako mi je uspelo, vsekakor ni res, da iPod predvaja samo glasbo, ki jo kupimo na iTunesih, drugače jaz ne bi mogla pri likanju mrmrat (?) To je šnopc madrfakr, to je šnopc!

    Pojma nimam, ali obstajajo boljši predvajalniki, mene moj iPod precej osrečuje.

    iVložek pa me ne zanima sploh…

  6. dronyx Says:

    alcessa: O moji izkušnji z iPodom sem pisal že pred leti. Vem kako deluje in vem, da mi iTunes absolutno ni všeč kot program, nisem pa nikdar prek tega ničesar kupil, niti ne vem, ali v SLO to sploh deluje? jaz sem bil prej navajen na predvajalnike, ki si jih vtaknil v USB režo, so se pojavili kot nov disk v raziskovalcu in si enostavno MP3 datoteke skopiral gor. To pri iPodu ni tako enostavno, ali pa jaz nisem znal. Se mi je pa zdelo povsem overkill ukvarjati z iTunsi samo zato, da naložim gor nov saržer komadov, ker sem se starih počasi naveličal.

    Je pa Applu potrebno priznati, da spretno krmari te svoje gadgete na področju DRM-ja (digital rights managment) in dosega presenetljive poslovne rezultate. Očitno so ljudi na internetu vendarle pripravljeni plačevati za avtorske vsebine in niso na webu samo digitalni lopovi.

  7. alcessa Says:

    Čudne izkušnje. 😯

    BTW, če bi prebral navodila za uporabo (ta kratko verzijo), bi vedel, kako … Ma, saj ni važno, ne da?

    MP3-je v iPoda uvoziš tako, da … Aja, tudi ta informacija ni več relevantna.

    Ja, no. Nič hudega.

  8. chef Says:

    Čestitam, Crnkovič te je v novi kolumni citiral. Citiram:

    Krona slovenskih reakcij na iPad pa je bil komentar nekega anonimnega idiota na mojo kolumno na Dnevnikovi internetni strani. Takole je zapisal: “Uporabniki Maca in podobnih precenjenih tehnoloških igrač so nekaj takega kot homoseksualci med filozofi v stari Grčiji. Oni niso bili homoseksualci zato, ker bi jih privlačil isti spol, ampak zato, ker niso želeli biti takšni kot navadna raja. Želeli so biti drugačni.”

    Čakam povratni udarec, vedno pa seveda navijam za tiste, ki se norčujejo iz Appla!

  9. chef Says:

    Aja, link

  10. chef Says:

    Saj ne moreš verjet, kakšne traparije pišejo (in razmišljajo) ti malikovalci Steva Jobsa:

    “Da ne gre v žep? Seveda ne. Ampak pozabite že enkrat na žepe. V čem je ta fascinacija ljudi z vžepljivostjo da lahko stvar spraviš v žep?”

    Fascinacija nad “vžepljivostjo”. Saj ne morše verjet.

  11. dronyx Says:

    chef, prosim da v zvezi s kolumnami Marka Crnkoviča ne uporabljaš besede traparija, ker beseda traparija je bila mišljena samo za manjšo neumnost oziroma prismodarijo. Tu gre za nekaj, kar ima predpono MAJOR ali HUGE!

  12. kekez Says:

    @chef: vedno pa seveda navijam za tiste, ki se norčujejo iz Appla!

    Moj finančni jaz je pred časom hotel kupiti nekaj delnic Appla, kar je bilo kasneje ugotovljeno, bi se mi dobro obrestovalo.
    Ampak moj tehnični jaz je odločno protestiral, saj se mu zdi, da so njihovi izdelki en navaden pofl in ne morejo imeti perspektive.

    Še vedno ne priznam, da se je tehnični jaz zmotil. Trenutni zaključek je le, da ljudje pač radi kupijo pofl, če je ustrezno marketinško predstavljen.

Oddajte komentar

